Показати схожі тендери
Закупівля Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти від Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2023-01-03-004689-a
Id Tender 00d8623503744451bad99916a5e1ac5d
План UA-P-2023-01-03-002211-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.01.2023 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
41 548 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 180 грн. (0,08 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.01.2023 15:46 до 16.01.2023 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.01.2023 15:46
до 13.01.2023 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.01.2023 15:46
до 13.01.2023 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.01.2023 00:00
до 19.01.2023 09:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.01.2023 09:25
до 25.01.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.01.2023 09:28
до 30.01.2023 11:38
Період уточнень
з 03.01.2023 15:46 до 13.01.2023 00:00
Період оскарження
з 03.01.2023 15:46 до 13.01.2023 00:00
Період кваліфікації
з 16.01.2023 00:00 до 19.01.2023 09:28
Період кваліфікації
з 16.01.2023 00:00 до 19.01.2023 09:28
Основні параметри
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації; Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
35 312 000 грн.
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади,
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади,
Примітки
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації
Очікувана вартість
35 312 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
176560,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (лот)
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Опис предмета закупівлі
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Код ДК 021:2015
90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість
2
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Позиція : №2 2 (лот)
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Опис предмета закупівлі
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Код ДК 021:2015
90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість
2
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
кошти місцевого бюджету
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району"
Пропозиція:
32 886 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
6 236 000 грн.
Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади
Примітки
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації
Очікувана вартість
6 236 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31180,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади
Код ДК 021:2015
90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість
2
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
кошти місцевого бюджету
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ЛЕВ-6
Пропозиція:
5 807 965.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.01.2023 11:25
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яремович Ірина Євгенівна
Електронна пошта
Телефон
0322546805
Замовник
ЄДРПОУ
04056084
Назва (англійською мовою)
Zaliznychna region administration Lviv city council
Повна назва
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Zaliznychna region administration Lviv city council
Поштовий індекс
79022
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Виговського, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади,
Період вимог/скарг з 19.01.2023 09:25 по 25.01.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.01.2023 09:24
-
16.01.2023 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2023 15:46
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.01.2023 15:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Директорові ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» Іванові ДЕМКУ вул. Стороженка,11 Львівська область, м. Львів, 79018, Україна Повідомлення Відповідно до частини статті 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо протягом 24 год. з моменту оприлюднення інформації про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, усунути недоліки. Пунктом 1.1. додатку 1 до тендерної документації щодо закупівлі: Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти (№UA-2023-01-03-004689-a). було передбачено подання інформаційної довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою 1), а пунктом 1.2. цього ж додатку Замовником встановлено вимогу: «1.2. На підтвердження права користування учасник завантажує: - на власну техніку - завірені копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці». Учасником згаданої закупівлі – ЛКП «ШРП Залізничного району», на виконання вимог тендерної документації, завантажено завірені сканкопії технічних паспортів на власні транспортні засоби у файлі під назвою «техпаспорти ручне 23» та інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника від 11.01.2023 № 4/01 у файлі під назвою «довідки кваліфікації». Однак, у довідці зазначено лише назву транспортних засобів Учасника, без зазначення державних номерів транспортних засобів, що ускладнює їх ідентифікацію відповідно до наданих копій техпаспортів. Враховуючи наведене, просимо надати оновлену довідку про наявність техніки (транспортних засобів) Учасника, викладеної Учасником в довідці від 11.01.2023 № 4/01, із зазначенням марки та державного номера, шляхом завантаження протягом вказаного терміну в електронну систему Prozorro згадані документи щодо цієї закупівлі. Керуючись статтею 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо Вас протягом зазначеного терміну виправити невідповідності документів та інформації тендерної пропозиції, шляхом завантаження протягом вказаного терміну в електронну систему Prozorro згаданого документа щодо закупівлі: Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти (№UA-2023-01-03-004689-a). Уповноважена особа Ірина ЯРЕМОВИЧ
Створено
17.01.2023 16:06
Надати до
18.01.2023 16:06
Лот № 2 Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади
Період вимог/скарг з 19.01.2023 09:28 по 25.01.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.01.2023 09:27
-
16.01.2023 00:01
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2023-01-03-004689-a-a1
Підписаний і діє
Номер
18
32 886 000 грн.
32 886 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.01.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
2 (лот)
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Номенклатура
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Кількість
2
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.
Номенклатура
2 (лот)
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Номенклатура
Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади;
Кількість
2
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03348962

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.01.2023 11:31
-
Підписаний договір
UA-2023-01-03-004689-a-a2
Підписаний і діє
Номер
19
5 807 965.8 грн.
5 807 965.8 грн.
З ПДВ
Підписано
30.01.2023
по
31.12.2023
Номенклатура
2 (лот)
Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади
Номенклатура
Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади
Кількість
2
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП ЛЕВ-6
Повна назва
ПП ЛЕВ-6
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37304650

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.01.2023 11:38
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-04-24-000072
Дата створення проекту
24.04.2023 16:10
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.04.2023 16:42
Дата публікації висновку про результати
17.05.2023 16:28
Дата завершення усунення порушень
23.05.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
16.05.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.04.2023 № 18-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.04.2023 № 18-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-03-004689-a від 03.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.04.2023 00:00
Документи рішення
24.04.2023 16:42
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.01.2023 №5/1 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації затверджені протокольними рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2023 №5/2 та від 10.01.2023 №5/3; тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (Лот 1) та Приватного підприємства «ЛЕВ-6»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.01.2023 №5/3 та №5/4; повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2023; договір про закупівлю послуг від 30.01.2023 №18 на суму 32 886 000,00 гривень (Лот 1 ) та додаткова угода від 31.01.2023 до договору від 30.01.2023 №18; договір про закупівлю послуг від 01.02.2023 №19 на суму 5 807 965,80 гривень (Лот 2 ); відповідь Замовника від 26.04.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.05.2023 00:00
Дата публікації
17.05.2023 16:28
Документи висновку
17.05.2023 16:28
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-03-004689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
25.04.2023 16:12
Орган перевірки
29.04.2023 00:00
Документи повідомлення
25.04.2023 16:12
-
Відповідь
про надання обгрунтування відповідно до постанови КМУ від 16.12.2020 №1266
Державна Аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Луцьк Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Західним офісом Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Луцьк моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro №UA-2023-01-03-004689-а, повідомляє, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 щодо закупівлі: Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти - розміщено 05.01.2023 на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii. Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ Предмет закупівлі: Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти (№UA-2023-01-03-004689-а). 1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – відповідно до ухвали Львівської міської ради від 06 грудня 2022 року №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».. 2. Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2022 рік на основі фактичного виконання за 2023 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням прогнозів щодо зростання заробітної плати. 3. Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету. 3.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - відповідно до: - Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; - ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 № 376 «Про Правила благоустрою м. Львова» зі змінами та доповненнями; - рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 № 116 «Про затвердження класифікації територій м. Львова для санітарного прибирання»; - Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“; - Інших діючих нормативних документів. Якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог. При наданні послуг використовувати спеціалізовану техніку з прибирання. Персонал Виконавця повинен знаходиться на робочому місці у спецодязі. Для розрахунків рекомендовано застосовувати: - З ручного, механізованого або комплексного прибирання об’єктів благоустрою – наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“. - Інші діючі нормативні документи. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Лот 1 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, Лот 2 - Послуги з прибирання та підмітання прибирання вулиць Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Благоустрій населених пунктів), 2 лоти (№UA-2023-01-03-004689-а) наведено у додатку 3 до Тендерної документації. Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн. 2023р, 31.12.2023 41 458 000,00 Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд». Заступник голови районної адміністрації Ігор ГЕРИЧ
Рішеня
26.04.2023 13:46
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
41 548 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.01.2023 00:00
Замовник:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
0322546805
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
41 548 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.01.2023 00:00
Замовник:
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
0322546805
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності