Показати схожі тендери

Закупівля «КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (ЗАЛІЗОВМІСНИЙ КОАГУЛЯНТ)» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2022-12-02-003639-a
Id Tender 21af5a4bdb3444359cc006dab46bd0f3
План UA-P-2022-12-02-000924-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.01.2023 12:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
117 260 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
586 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.12.2022 11:09 до 10.12.2022 20:00
Завершено
Період уточнень
з 02.12.2022 11:09
до 07.12.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.12.2022 11:09
до 07.12.2022 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2022 20:02
до 05.01.2023 10:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.01.2023 10:36
до 11.01.2023 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.01.2023 10:36
до 16.01.2023 12:50
Період уточнень
з 02.12.2022 11:09 до 07.12.2022 00:00
Період оскарження
з 02.12.2022 11:09 до 07.12.2022 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2022 20:02 до 05.01.2023 10:36
Період кваліфікації
з 10.12.2022 20:02 до 05.01.2023 10:36
Основні параметри
«КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (ЗАЛІЗОВМІСНИЙ КОАГУЛЯНТ)»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
117 260 000 грн.
«КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (ЗАЛІЗОВМІСНИЙ КОАГУЛЯНТ)»
Назва предмета закупівлі
«КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (ЗАЛІЗОВМІСНИЙ КОАГУЛЯНТ)»
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Очікувана вартість
117 260 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
586300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Залізовмісний коагулянт «BUKOCHEM» ICS-1 (або аналог)
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
4 100
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Лівобережна станція аерації: м. Дніпро, вул. Байкальська,5 (нова назва вул. Старочумацька). Південна станція аерації: м. Дніпро, вул. Пресова, 57; Центральна станція аерації: Дніпропетровська область, Дніпровський район, територія Новоолександрівської сільської ради, комплекс будівель і споруд № 4 – С.
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної.
Документи лота
-
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН"
Пропозиція:
117 260 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.12.2022 11:11
-
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Петрівна Флягіна
Електронна пошта
Телефон
+380676223502
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 «КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (ЗАЛІЗОВМІСНИЙ КОАГУЛЯНТ)»
Період вимог/скарг з 05.01.2023 10:36 по 11.01.2023 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.01.2023 10:36
-
10.12.2022 20:05
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2022-12-02-003639-a-c1
Підписаний і діє
Номер
33Т
117 260 000 грн.
97 716 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
16.01.2023
Строк дії договору з
16.01.2023
по
30.04.2024
Номенклатура
4 100 (тонни)
Залізовмісний коагулянт «BUKOCHEM» ICS-1 (або аналог)
Номенклатура
Залізовмісний коагулянт «BUKOCHEM» ICS-1 (або аналог)
Кількість
4 100
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
28 600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 грудня 2023 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКСЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43923237

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.01.2023 12:50
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-03-22-000017
Дата створення проекту
22.03.2023 08:54
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
22.03.2023 10:31
Дата публікації висновку про результати
14.04.2023 14:52
Дата завершення усунення порушень
29.04.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
13.04.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.03.2023 № 81 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2022-12-02-003639-a 02.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.03.2023 00:00
Документи рішення
22.03.2023 10:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.12.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІКСЕН» (далі – ТОВ «ПОЛІКСЕН»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 15.12.2022 та від 05.01.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.01.2023, договір поставки від 16.01.2023 № 33Т, додаткову угоду до договору від 17.01.2023 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 31.03.2023 та 10.04.2023 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до додатку № 4 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що для підтвердження якості реагенту, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, копію сертифікату ISO 45001:2015 в області розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей заліза для очищення стічних вод. Однак в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі, установлено, що такого сертифікату, як «сертифікат ISO 45001:2015» не існує, він не передбачений вимогами чинного законодавства. Відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості від 26.12.2019 № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів» було прийнято ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» на заміну ДСТУ OHSAS 18001:2010, що набрав чинності 01 січня 2021 року. Отже Замовник в тендерній документації установив вимогу щодо надання «сертифікату ISO 45001:2015», який не передбачений законодавством, чим недотримався вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей (в редакції від 01.12.2022). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.04.2023 00:00
Дата публікації
14.04.2023 14:52
Документи висновку
14.04.2023 14:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо Вас про усунення встановлених порушень в сфері закупівель, виявлених під час моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-02-003639-a (Висновок від 14.04.2023року), а саме: Замовник в тендерній документації установив вимогу щодо надання «сертифікату ISO 45001:2015», який не передбачений законодавством, чим недотримався вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Замовник з метою здійснення заходів щодо усунення встановлених порушень провів роз’яснювальні заходи для уповноваженої особи (відповідальної за проведення даної закупівлі) з метою недопущення порушень в подальшому. Зауваження виявленні під час моніторингу будуть враховані при проведенні наступних закупівель.
Дата публікації
20.04.2023 13:12
Документи інформації про усунення порушення
20.04.2023 13:30
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовник у термін, визначений абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону розмістив в електронній системі закупівель інформацію щодо здійснення заходів для недопущення виявленого порушення в подальшому, зокрема зазначив, що провів роз’яснювальні заходи для уповноваженої особи (відповідальної за проведення даної закупівлі) з метою недопущення порушень в подальшому та зауваження, виявленні під час моніторингу, будуть враховані при проведенні наступних закупівель.
Результат
Усунуто
Дата публікації
08.05.2023 10:43
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : відсутній механізм
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (ЗАЛІЗОВМІСНИЙ КОАГУЛЯНТ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-12-02-003639-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). У зв’язку з чим просимо надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
28.03.2023 10:07
Орган перевірки
01.04.2023 00:00
Документи повідомлення
28.03.2023 10:07
-
Відповідь
Пояснення на звернення
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару на кількість товару за такою формулою: ОВмрц = Цод ? V де: ОВмрц – очікувана вартість за методом ринкових цін; Цод – очікувана ціна за одиницю товару; V – кількість (обсяг) товару, що закуповується. Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі було обрано найменшу вартість залізовмісного коагулянту з наданих комерційних пропозицій. Даний коагулянт вітчизняного виробництва, за якісними показниками відповідає Технологічним регламентам станцій аерації - наведенні в додатку 4 тендерної документації Обсяг закупівлі розраховано як добуток запланованого річного обсягу пропуску стічних вод через очисні споруди на середню питому норму використання реагенту за технологічними регламентами.
Рішеня
31.03.2023 11:42
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (ЗАЛІЗОВМІСНИЙ КОАГУЛЯНТ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-12-02-003639-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме яким нормативним документом передбачено сертифікат ISO 45001:2015 в області розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей заліза для очищення стічних вод, вимога щодо надання якого у складі тендерних пропозицій учасників установлена у додатку 4 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
06.04.2023 17:00
Орган перевірки
12.04.2023 00:00
Документи повідомлення
06.04.2023 17:01
-
Відповідь
Щодо надання пояснень
Тендерна документація складається у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Предметом закупівлі є залізовмісний коагулянт для очищення стічних вод. Враховуючі, що очищені стічні води скидаються до водойми, з метою дотримання всіх екологічних вимог (гранично допустимого скиду забруднюючих речовин у водний об’єкт) та захисту довкілля в тендерній документації передбачено надання міжнародних сертифікатів з управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та сертифікату ISO 45001:2015 в області розробки, виробництва і продажу коагулянтів на основі солей заліза для очищення стічних вод.
Рішеня
10.04.2023 15:43
Замовник
Документи повідомлення
10.04.2023 15:43
-
10.04.2023 15:43
-
10.04.2023 15:43
-
10.04.2023 15:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
117 260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2022 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380676223502
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
117 260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2022 20:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380676223502
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності