Показати схожі тендери
Закупівля Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) від Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2022-12-01-017118-a
План UA-P-2022-12-01-007512-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.12.2022 13:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 610 360.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
98 051.8 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.12.2022 18:46 до 09.12.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.12.2022 18:46
до 06.12.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.12.2022 18:46
до 06.12.2022 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.12.2022 12:57
до 12.12.2022 11:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2022 11:47
до 18.12.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.12.2022 11:47
до 19.12.2022 13:07
Період уточнень
з 01.12.2022 18:46 до 06.12.2022 00:00
Період оскарження
з 01.12.2022 18:46 до 06.12.2022 00:00
Період кваліфікації
з 09.12.2022 12:57 до 12.12.2022 11:47
Період кваліфікації
з 09.12.2022 12:57 до 12.12.2022 11:47
Основні параметри
Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
роботи
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
19 610 360.4 грн.
Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
19 610 360.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
98051,8
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.12.2022 12:34
Закінчення аукціону
09.12.2022 12:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Дата постачання по
30.06.2023 18:51
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Метрополіс
Пропозиція:
19 607 293.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Пропозиція:
19 599 972 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.12.2022 12:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.12.2022 18:51
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорович Людмила Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Fedorovych Lyudmila
Електронна пошта
Телефон
+380322581125
Замовник
ЄДРПОУ
44496574
Назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Повна назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. І.Миколайчука, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Період вимог/скарг з 12.12.2022 11:47 по 18.12.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2022 11:47
-
12.12.2022 11:45
Повідомлення про рішення
09.12.2022 12:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2022-12-01-017118-a-c1
Підписаний і діє
Номер
740-к
19 599 972 грн.
16 333 310 грн.
З ПДВ
Підписано
19.12.2022
Строк дії договору з
19.12.2022
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Номенклатура
Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.12.2022 13:07
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2023-02-02-000035
Дата створення проекту
02.02.2023 09:54
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.02.2023 17:18
Дата публікації висновку про результати
27.02.2023 17:53
Дата завершення усунення порушень
14.03.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
24.02.2023 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.02.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-12-01-017118-a 01.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.02.2023 00:00
Документи рішення
02.02.2023 17:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.12.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіскотломонтаж-Львів» (далі – ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»), протокол розкриття тендерних пропозицій, кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» від 12.12.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.12.2022, договір від 19.12.2022 № 740-к, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 16.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є повністю виконаний договір на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення. Для підтвердження відповідності учасник надає: 1) довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за період 2018-2022 рр, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) предмету договору, обсягу та строків виконання; 2) Скан-копію аналогічного договору разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3); 3) Відгук із зазначенням номеру та предмету договору вказаного в довідці. Учасник ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.12.2022 № 14/12 (далі – Довідка № 14/12) згідно з якої ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» виконало капітальний ремонт системи опалення та встановлення індивідуальних теплових пунктів в шести (6) дитячих навчальних закладах та навчально-реабілітаційному центрі в м. Івано-Франківськ та копію договору підряду на виконання підрядних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт системи опалення та встановлення індивідуальних теплових пунктів в шести (6) дитячих навчальних закладах та навчально-реабілітаційному центрі в м. Івано-Франківськ» від 22.01.2018 № UKR17-07-01-SC, що не відповідає аналогічному договору в розумінні цієї документації, а саме - договір на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення. Крім того, Довідка № 14/12 не містить інформацію стосовно строків виконання робіт, що не відповідає вимогам пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надає інформаційну довідку учасника закупівлі у табличній формі що визначена у даному Додатку про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, та періоду існування трудових відносин з учасником, з дорученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії наказів або трудових книжок. Учасник повинен підтвердити наявність головного інженера з досвідом на даній посаді не менше 5 років, інженера-проектувальника з досвідом на посаді не менше 5 років. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.12.2022 № 11/12 (далі – Довідка № 11/12), згідно якої посаду головного інженера займає Скакун Григорій Тимофійович. При цьому, учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано наказ від 16.03.2012 № 13-к на призначення Скакуна Григорія Тимофійовича заступником директора департаменту, тобто не долучено копію документів, зазначених у пункті 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, на призначення головного інженера. Крім того в Довідці № 11/12 відсутня інформація про наявність у ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» працівника на посаді інженер-проектувальник. В складі тендерної пропозиції надано свідоцтво інженера-проектувальника видане Левко Ганні Степанівні (серія АР № 003388, дата видачі – 15.03.2018). Згідно з Довідкою №11/12 та наказом (розпорядження) про прийняття на роботу від 15.12.2017 № 33-к Левко Ганна Степанівна обіймає посаду заступник директора з охорони праці, чим не підтверджено інженера-проектувальника з досвідом на посаді не менше 5 років. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.02.2023 00:00
Дата публікації
27.02.2023 17:53
Документи висновку
27.02.2023 17:53
-
Оскарження в суді
В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації
13.03.2023 17:55
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
27.02.2023 Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу № UA-2022-12-01-017118-a, із яким замовник не погоджується. Тому, висновок буде оскаржений до суду відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації
06.03.2023 17:44
Документи інформації про усунення порушення
06.03.2023 17:47
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-12-01-017118-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пояснити на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо визначення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» переможцем торгів тоді, як: 2.1. у складі пропозиції не надано оригінала листа-підтвердження від власника вантажного автомобіля ГАЗ 33023 КГТС-ПБ ВС 8336 АТ та вантажного бортового автомобіля Mercedes-benz, Sprinter 519 CDI, BC3600HB (п. 14 та п.15 довідки від 05.12.2022 № 10/12 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази) (вимога пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації); 2.2. у складі пропозиції не надано скан-копію аналогічного договору разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3), а саме договору на капітальний ремонт або реконструкцію будівлі/приміщення (вимога пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації); 2.3. у складі пропозиції не надано копій наказів про призначення/прийняття на роботу або скан-копії наказів або трудових книжок на головного інженера з досвідом на даній посаді не менше 5 років та інженера-проектувальника з досвідом на посаді не менше 5 років (вимога пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
13.02.2023 16:19
Орган перевірки
17.02.2023 00:00
Документи повідомлення
13.02.2023 16:20
-
Відповідь
Інформація на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, розрахунок очікуваної вартості робіт «Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові». Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-01-017118-a) здійснено згідно наступних документів: - проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією організацією (ТзОВ "Макро-Будомат" ЄДРПОУ – 33805691), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ID: UA-2022-11-22-004065-a); - експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (UA-2022-11-23-012450-a); - Ухвали Львівської міської ради від 31.12.2022 №1973 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік», Рішень Львівської міської ради від 27.06.2022 № 468, від 25.11.2022 №1141, від 22.12.2022 №№1271, від 28.12.2022 №1328 «Про внесення змін до переліку об’єктів, що фінансуються з бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік» згідно ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету». Також додаємо скановану копію експертного звіту. Ухвала та рішення міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://city-adm.lviv.ua 2.1. Рішення щодо визначення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» переможцем торгів прийнято тому, що вказаним учасником надано всі необхідні документи які вимагались тендерною документацією. Зокрема, учасником ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» завантажено у електронну систему закупівель лист-підтвердження від власника вантажного автомобіля ГАЗ 33023 КГТС-ПБ ВС 8336 АТ та вантажного бортового автомобіля Mercedes-benz, Sprinter 519 CDI, BC3600HB (файл «11. Лист ТТС.pdf). 2.2. У складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано скан-копію аналогічного договору, а саме: договір на виконання робіт з капітального ремонту укладеного з «Представництвом «ЕНЕРТЕКС САРЛ» (файл 13. Аналогічний договір №UKR 17-07-01_SC.pdf). Також, складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 (файл «13.Довідка _КБ-3_КБ_2_до договору UKR 17-07-01_SC.pdf»), що підтверджують повне виконання робіт за вказаним договором. 2.3. На вимогу п. 2.1. Таблиці 1 у складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано інформаційну довідку у табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, та періоду існування трудових відносин з учасником та долучено копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників (файл «12. Накази про призначення.pdf». На виконання п. 2.1.1. Таблиці 1 у складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» підтвердив наявність у головного інженера Скакун Г.Т досвіду на даній посаді не менше 5 років (а саме 43 р.), а також підтверджено наявність у інженера-проектувальника Левко А.С. досвіду не менше 5 років. Так, відповідно до п. 2.2. вимог таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації у складі пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» надано кваліфікаційний сертифікат виданий інженеру –проектувальнику Левко Ганні Степанівні від 19.09.2012 (файл «12.Сертифікати_ГІПа_та_інженера-проектувальника.pdf» яка відповідно до довідки (12.довідка про працівників.pdf) має стаж більше 5 років. Отже, учасник закупівлі робіт «Нове будівництво Комунальним некомерційним підприємством «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» наземного закритого переходу від будівлі на вул. Гетьмана І. Мазепи, 25 до будівлі на вул. І. Миколайчука,9 у м. Львові», ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» повністю підтвердило відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим замовником.
Рішеня
16.02.2023 15:03
Замовник
Документи повідомлення
16.02.2023 15:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 610 360.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2022 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 610 360.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.12.2022 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності