Обгрунтування використання переговорної процедури
Київською обласною прокуратурою використовується номерний ресурс, який наданий ПАТ «Укртелеком». Відповідно до частини першої статті 70 Закону України «Про телекомунікації» від 18.11.2003 № 1280-IV номерний ресурс надається оператору телекомунікацій національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, на підставі дозволу на строк не менше п’яти років, для використання без права передачі іншим особам, крім випадків, визначених Законом, та випадків вторинного розподілу, відповідно до законодавства. Оператор ПАТ «Укртелеком» є домінуючим оператором телекомунікацій в Україні та надає Київській обласній прокуратурі тривалий час такі телекомунікаційні послуги: – надання у користування телефонних номерів без погодинного обліку; – надання у користування телефонних номерів з погодинним обліком; – надання у користування телефонних номерів з паралельним з’єднанням в одному приміщенні з погодинним обліком; – надання додаткових послуг АТС. Крім того, Київська обласна прокуратура забезпечена абонентськими номерами АТС-10, які використовуються керівним складом урядового органу і надаються у користування лише за дозволом Кабінету Міністрів України. Надання телекомунікаційних послуг здійснюється в цілодобовому режимі і не передбачає можливості припинення та зміни оператора телекомунікацій для отримання вищезазначених послуг. Оператор ПАТ «Укртелеком» маючи власні територіально розгалужені телекомунікаційні мережі та сервісно-технічну інфраструктуру, забезпечує повний спектр телекомунікаційних послуг місцевого, міжміського, міжнародного зв'язку, можливість термінового реагування та виїзду сервісних інженерів для ліквідації позаштатних ситуацій. Зміна існуючого оператора ПАТ «Укртелеком» на іншого можливого оператора телекомунікації призведе до: – тимчасового призупинення отримання послуг, переривання зв'язку, що вплине на загальне функціонування роботи Київської обласної прокуратури; – погіршення оперативного зв’язку зі структурними підрозділами, органами державної влади, що зашкодить роботі Київської обласної прокуратури; – виникнення негативних наслідків, які пов’язані зі значними фінансовими витратами на підключення та заміною існуючих телефонних номерів, що занесені у довідники та технічну документацію; – витрачання значних бюджетних коштів на прокладання нових мережних комунікацій для підключення цих номерів до приміщень Київської обласної прокуратури; – виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Згідно з частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до вимог абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутності конкуренції з технічних причин. На підставі вищезазначеного та відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону тендерним комітетом Київської обласної прокуратури прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі за предметом Телекомунікаційні та пов’язані з ними технологічні послуги (послуги з передавання даних і повідомлень) (ДК 021:2015-64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) з ПАТ «Укртелеком».