Закупівля Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів) ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» від Львівська обласна прокуратура.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 29.07.2022 00:00до 02.08.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.07.2022 16:10
до 26.07.2022 00:00
Поточний період
Період аукціону
з 02.08.2022 11:41
-
Період уточнень
з
20.07.2022 16:10
до
26.07.2022 00:00
Період аукціону
з
02.08.2022 11:41
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Відміни
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів) ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Категорія: првоохоронні органи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів)
Код ДК 021:2015
50310000-1 -
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
442
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, Львів, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів та Довідок.
Керуючись п.2 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність у відміні спрощеної електронної закупівлі закупівлю за предметом: «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів)» за ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів) ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Тендер:
UA-2022-07-20-007165-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Керуючись п.2 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність у відміні спрощеної електронної закупівлі закупівлю за предметом: «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів)» за ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів) ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Тендер:
UA-2022-07-20-007165-a
Тип:
вимога
За тендером
UA-2022-07-20-007165-a.a1
Дата:
25.07.2022 15:50
Стан:
вимога
дискримінаційні вимоги
Згідно технічного завдання, Заправка картриджів повинна здійснюватись з використанням матеріалів (тонеру) IMEX CO (ВМ) (аналоги та/або еквіваленти не розглядаються) про що Учасник надає лист від виробника/офіційного представника, який підтверджує статус учасника як авторизованого партнера.
Вважаємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить дискримінаційні умови, що заважають нашому підприємству прийняти участі в процедурі закупівлі. Наше підприємство є активним постачальником витратних матеріалівта співпрацює з кількома виробниками витратних матеріалів в Україні та має відповідні ліцензії і сертфікати від вищевказаних виробників. Вважаємо, що вимога стосовно заправки картриджів тільки тонером IMEX CO (ВМ) є дискримінаційною та дозволяє взяти участь в закупівлі тільки одному учаснику так як авторизаційний лист буде надано лише одному Учаснику. Хочемо повідомити, що окрім тонера IMEX CO (ВМ) в Україні є ще багато якісних та надійних тонерів, до прикладу SCC, WWM, Mitsubishi Katun, які надають насичений та довготривалий друк. Маємо намір прийняти участь в цій процедурі закупівлі, проте встановлені дискримінаційні умови тендерної документації не дають можливість цього зробити. Прохання до Вас внести зміни до технічного завдання закупівлі, щоб інші учасники мали можливість подати свої пропозиції.