Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості та його філій в 2022 році від Сумський обласний центр зайнятості населення.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-07-14-004933-a
План UA-P-2022-07-13-001246-c link
Статус Торги не відбулися
Остання зміна 05.09.2022 00:04
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 01.08.2022 11:45
Закінчення аукціону 01.08.2022 12:14
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
486 930 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 435 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.07.2022 14:24 до 30.07.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.07.2022 14:24
до 20.07.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.07.2022 14:24
до 26.07.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.08.2022 11:45
до 01.08.2022 12:14
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2022 12:14
до 25.08.2022 14:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.08.2022 14:25
до 05.09.2022 00:00
wait
Підписання договору
з 25.08.2022 14:37
-
Період уточнень
з 14.07.2022 14:24 до 20.07.2022 00:00
Період оскарження
з 14.07.2022 14:24 до 26.07.2022 00:00
Період аукціону
з 01.08.2022 11:45 до 01.08.2022 12:14
Період кваліфікації
з 01.08.2022 12:14 до 25.08.2022 14:37
Період кваліфікації
з 01.08.2022 12:14 до 25.08.2022 14:37
Основні параметри
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості та його філій в 2022 році
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості в 2022 році
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумського обласного центру зайнятості в 2022 році
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності, 3-1
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Буринської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Буринської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41700, Україна, Сумська область, м.Буринь, вул. Лесі Українки, 7
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Білопільської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Білопільської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41800, Україна, Сумська область, м.Білопілля, вул. Старопутивльська, 33
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Великописарівської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Великописарівської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42800, Україна, Сумська область, смт Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, 2 а
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №5 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Глухівської міськрайонної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Глухівської міськрайонної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41400, Україна, Сумська область, м.Глухів, вул. Героїв Крут, 6
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №6 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Краснопільської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Краснопільської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41400, Україна, Сумська область, смт Краснопілля, вул. Сумська, 27
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №7 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Кролевецької районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Кролевецької районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м.Кролевець, проспект Миру, 7
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №8 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Лебединської міськрайонної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Лебединської міськрайонної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42200, Україна, Сумська область, м.Лебедин, вул.Сумська, 2 б
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №9 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Липоводолинської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Липоводолинської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42500, Україна, Сумська область, смт Липова Долина, вул.Полтавська, 31 а
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №10 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Недригайлівської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Недригайлівської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42100, Україна, Сумська область, смт Недригайлів, вул.Незалежності, 16
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №11 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Охтирської міськрайонної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Охтирської міськрайонної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Батюка, 24 А
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №12 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Путивльської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Путивльської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41500, Україна, Сумська область, м.Путивль, проспект Іоанна Путивльського, 59
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №13 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Роменської міськрайонної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Роменської міськрайонної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42000, Україна, Сумська область, м.Ромни, вул.Аптекарська, 2
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №14 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Середино-Будської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Середино-Будської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41000, Україна, Сумська область, м.Середино-Буда, вул.Троїцька, 18
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №15 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Сумської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40009, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Перемоги, 1-1
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №16 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Тростянецької районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Тростянецької районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
42600, Україна, Сумська область, м.Тростянець, вул.Благовіщенська, 36 а
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №17 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Шосткинської міськрайонної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Шосткинської міськрайонної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Січнева, 7
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Позиція : №18 1 (послуга)
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Ямпільської районної філії
Опис предмета закупівлі
Послуги з щоденного прибирання службових приміщень Ямпільської районної філії
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41200, Україна, Сумська область, смт Ямпіль, провулок Неплюєва, 6
Дата постачання з
01.09.2022 14:29
Дата постачання по
31.12.2022 14:29
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
щомісячно
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.07.2022 14:32
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панова Лілія Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380542685507
Замовник
ЄДРПОУ
03491406
Повна назва
Сумський обласний центр зайнятості населення
Поштовий індекс
40000
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
майдан Незалежності, 3-1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"
Пропозиція:
455 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИЧУК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
453 708 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
Пропозиція:
401 235 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.08.2022 14:25 по 13.08.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію
Зміст
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону
Документи кваліфікації
02.08.2022 14:25
-
02.08.2022 14:23
Повідомлення про рішення
01.08.2022 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2022 14:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2022 14:24
Період вимог/скарг з 02.08.2022 14:52 по 13.08.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію
Зміст
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону
Документи кваліфікації
02.08.2022 14:52
-
02.08.2022 14:39
Повідомлення про рішення
02.08.2022 14:27
Витяг з ЄДР
02.08.2022 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2022 14:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2022 14:24
Період вимог/скарг з 03.08.2022 13:27 по 14.08.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.08.2022 13:27
-
03.08.2022 13:26
Повідомлення про рішення
02.08.2022 14:55
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 25.08.2022 14:37 по 05.09.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю
Зміст
Переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
25.08.2022 14:37
-
Повідомлення про рішення
25.08.2022 14:34
Повідомлення про рішення
25.08.2022 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2022 14:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.07.2022 14:24
Торги не відбулися
Очікувана вартість
486 930 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2022 00:00
Замовник:
Сумський обласний центр зайнятості населення
Контактний телефон:
+380542685507
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
486 930 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2022 00:00
Замовник:
Сумський обласний центр зайнятості населення
Контактний телефон:
+380542685507
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності