Показати схожі тендери

Закупівля Створення комплексної системи захисту інформації резервного програмно-технічного комплексу «Акредитований центр сертифікації ключів «CryptoKDC» Державної казначейської служби України від Державна казначейська служба України.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-07-11-004796-a
План UA-P-2022-07-11-003020-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.08.2022 13:46
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 28.07.2022 15:42
Закінчення аукціону 28.07.2022 16:23
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
670 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 350 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.07.2022 14:37 до 27.07.2022 10:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2022 14:24
до 17.07.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2022 14:37
до 23.07.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 28.07.2022 15:42
до 28.07.2022 16:23
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2022 16:23
до 03.08.2022 14:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.08.2022 14:42
до 14.08.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.08.2022 14:42
до 22.08.2022 13:46
Період уточнень
з 11.07.2022 14:24 до 17.07.2022 00:00
Період оскарження
з 11.07.2022 14:37 до 23.07.2022 00:00
Період аукціону
з 28.07.2022 15:42 до 28.07.2022 16:23
Період кваліфікації
з 28.07.2022 16:23 до 03.08.2022 14:42
Період кваліфікації
з 28.07.2022 16:23 до 03.08.2022 14:42
Основні параметри
Створення комплексної системи захисту інформації резервного програмно-технічного комплексу «Акредитований центр сертифікації ключів «CryptoKDC» Державної казначейської служби України
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Створення комплексної системи захисту інформації резервного програмно-технічного комплексу «Акредитований центр сертифікації ключів «CryptoKDC» Державної казначейської служби України
Код ДК 021:2015
72222300-0 - Послуги у сфері інформаційних технологій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником поетапно, відповідно до Календарного плану та шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня підписання Акта Сторонами.
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Озерова
Електронна пошта
Телефон
+380442814933
Замовник
ЄДРПОУ
37567646
Повна назва
Державна казначейська служба України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Спецбайт"
Пропозиція:
469 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І СИСТЕМИ"
Пропозиція:
469 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛЕОНЕНКО ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕМБЕР ТРЕЙД"
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
Пропозиція:
299 994 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.08.2022 14:42 по 14.08.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2022 14:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2022 14:24
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
28.07.2022 16:23
Надати до
30.07.2022 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації учасники для підтвердження встановлених кваліфікаційних критеріїв надають: 2.1. Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів* (не менше 2 договорів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). * Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані договори, за умовами яких було створення та/або побудова і впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних (інформаційно-комунікаційних) системах класу «3». 2.2. До довідки додаються копії договорів та актів про надання послуг за договорами, зазначеними учасником у довідці (не менше ніж по двох договорах, зазначених учасником у довідці), або інші документи, які підтверджують їх повне виконання (наприклад: позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує повне виконання договору, зазначеного у довідці (лист-відгук повинен містити посилання на договір, зазначений учасником у довідці)). Учасником ТОВ «АМ Інтегратор Груп» на виконання вимоги надано відповідно до вимог тендерної документації заповнену довідку з інформацією про наявність у учасника досвіду виконання договорів (3 договори). Предмет закупівлі в двох із зазначених учасником договорах (у № з/п 2 та 3 таблиці довідки) не є аналогічним. До довідки учасником надані по 3 договорах копії цих договорів та актів, за результатом розгляду яких по двох договорах, зазначених учасником (у № з/п 2 та 3 таблиці довідки) не можливо встановити наявність у учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме: виконані договори, за умовами яких було створення та/або побудова і впровадження комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних (інформаційно-комунікаційних) системах класу «3». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 2 частини 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації; - таблиця 1 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Заповнену довідку, з інформацією про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2 договорів). До довідки додаються копії договорів та актів про надання послуг за договорами, зазначеними учасником у довідці (не менше ніж по двох договорах, зазначених учасником у довідці), або інші документи, які підтверджують їх повне виконання (наприклад: позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує повне виконання договору, зазначеного у довідці (лист-відгук повинен містити посилання на договір, зазначений учасником у довідці)).
Створено
02.08.2022 10:55
Надати до
03.08.2022 10:55
Договір
UA-2022-07-11-004796-a-b1
Підписаний і діє
Номер
104-22
299 994 грн.
249 995 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2022
Строк дії договору з
19.08.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Створення комплексної системи захисту інформації резервного програмно-технічного комплексу «Акредитований центр сертифікації ключів «CryptoKDC» Державної казначейської служби України
Номенклатура
Створення комплексної системи захисту інформації резервного програмно-технічного комплексу «Акредитований центр сертифікації ключів «CryptoKDC» Державної казначейської служби України
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
27 грудня 2022 р.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
670 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.07.2022 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
670 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.07.2022 10:00
Замовник:
Державна казначейська служба України
Контактний телефон:
+380442814933
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності