Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічне переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху АТ «Криворізька теплоцентраль» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський район, вул. Електрична, буд.1 від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-06-23-004637-a
План UA-P-2022-06-23-002787-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.08.2022 16:22
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 18.07.2022 12:31
Закінчення аукціону 18.07.2022 12:54
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
32 150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
321 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2022 14:24 до 16.07.2022 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.06.2022 14:24
до 06.07.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.06.2022 14:24
до 12.07.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.07.2022 12:31
до 18.07.2022 12:54
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2022 12:54
до 21.07.2022 11:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.07.2022 11:54
до 01.08.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2022 11:54
до 10.08.2022 16:22
Період уточнень
з 23.06.2022 14:24 до 06.07.2022 00:00
Період оскарження
з 23.06.2022 14:24 до 12.07.2022 00:00
Період аукціону
з 18.07.2022 12:31 до 18.07.2022 12:54
Період кваліфікації
з 18.07.2022 12:54 до 21.07.2022 11:54
Період кваліфікації
з 18.07.2022 12:54 до 21.07.2022 11:54
Основні параметри
Капітальний ремонт водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічне переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху АТ «Криворізька теплоцентраль» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський район, вул. Електрична, буд.1
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі передбачена документами оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки - ціна 100%. Інша інформація в документах закупівлі.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічне переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху АТ «Криворізька теплоцентраль» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський район, вул. Електрична, буд.1
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
50014, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Електрична, 1, котлотурбінний цех АТ "Криворізька теплоцентраль"
Дата постачання по
20.09.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту підписання акту приймання виконаних будівельних робіт
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2022 21:37
-
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
-
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віолетта Янчик
Електронна пошта
Телефон
+380564990173
Сайт:
http://www.tec.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00130850
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Поштовий індекс
50014
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кривий Ріг
Адреса
вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМПАНІЯ "ОРТУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
Пропозиція:
32 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
30 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.07.2022 11:54 по 01.08.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
21.07.2022 11:54
-
21.07.2022 11:51
Звіт про оцінку
18.07.2022 12:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2022-06-23-004637-a-b1
Підписаний і діє
Номер
509
30 150 000 грн.
25 125 000 грн.
З ПДВ
Підписано
09.08.2022
Строк дії договору з
09.08.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічне переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху АТ «Криворізька теплоцентраль» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський район, вул. Електрична, буд.1
Номенклатура
Капітальний ремонт водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічне переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху АТ «Криворізька теплоцентраль» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський район, вул. Електрична, буд.1
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
20 вересня 2022 р.
Документи договору
10.08.2022 16:22
-
10.08.2022 16:22
-
10.08.2022 16:22
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-12-02-000042
Дата створення проекту
02.12.2022 15:34
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
02.12.2022 16:05
Дата публікації висновку про результати
23.12.2022 22:45
Дата завершення усунення порушень
29.12.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
24.12.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.12.2022 № 286 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2022-06-23-004637-a 23.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2022 00:00
Документи рішення
02.12.2022 16:05
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.06.2022 із змінами від 08.07.2022, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 28.06.2022, роз’яснення Замовника від 28.06.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Тріада-енерджі» (далі – ТОВ «Тріада-енерджі»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи Замовника від 21.07.2022, повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2022, договір про закупівлю від 09.08.2022 № 509 (далі – договір), додаткову угоду до договору від 20.09.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.09.2022, пояснення Замовника, надані 14.12.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Тріада-енерджі», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.12.2022 00:00
Дата публікації
23.12.2022 22:45
Документи висновку
23.12.2022 22:45
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічне переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху АТ «Криворізька теплоцентраль» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, Покровський район, вул. Електрична, буд.1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-23-004637-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору від 09.08.2022 № 509 (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди від 20.09.2022 № 1, якою внесені зміни до умов Договору, в частині продовження строку дії Договору до 31.12.2023 та перенесення терміну виконання робіт по 20.09.2023. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
09.12.2022 13:43
Орган перевірки
15.12.2022 00:00
Документи повідомлення
09.12.2022 13:44
-
Відповідь
відповідь на запит замовнику від 2022-12-09
Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» повідомляє наступне: Стосовно першого питання запиту щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартісті, то станом на 01.04.2022 термін напрацювання котла складав 167 105,5 год. Для оцінки стану конвективної та екранної частин котла після завершення опалювального сезону 2021-2022 рр. було виконано комісійне обстеження котла (Акт додається), при якому була виконана вирізка зразків труб з поверхонь нагріву. Виконано повне ультразвукове обстеження конвективної та екранної частин котла (заключення № 41-22 та № 45-22 від 05.04.2022 додаються). Результати оглядів вирізаних зразків конвективної та екранної частин котла засвідчують наявність нерівномірних відкладень, під якими присутня рівномірна корозія глибиною до 1 мм, при цьому питома забрудненість становить від 891 г/м2 до 1 370 г/м2. Окремі корозійні виразки сягають 2 – 4 мм в діаметрі у кількості до 2 од. на 1 дм2. Як висновок, питома забрудненість вирізаних зразків конвективної та екранної частин котла перевищує максимально допустиму (900 г/м2), що, у свою чергу, призводить до збільшення гідравлічного опору котла у 1,86 рази порівняно з величиною гідравлічного опору чистого котла. Результати замірів товщини стінок конвективної частини засвідчують, що при проектній товщині у 3,5 мм фактична максимальна товщина складає 2,1 мм, а фактична мінімальна – 1,8 мм. Результати замірів товщини стінок екранної частини засвідчують, що при проектній товщині у 3,5 мм фактична максимальна товщина складає 2,1 мм, а фактична мінімальна – 1,7 мм. Результати замірів товщини стінок фронтального екрану засвідчують, що при проектній товщині у 4,0 мм фактична максимальна товщина складає 2,4 мм, а фактична мінімальна – 1,6 мм. Результати замірів товщини стінок проміжного екрану засвідчують, що при проектній товщині у 4,0 мм фактична максимальна товщина складає 2,3 мм, а фактична мінімальна – 1,6 мм. Результати замірів товщини стінок лівого екрану засвідчують, що при проектній товщині у 4,0 мм фактична максимальна товщина складає 2,2 мм, а фактична мінімальна – 1,8 мм. Результати замірів товщини стінок правого екрану засвідчують, що при проектній товщині у 4,0 мм фактична максимальна товщина складає 2,2 мм, а фактична мінімальна – 1,6 мм. Враховуючи питому забрудненість вирізаних зразків та показники оцінки ультразвукової товщинометрії поверхонь нагріву котла, залучена до обстеження комісія рекомендувала включити заміну поверхонь нагріву котла ПТВМ-100 ст. № 1-7 в графік ремонтів на 2022 р. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.08.2019р. №3301-04/34980-06 замовникам для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі рекомендовано застосовувати примірну методику розрахунку очікуваної вартості. Згідно вищевказаної Примірної методики розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснюється методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Так, Акціонерним товариством «Криворізька теплоцентраль» на запит щодо ймовірної вартості робіт з капітального ремонту водогрійного котла ПТВМ-100 ст. №1-7 та технічного переоснащення конвективної частини з виготовленням проектної документації в котлотурбінному цеху отримано цінові пропозиції від: - ТОВ «Воркстор», вартість пропозиції – 32 000 000,00 грн., - ТОВ «МБЗ «Ресурс Енерго», вартість пропозиції – 32 300 000,00 грн. Середня вартість предмету закупівлі, а саме вищевказаних робіт, становить 32 150 000,00 грн. Враховуючи вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, АТ «Криворізька теплоцентраль» проведено одну із головних конкурентних процедур закупівель – відкриті торги. Щодо внесення змін до умов договору №509 від 09.08.22, укладеного з ТОВ «Тріада-Енерджі», то відповідно до п. 1.4 Розділу X Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378 (далі – Правила), визначення стану готовності до роботи в опалювальний період проводиться для джерел теплопостачання (котельні, когенераційні установки, теплоцентралі, станції теплопостачання) за очікуваним станом виконання умов готовності на 15 вересня поточного року. Відповідно до п. 1.6.4 Розділу X Правил, у разі невиконання окремими тепловими господарствами джерел теплопостачання окремих умов готовності до роботи в опалювальний період акт готовності їм не видається. Відповідно до п. 1.6.6 Розділу X Правил, Теплові господарства джерел теплопостачання, які не отримали акт готовності теплового господарства до роботи в опалювальному періоді у термін до 15 вересня поточного року, продовжують підготовку до роботи в опалювальний період і при виконанні всіх умов у термін не пізніше 25 вересня поточного року можуть звернутися до уповноваженого органу, якому вони підпорядковані, та відповідної державної інспекції з обґрунтованим поданням про проведення повторної оцінки (перевірки) готовності до роботи в опалювальний період. Згідно проектному рішенню реконструкції котельні №1 («Укргипроенерго» 1983р.) у зв’язку з демонтажем турбінного обладнання в роботі повинні знаходитися енергетичні парові котли ф. Мітчелл (2 шт. з 6 шт. встановлених), пікові водогрійні котли ПТВМ-100 (1 шт. з 2 шт. встановлених). Для сталого проходження опалювального сезону та забезпечення заданих параметрів згідно температурного режиму 115/70оС в котлотурбінному цеху необхідно забезпечити стабільну роботу двох парових котлів Мітчелл та одного водогрійного котла (ПТВМ-100 ст.№1-7, або ПТВМ-100 ст.№1-8), забезпечити резервування обладнання на випадок непередбачених обставин. Станом на 19.09.2022 водогрійний котел ПТВМ-100 ст. № 1-8 потребував виконання наступних робіт: - ремонт дифузорів на двох розпалювальних пальниках, без яких пуск котла неможливий; - відновлення обмурування на 6-ти пальниках; - встановлення нових або ремонт наявних електричних двигунів на 5-ти пальниках взамін відсутніх або тих, що вийшли з ладу. З причини обов’язкової необхідності роботи у опалювальний період як мінімум одного котла ПТВМ-100 та незавершеність ремонтних робіт по котлу ст. № 1 8, була відсутня можливість вивести в ремонт котел ст. № 1-7. Після завершення ремонтних робіт по котлу ст. № 1-8, котел ст. № 1-7 протягом опалювального періоду або резервує котел ст. № 1-8, або, при значних від’ємних температурах зовнішнього повітря, працює паралельно з котлом ст. № 1-8, тому до завершення опалювального періоду не може бути виведений в ремонт. Також слід зазначити, що у відповідності до листа від 13.09.2022 вих. № 22/1571 з боку ТОВ «ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ» (скан-копія додається), у зв’язку з форс-мажорними обставинами (військова збройна агресія російської федерації призвела до значних змін та нестабільності, порушення логістики на ринку товарів в Україні, особливо це стосується таких товарів, як металопрокат) Підрядник не мав змоги оперативно відповідно до технічних і якісних характеристик у достатньому обсязі здійснити закупівлю матеріалів, необхідних для виконання робіт по капітальному ремонту, а саме: трубної продукції для виготовлення конвективної та екранної частин, листового металу для заміни ділянок холодної воронки. Здійснення Підрядником поставки матеріалів, необхідних для виконання капітального ремонту, власними силами та за власний рахунок обумовлено п. 6.2 Договору. Зазначена трубна продукція необхідна для проведення замін конвективної (розділ 2 Додатку № 1 до Договору) та екранної (розділ 3 Додатку № 1 до Договору) частин котла. Зазначений листовий метал необхідний для проведення заміни ділянок холодної воронки (розділ 4 Додатку № 1 до Договору). Матеріалами Підрядника для заміни конвективної частини котла є: 12 шт. колекторів 273х10 мм, напівсекції конвективної частини загальною вагою 41,7456 т, напівсекції газоплотні конвективної частини загальною вагою 55,008 т та ін. Матеріалами Підрядника для заміни екранної частини котла є: 388 шт. труб 60х4 мм довжиною понад 4 м та загальною вагою 23,445 т, 16 шт. кілець пальників, 4 шт. кілець люків, 18 шт. колекторів 273х10 мм та ін. Матеріалом Підрядника для заміни ділянок холодної воронки є сталь листова товщиною 3 мм та вагою 0,241 т. Як наслідок, враховуючи вищенаведене та воєнний стан в країні, розпал опалювального сезону, Підрядник не має можливості виконати роботи згідно з Договором у термін, вказаний у п.5.6 Договору, а саме до 20.09.2022, з причини неможливості передачі котла у ремонт, та затримки у закупівлі необхідних матеріалів для проведення ремонтних робіт. Таким чином, на підставі п. 4 част. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в договір №509 від 09.08.2022 року було внесено зміни шляхом укладення додаткової угоди до договору.
Рішеня
14.12.2022 16:35
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2022 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
+380564990173
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2022 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
+380564990173
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності