Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.06.2022 10:24
до 25.06.2022 00:00
Основні параметри
Позиції
Умови оплати
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Користування автоматизованою системою виконавчого провадження
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Державне підприємство «Національні інформаційні системи» у структурі Міністерства юстиції України є єдиним суб’єктом, за яким на нормативно - правовому рівні закріплено повноваження щодо забезпечення функціонування Автоматизованої системи виконавчого провадження
(далі - АСВП). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України
від 14 липня 1999 року № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції», розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2015 року № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів» та наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України», Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Положенням про Автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5, передбачено, що АСВП - це комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу, а Державне підприємство «Національні інформаційні системи» уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення АСВП, збереження та захисту даних, що містяться у системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням є адміністратором АСВП. Наказом Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» (із змінами та доповненнями від 08.05.2018
№ 1468/5) встановлено розмір плати за користування АСВП органам виконавчої служби та приватним виконавцям в сумі 69,00 грн. за кожне відкрите виконавче провадження. Плата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок коштів авансового внеску стягувача у порядку, встановленому пунктом 17 розділу VII Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02 квітня 2012 року № 512/5, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02 квітня 2012 року за
№ 489/20802.
Якщо розмір плати у 69,00 грн. перевищує суму авансового внеску стягувача, оплата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок авансового внеску стягувача та стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати виконавчого провадження.
Якщо стягувача звільнено від сплати авансового внеску відповідно до частини другої статті 26 Закону України «Про виконавче провадження», оплата за користування Системою органами державної виконавчої служби здійснюється за рахунок стягнутих з боржника за цим виконавчим провадженням коштів на витрати виконавчого провадження.
На підставі викладеного, оскільки надання зазначених послуг може бути запропоноване лише Державним підприємством «Національні інформаційні системи», згідно з п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» для закупівлі зазначених послуг може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Позиція
Опис предмета закупівлі
Користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-06-14-001134-a 14.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Центрального міжрегіонального управління міністерства юстиції (м. Київ), (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, протокол уповноваженої особи Замовника від 14.06.2022 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2022, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.07.2022.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Користування автоматизованою системою виконавчого провадження» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-14-001134-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1. Розгляд та надання відповіді на запит від Державної аудиторської служби України від 30.06.2022 (ID запиту:UA-2022-06-14-001134-a), щодо процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних» (користування автоматизованою системою виконавчого провадження).
1. Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення переговорної процедури згідно коду за ДК 021:2015: 72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних» (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) (далі – Закупівля), Державною аудиторською службою України 22.06.2022 було розпочато моніторинг процедури Закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2022-06-22-000020), 30.06.2022 Державною аудиторською службою України було здійснено запит щодо надання пояснень з наступних питань (ID запиту: UA-2022-06-14-001134-a):
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до абзаців 3, 8 п. 2 Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстрованого 12 серпня 2016 р. за № 1126/29256 (далі - Положення), держателем автоматизованої системи виконавчого провадження (далі - Система) є Міністерство юстиції України, що розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування; адміністратором Системи є державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням.
Крім того, відповідно до п. 1 Наказу Міністерства юстиції України «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції» від 25.06.2015 № 1059/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2015 року за № 754/27199, Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – Підприємство) визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України.
Відповідно до вимог Закону України «Про виконавче провадження» від 02 червня 2016 року № 1404-VIII, набув чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.08.2016 за № 1126/29256, яким затверджено Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження (далі - Положення).
Згідно із Положенням, Автоматизована система виконавчого провадження – це комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу.
Адміністратор здійснює комплекс програмних, технологічних та організаційних заходів щодо захисту відомостей, що містяться у Єдиному реєстрі, від несанкціонованого доступу; несе відповідальність за втрату інформації, що сталася з вини персоналу Адміністратора; несе відповідальність за якість надання послуг з технічного та технологічного забезпечення Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, які мають відповідати нормам чинного законодавства.
Таким чином, Підприємство є первинним суб’єктом, що має фізичну можливість контролювати та забезпечувати доступ органів ДВС на сервері, який знаходиться безпосередньо на Підприємстві, а також виключно на Підприємство покладається виконання функцій щодо супроводження та матеріально-технічного забезпечення роботи вищезазначеного реєстру.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94, власник системи надає користувачеві відомості про правила і режим роботи системи та забезпечує йому доступ до інформації в системі відповідно до визначеного порядку доступу.
Отже, враховуючи, що виключно державне підприємство «Національні інформаційні системи» може надавати відповідні послуги в повній мірі та без порушень чинного законодавства, що регламентує порядок ведення Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України та порядок захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, а також керуючись п.2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі послуг, пов’язаних з базами даних, а саме – послуг щодо користування органами державної виконавчої служби України автоматизованою системою виконавчих проваджень у державного підприємства «Національні інформаційні системи».
Враховуючи викладене, прийнято рішення щодо проведення закупівлі за предметом: згідно коду за ДК 021:2015: 72320000-4 «Послуги, пов’язані з базами даних» (користування автоматизованою системою виконавчого провадження) із застосуванням переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось з врахуванням наступних документів:
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ;
- Закон України «Про виконавче провадження» від 02 червня 2016 року № 1404-VIII;
- Закон України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94;
- Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження» від 05.08.2016 № 2432/5;
- Наказ Міністерства юстиції України «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» від 24.03.2017 № 954/5;
- Лист від Державного підприємства «Національні інформаційні системи» від 03.06.2022 №652/26-04 (Додаток № 1 до протоколу, на 1 арк);
- Службові записки від структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) (Додаток № 2 до протоколу, на 2 арк);
- Службова записка від Управління бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення від 31.01.2022 № 2289/12.2-22 (Додаток № 3 до протоколу, на 1 арк).
- Розрахунок видатків до кошторису на 2022 рік (Додаток № 4 до протоколу, на 4 арк.).
- лист від Міністерства цифрової трансформації України від 21.06.2002
№ 1/06-2-4799 (Додаток № 5 до протоколу, на 2 арк.).
Отже, враховуючи наданні службові записки, розмір плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження, який встановлюється Міністерством юстиції України, та становить 51 грн. 00 коп. (п’ятдесят одна гривня 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% – 8 грн. 50 коп. (вісім гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження станом на час чинності наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5) та згідно наказу Міністерства юстиції України від 29.12.2016 №3917/5 «Про встановлення розмірів плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження органами державної виконавчої служби та приватними виконавцями» та 69 грн. 00 коп. (шістдесят дев’ять гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% – 11 грн. 50 коп. (одинадцять гривень 50 коп.) за кожне відкрите виконавче провадження з дня набрання чинності наказом Міністерства юстиції України «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 24 березня 2017 року № 954/5» від 08.05.2018 № 1468/5», а також кількість відкритих виконавчих проваджень у 2021 році (у кількості 161 475), Замовником було розраховано очікувану вартість закупівлі на 2022 рік.
3. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на веб-сайт: https://kyivobljust.gov.ua/ndd/derzhavni_zakupivli