Показати схожі тендери

Закупівля Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з технічної підтримки та супроводження електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3») від МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2022-02-23-008201-a
План UA-P-2022-02-22-003487-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.04.2022 11:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
644 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.02.2022 14:47
до 06.03.2022 00:00
Основні параметри
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з технічної підтримки та супроводження електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»)
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обгрунтування використання переговорної процедури
Згідно з договором від 27 грудня 2018 року № 188 в Міністерстві охорони здоров’я України впроваджено Систему електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» (далі- СЕД «ДОК ПРОФ 3). Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30 жовтня 2020 року № 2470 «Деякі питання Системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «ДОК ПРОФ 3» в апараті Міністерства охорони здоров’я України» затверджено порядок використання оновленої Системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «ДОК ПРОФ 3», що включає в себе і технічний супровід. В зв’язку з необхідністю продовження користування зазначеною системою та для забезпечення безперебійної роботи СЕД «ДОК ПРОФ 3» необхідно закупити такі послуги: - консультативні послуги щодо застосування СЕД «ДОК ПРОФ 3»; - впровадження оновленої версії СЕД «ДОК ПРОФ 3»; - перевірка, тестування, налаштування роботи СЕД «ДОК ПРОФ 3» після встановлення оновлень; - розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні СЕД «ДОК ПРОФ 3»; - доопрацювання та удосконалення СЕД «ДОК ПРОФ 3» відповідно до потреб Міністерства охорони здоров’я України. В Міністерстві охорони здоров?я України успішно працює автоматизована система діловодства, яка створена на базі СЕД «ДОК ПРОФ 3», що дозволило: – значно скоротити час обробки документів та зменшити вплив людського фактору у технологічних процедурах діловодства; – організувати більш якісне опрацювання проектів нормативно-правових актів, указів, розпоряджень і доручень Президента України, за рахунок здійснення контролю якості підготовки проектів документів на етапі їх створення; – виключити спроби фальсифікації документів; – створити єдиний інформаційний простір для вводу, обробки, аналізу, зберігання документів. Крім того, програмне забезпечення СЕД «ДОК ПРОФ 3» дозволяє: - інтегруватися з Єдиною державною системою обміну електронними документами (ЄДСОЕД); - налаштовувати електронні послуги та сервіси; - створювати і налаштовувати сценарії обробки документів і завдань; - організувати завершений цикл обробки документів на базі віддалених робочих місць; - автоматизувати роботу архівного підрозділу установи згідно вимог Державної архівної служби України; - забезпечити інформаційну підтримку юридичних підрозділів установи на етапах досудового, судового та виконавчого провадження. Також виникла необхідність здійснення супроводження системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» в Міністерстві охорони здоров’я України, що надасть можливість оперативного та ефективного вирішення питань, які виникають у керівництва Міністерства та працівників апарату Міністерства. ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» має виключні майнові права на комп’ютерну програму «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» та має виключне право вносити зміни в вихідний код комп’ютерної програми (підтверджено рішенням про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір № 4949 від 11.06.2020 року). Програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» отримало Експертний висновок Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на комплекс засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу як програмно-технічного ядра комплексної системи захисту інформації в ІТС класу «2» та класу «3» з рівнем гарантії Г-2 за № 1101 від 16 квітня 2020 року. Програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» сертифіковано Державним агентством з питань електронного урядування України на роботу з Єдиною державною системою обміну електронними документами (ЄДСОЕД). Програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» здатне забезпечити юридично значимий електронний документообіг між всіма органами державної влади на базі єдиного формату обміну, що впроваджується в органах державної влади. Автоматизована система документообігу Міністерства охорони здоров?я України побудована на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОКПРОФ 3», виключні майнові права інтелектуальної власності на яку належать ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ». Використання іншої платформи та зміна постачальника послуг потягне за собою значні витрати у часі та коштах, що неминуче призведе до збільшення вартості послуг, зниження їх якості та додаткового часу на тестування та налагодження, що в свою чергу, може зупинити в цілому розвиток системи електронного документообігу апарату Міністерства охорони здоров’я України. Наявність у ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» виключних майнових прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3», наявність виключного права вносити зміни в вихідний код комп’ютерної програми та має успішний досвід роботи по її впровадженню, є підставою до застосування переговорної процедури закупівлі послуг з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3» у зазначеного підприємства та укласти договір відповідно до абзацу 5 пункту 2 частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: 1. Копія рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір комп’ютерну програму «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3» від 11.06.2020 року № 4949; 2. Копія експертного висновку з рівнем гарантії Г-2 комплексу засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3» від 16 квітня 2020 року № 1101; 3. Копія сертифікату ДП «Державний центр інформаційних ресурсів України» щодо успішного проведення тестування системи електронного документообігу «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) версія 2.0.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з технічної підтримки та супроводження електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01021, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Грушевського, 7
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
23.02.2022 14:39
-
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Матухно
Електронна пошта
Телефон
+380442000847
Сайт:
https://moz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00012925
Повна назва
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 7
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.02.2022 14:47 по 06.03.2022 0:00
Документи кваліфікації
23.02.2022 14:47
-
23.02.2022 14:47
Звіт про оцінку
Договір
UA-2022-02-23-008201-a-a1
Підписаний і діє
Номер
30
644 400 грн.
537 000 грн.
З ПДВ
Підписано
01.04.2022
Строк дії договору з
01.04.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (послуга)
послуги з технічної підтримки та супроводження електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»
Номенклатура
послуги з технічної підтримки та супроводження електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
12.04.2022 11:04
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
644 400 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380442000847
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
644 400 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380442000847
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності