Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з підтримки окремого індивідуального хмарного середовища обробки даних від ДП "ПРОЗОРРО".

Тип закупівлі Переговорна процедура (скорочена)
Тендер UA-2022-02-21-003910-b
План UA-P-2022-02-17-004097-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.03.2022 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 300 736 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.02.2022 11:30
до 27.02.2022 00:00
Основні параметри
Послуги з підтримки окремого індивідуального хмарного середовища обробки даних
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обгрунтування використання переговорної процедури
у зв’язку з оскарженням переговорної процедури закупівлі UA-2022-02-01-013292-b, виникла необхідність в проведенні переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тедера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з підтримки окремого індивідуального хмарного середовища обробки даних
Код ДК 021:2015
72410000-7 - Послуги провайдерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Дата постачання з
01.01.2022 00:00
Дата постачання по
31.05.2022 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
щомісячно протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Акту прийому-передачі наданих послу
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Махно
Електронна пошта
Телефон
+380442814262
Сайт:
https://prozorro.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02426097
Повна назва
ДП "ПРОЗОРРО"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.02.2022 11:30 по 27.02.2022 0:00
Документи кваліфікації
Договір
UA-2022-02-21-003910-b-b1
Підписаний і діє
Номер
00000382/Г
2 300 736 грн.
1 917 280 грн.
З ПДВ
Підписано
09.03.2022
Строк дії договору з
09.03.2022
по
31.05.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з підтримки окремого індивідуального хмарного середовища обробки даних
Номенклатура
Послуги з підтримки окремого індивідуального хмарного середовища обробки даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 травня 2022 р.
Документи договору
10.03.2022 14:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-11-25-000053
Дата створення проекту
25.11.2022 14:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.11.2022 15:13
Дата публікації висновку про результати
19.12.2022 10:46
Дата завершення усунення порушень
03.01.2023 00:00
Дата завершення моніторингу
17.12.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.11.2022 Одеса № 281 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 23.11.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 23.11.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 25.11.2022 № 281 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 UA-2022-02-21-003910-b 21.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.11.2022 00:00
Документи рішення
25.11.2022 15:13
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 грудня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі (скорочена), внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «ПРОЗОРРО» на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури (скорочена), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), оприлюднене в електронній системі закупівель 21.02.2022, договір від 09.03.2022 № 00000382/Г (далі – Договір), пояснення та документи на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 09.12.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена) встановлено наступне. Відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Так, відповідно до повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена), оприлюдненого в електронній системі закупівель 21.02.2022, Замовником застосовано переговорну процедуру (скорочена) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів з вищезазначеної підстави. Відповідно до даних електронної системи закупівель встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «Торгові Системи» 11.02.2022 подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – орган оскарження) на рішення та дії замовника щодо проведення закупівлі за переговорною процедурою та намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2022-02-01-013292-b. За результатами розгляду скарги Колегією прийнято рішення від 22.04.2022 № 4041-р/пк-пз та зобов’язано Замовника відмінити переговорну процедуру закупівлі. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 щодо обґрунтування рішення щодо застосування переговорної процедури (скорочена) за даним предметом закупівлі з підстави: «оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується», Замовником 09.12.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що враховуючи факт оскарження оголошеної процедури закупівлі та наявності нагальної потреби у здійсненні закупівлі було прийнято рішення провести переговорну процедуру, в обсязі що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, про що 21.02.2022 було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури. В зв'язку з неправомірним рішенням органу оскарження в даній скарзі та зобов'язанням щодо відміни переговорної процедури за номером ID: UA-2022-02-01-013292-b, Замовником було подано позов до Окружного адміністративного суду міста Києва, за яким ухвалою від 16.05.2022 було відкрито провадження № 640/7157/22. Тому в розрізі нагальності даної потреби Замовник вимушений був провести дану переговорну процедуру. Отже, надане Замовником пояснення не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена), оскільки на момент оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури (скорочена) із закупівлі послуг провайдерів, у Замовника не оскаржувалися рішення, дії чи бездіяльність замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників. Таким чином, на порушення вимог абзацу 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону Замовником безпідставно застосовано переговорну процедуру (скорочена) із закупівлі послуг провайдерів. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено наступне. За результатами моніторингу установлено, що Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури (скорочена) за номером ІD: UA-2022-02-21-003910-b, очікуваною вартістю 2 300 736,00 грн з ПДВ. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесені зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на». Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 щодо відсутності експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена), Замовником 09.12.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що при проведенні переговорної процедури за номером ID: UA-2022-02-21-003910-b Замовник в повідомленні про намір укласти договір зазначив обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: «у зв’язку з оскарженням переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-02-01-013292-b, виникла необхідність в проведенні переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону, а саме: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендеру після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. В обґрунтуванні наявний ідентифікатор процедури закупівлі, що оскаржується і на підставі чого та керуючись абзацом 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону було прийнято рішення провести переговорну процедуру. Процедура закупівлі за номером ID: UA-2022-02-01-013292-b, що була оскаржена, знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-01-013292-b. Отже в системі наявні та доступні до перегляду документи, які стосуються оскарження. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення внесення змін до істотних умов договору встановлено наступне. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник за результатами застосування переговорної процедури (скорочена) уклав з товариством з обмеженою відповідальністю «ГІГАКЛАУД» Договір на загальну суму 2 300 736,00 грн з ПДВ. Відповідно до пункту 9.1. Договору цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 травня 2022 року (включно), але в будь-якому випадку положення цього Договору є дійсними до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.12.2022 про надання пояснення щодо стану виконання Договору та укладання додаткових угод до Договору, Замовником 09.12.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення, в якому зазначено, що загальна сума наданих за договором послуг за період з 1 січня 2022 року по 23 травня 2022 року включно становить 2 210 002,56 грн, на даний час сплачено 710 002,56 грн (кредиторська заборгованість за отримані послуги становить 1 500 000 грн). Крім того, у поясненні зазначено, що у зв’язку із воєнним станом, за взаємною згодою сторін Договір був розірваний додатковою угодою до Договору від 24.05.2022 № 3. На підтвердження зазначеного Замовником в електронній системі закупівель надано додаткову угоду до Договору від 24.05.2022 № 3, відповідно до пункту 1 якої Сторони домовились розірвати Договір. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Отже, Замовником на підставі додаткової угоди до Договору від 24.05.2022 № 3 змінено істотну умову Договору в частині зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Станом на 15.12.2022 в електронній системі закупівель відсутні повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткова угода до Договору від 24.05.2022 № 3. Таким чином, на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду до Договору від 24.05.2022 № 3, якою внесено зміни до істотних умов Договору, протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності умов щодо застосування переговорної процедури (скорочена) встановлено порушення вимог абзацу 5 пункту 3 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення внесення змін до істотних умов договору встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури (скорочена), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.12.2022 00:00
Дата публікації
19.12.2022 10:46
Документи висновку
19.12.2022 10:46
-
Оскарження в суді
Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-21-003910-b
Дата публікації
30.12.2022 09:37
Інформація про відкриття провадження
08.02.2023
320/2335/23
Інформація про усунення порушення
Зміст
Державне підприємство “Прозорро” (далі - Підприємство) здійснило заходи, направлені на усунення порушення та недопущення встановлених порушень за результатами проведеного моніторингу Південним офісом Держаудитслужби закупівлі ІD: UA-2022-02-21-003910-b у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, що викладено у наказі по підприємству (додається).
Дата публікації
23.12.2022 13:24
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена)? Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо застосування переговорної процедури (скорочена) за даним предметом закупівлі з підстави: «у зв’язку з оскарженням переговорної процедури закупівлі UA-2022-02-01-013292-b», тоді як відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується»? 3. Відповідно до пункту 9.1. договору про надання послуг у сфері інформатизації від 09.03.2022 № 00000382/Г (далі - Договір) цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 травня 2022 року (включно), але в будь-якому випадку положення цього Договору є дійсними до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. З огляду на зазначене прошу надати інформацію про стан виконання Договору на цей час. У разі виконання Договору - надати інформацію щодо останньої дати сплати Замовником за отримані послуги. 4. Чи вносилися замовником зміни до Договору? У разі внесення змін до Договору надати всі додаткові угоди до Договору. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
06.12.2022 11:37
Орган перевірки
10.12.2022 00:00
Документи повідомлення
06.12.2022 11:38
-
Відповідь
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена)? Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідь: Згідно з вимогами пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. При проведенні переговорної процедури UA-2022-02-21-003910-b Замовник в Повідомленні про намір укласти договір зазначив обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі : «у зв’язку з оскарженням переговорної процедури закупівлі UA-2022-02-01-013292-b, виникла необхідність в проведенні переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендеру після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.» В обґрунтуванні наявний ідентифікатор процедури закупівлі, що оскаржується і на підставі чого та керуючись абзацом 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону було прийнято рішення провести переговорну процедуру. Процедура закупівлі UA-2022-02-01-013292-b, що була оскаржена знаходиться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-01-013292-b, отже в системі наявні та доступні до перегляду документи, які стосуються оскарження. 2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо застосування переговорної процедури (скорочена) за даним предметом закупівлі з підстави: «у зв’язку з оскарженням переговорної процедури закупівлі UA-2022-02-01-013292-b», тоді як відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується»? Відповідь: Відповідно до абзацу 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після розгляду/оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. За оголошеною процедурою закупівлі UA-2022-02-21-003910-b з очікуваною вартістю 11 524 608,00 грн. (Одинадцять мільйонів п’ятсот двадцять чотири тисячі шістсот вісім грн. 00 коп.) 11 лютого 2022 року органом оскарження була отримана скарга від Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» за №UA-2022-02-01-013292-b.b1. Відповідно частини 17 статті 18 Закону Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Враховуючи факт оскарження оголошеної процедури закупівлі та нагальну потребу здійснити закупівлю керуючись абзацом 5 пункту 3 частини 2 статті 40 Закону було прийнято рішення провести переговорну процедуру, в обсязі що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується, про що 21 лютого 2022 року було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-01-013292-b). В зв'язку з неправомірним рішенням органу оскарження в даній скарзі та зобов'язанням, щодо відміни переговорної процедури UA-2022-02-01-013292-b, Замовником було подано позов до Окружного адміністративного суду міста Києва, за яким ухвалою від 16.05.2022р. було відкрито провадження № 640/7157/22. Тому в розрізі нагальності даної потреби Замовник вимушений був провести дану переговорну процедуру. 3. Відповідно до пункту 9.1. договору про надання послуг у сфері інформатизації від 09.03.2022 № 00000382/Г (далі - Договір) цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 травня 2022 року (включно), але в будь-якому випадку положення цього Договору є дійсними до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. З огляду на зазначене прошу надати інформацію про стан виконання Договору на цей час. У разі виконання Договору - надати інформацію щодо останньої дати сплати Замовником за отримані послуги. Відповідь: Загальна сума наданих за договором послуг за період з 1 січня 2022 року по 23 травня 2022 року включно становить 2210002,56 грн на даний час сплачено 710002,56 грн . Дата останньої сплати 02.12.2022, сума 207449,06 грн (кредиторська заборгованість за отримані послуги становить 1500000 грн ). У зв’язку із воєнним станом, за взаємною згодою сторін Договір від 09.03.2022 № 00000382/Г був розірваний Додатковою угодою від «24» травня 2022 р. № 3 до Договору № 00000382/Г. 4. Чи вносилися замовником зміни до Договору? У разі внесення змін до Договору надати всі додаткові угоди до Договору. Відповідь: Додаткова угода № 1 до Договору № 00000382/Г від «21» березня 2022 р. Додаткова угода № 2 до Договору № 00000382/Г від «28» квітня 2022 р. Додаткова угода № 3 до Договору № 00000382/Г від «24» травня 2022 р.
Рішеня
09.12.2022 13:34
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 300 736 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДП "ПРОЗОРРО"
Контактний телефон:
+380442814262
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 300 736 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДП "ПРОЗОРРО"
Контактний телефон:
+380442814262
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності