Закупівля 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
від Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради.
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість: 11 найменувань згідно Додатку 2.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код ДК 021:2015
33190000-8 -
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість
11
Одиниця виміру
Назва
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 67
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться на підставі ч.1 ст.49 БКУ на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів, за ціною вказаною в специфікації до цього Договору, що є його невід’ємною частиною.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка відповідно до додатку № 1 ТД
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка складена відповідно до додатку № 1 ТД
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка складена відповідно до додатку № 1 ТД
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка відповідно до додатку №1 ТД
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка складена відповідно до додатку № 1 ТД
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка складена відповідно до додатку № 1 ТД
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Учасник підтверджує, що
Вимога
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Вимога
Сума існуючої заборгованості
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Вимога
Характер існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Вимога
Причина виникнення існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Вимога
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Значення, яке очікується
Так
Спосіб підтвердження
Назва
витяг
Опис
копія витягу на дату проведення тендеру
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка складена у довільній формі
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.02.2022 16:53
Спосіб підтвердження
Назва
довідка
Опис
довідка складена у довільній формі
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Суворовський р-н, м. Херсон
Адреса
просп. Ушакова, 67
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендер:
UA-2022-02-18-014384-b
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2022-02-18-014384-b.a1
Дата:
23.02.2022 13:11
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на умови закупівлі
18.02.2022 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 2 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-11), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є вимоги: позиція №3 (в частині: Упаковка: 40 штук, Довжина капіляру: 56 мм. Діаметр просвіту капіляру: 2 мм. Капіляр повинен бути поруч з пробіркою (не вставлений в неї); позиції №9 та №11 (весь перелік сукупних вимог до даних позицій).
Слід зазначити, що наразі існують декілька інших виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати медичні вироби (позиції №1-8,10), які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками щодо даних позиціїй (зокрема це компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай, ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь (уповноваженим представником яких є наша компанія — ТОВ “Ледум”, а також на підставі авторизаційного листа від ТОВ Мікромед). Однак, слід зауважити, ОКРІМ позицій №9, 11 ( відсутні взагалі виробники, враховуючи саме сукупні вимоги до даних позицій).
Таким чином, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ (вищевказаних) до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-11), так як предмет закупівлі уцілому, без поділу на лоти. А тому ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ (не може запропонувати) ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ №1-11) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог) !!!
Вищезгадані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні”(Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-18-014384-b).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2022-02-18-014384-b.
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації:
Виокремити позиції №9 та 11 в окремий лот.
З переліку вимог до позиції №3 виключити наступні вимоги: “... Довжина капіляру: 56 мм. Діаметр просвіту капіляру: 2 мм. ”, а також викласти вимоги в наступній редакції: “Упаковка: 25 або 40 штук. Капіляр повинен бути поруч з пробіркою (не вставлений в неї) або наявність капіляру”.
Додатки:
1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь.
3. Авторизаційний лист для ТОВ “Ледум” (від ТОВ “Мікромед).
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
23.02.2022 року
Автор:
21869802, ТОВ "ЛЕДУМ"
49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Відповідь на виконання рішення АМКУ № 4613-р/пк-пз від 17.05.2022
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2022-02-18-014384-b.b2
Стан:
Скасовано
Скарга на дискримінаційні умови
Замовник оголосив закупівлю: “ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні”.
23.02.22р., виявивши дискримінаційні умови у тендерній документації Замовника, учасником ТОВ “Ледум” була подана відповідна скарга. Рішенням АМКУ від 17.05.22р. дана скарга була задоволена та зобов'язано було Замовника внести вказані у скарзі зміни. Однак 26.05.22 року Замовник НІБИТО вніс зміни до ТД, проте зі змісту яких вбачається факт невиконання ним вказаного рішення АМКУ. Оскільки фактично Замовник не вніс змін, які були зазначені у скарзі ТОВ “Ледум” та з приводу яких було прийнято відповідне рішення АМКУ (на користь скаржника).
Ознайомившись з тендерною документацією (в редакції від 26.05.22р.), виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що обгрунтовується нижчезазначеними обставинами.
Ознайомившись з тендерною документацією (в редакції від 26.05.22р.), виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Згідно до Додатку 2 до Тендерної документації (в редакції від 26.05.22р.) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Повідомляємо, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-11), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є вимоги: позиції №9 та №11 (з огляду на весь перелік сукупних вимог до даних позицій).
Проте наразі існують декілька інших виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати медичні вироби (позиції №1-8,10), які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів, однак з іншими технічними характеристиками щодо даних позиціїй (зокрема це компанії-виробники: “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай, ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь (уповноваженим представником яких є наша компанія — ТОВ “Ледум”, а також на підставі авторизаційного листа від ТОВ Мікромед). Однак, слід зауважити, ОКРІМ позицій №9, 11 ( відсутні взагалі виробники, враховуючи саме сукупні вимоги до даних позицій та які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ позиції №1-11).
Як наслідок, саме наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ (вищевказаних) до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати ОДРАЗУ ВСІ медичні вироби (№1-11), так як предмет закупівлі уцілому, без поділу на лоти. А тому ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ (не може запропонувати) ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ОДРАЗУ ЗА ВСІМА ПОЗИЦІЯМИ №1-11) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог) !!!
Вищезгадані встановлені Замовником сукупні вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні”(Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-18-014384-b).
2.Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2022-02-18-014384-b.
3.Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації: виокремити позиції №9 та 11 в окремий лот.
Додатки:
1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника ТОВ “МІЗ МЕДБІЛРОС” Білорусь.
3. Авторизаційний лист для ТОВ “Ледум” (від ТОВ “Мікромед).
4. Копія рішення АМКУ від 17.05.2022р.
5. Протокол та Перелік змін до ТД від Замовника (в редакції від 26.05.22р.)
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
01.06.2022 року
Автор:
21869802, ТОВ "ЛЕДУМ"
49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Звернення:
За тендером : 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тема:
Стосовно дискримiнацii
Зміст:
Згідно додатку Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження п. 14 Копія аналогічного договору. Аналогічним є договір поставки товарів предмету закупівлі Замовнику цих торгів виходить, що якщо ми як Учасник, який жодного разу не здійснював поставку даному Замовнику не можемо брати участь в закупівлі, оскільки Замовником було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі що у випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Нашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ми запропонуємо. Нам буде надіслано рішення про відмову від закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною ( стаття 5 п 1 пп 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), тому просимо внести зміни до даної вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Дата оприлюднення звернення:
20.02.2022 16:19
Шановний учаснику!
Тендерна документація за предметом закупівлі ДК 021:2015 – код 33190000-8 - Медичнеобладнання та виробимедичногопризначеннярізнімістить вимогу до учасника щодо документального підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, визначеному замовником відповідно до статті 16 Закону як наявностідосвідувиконанняаналогічного договору.
Для підтвердженнянаявностідосвідувиконанняаналогічного договору учасник в складітендерноїпропозиціїнадає:
- копіюаналогічного договору з постачанняаналогічного (аналогічних) за предметом закупівлівиробів не раніше 2020 року;
- копіївидатковихнакладних, абоактівприймання – передачі товару абоіншихдокументів, якіпідтверджуютьвиконанняаналогічного договору.
В тексті вимоги не зазначається та не вимагається надання саме договорів, укладених з замовником за цим предметом закупівлі.
Тобто, Ви як учасник повинні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі з будь-якими замовниками.
Дата оприлюднення відповіді:
23.02.2022 12:34
Звернення:
За тендером : 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тема:
Запитання
Зміст:
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2 до тендерної документації, в таблиці поз.3 вказано: пробірка для капілярної крові з капіляром №40. Чи можна запропонувати №25 або №50? Дякуємо за відповідь!
Дата оприлюднення звернення:
21.02.2022 17:02
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
454 600
грн.
Період подання пропозицій
до
07.06.2022 12:18
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради