Показати схожі тендери

Закупівля Тимчасове утримання безпритульних тварин від Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-02-10-004180-c
Id Tender f3477e06ae5942aa8915df2eaa60fd82
План UA-P-2022-02-10-001745-a link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 28.02.2022 13:05
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 28.02.2022 12:42
Закінчення аукціону 28.02.2022 13:05
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
957 722 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 788.61 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.02.2022 14:27 до 26.02.2022 14:32
Завершено
Період уточнень
з 10.02.2022 14:27
до 16.02.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.02.2022 14:27
до 22.02.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 28.02.2022 12:42
до 28.02.2022 13:05
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.02.2022 13:05
-
Період уточнень
з 10.02.2022 14:27 до 16.02.2022 00:00
Період оскарження
з 10.02.2022 14:27 до 22.02.2022 00:00
Період аукціону
з 28.02.2022 12:42 до 28.02.2022 13:05
Період кваліфікації
з 28.02.2022 13:05
Основні параметри
Тимчасове утримання безпритульних тварин
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тимчасове утримання безпритульних тварин
Код ДК 021:2015
77620000-2 - 77620000-2
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, Бердянськ
Дата постачання по
31.12.2022 14:32
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата буде здійснена після надання послуг. Підтвердженням надання послуг є акт надання послуг. До акту наданих послуг додаються оформлені належним чином: документація про підтвердження затрат на матеріали та ресурси, розрахунок вартості експлуатації машин та обладнання, інша документація. Акти наданих послуг передаються Виконавцем уповноваженому представнику Замовника не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету міста. Форма розрахунків: платіжне доручення.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черемісіна Лілія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380615336284
Замовник
ЄДРПОУ
25969699
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради
Поштовий індекс
71100
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Бердянськ
Адреса
площа Єдності, будинок 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Он Лайн Азов -Юг
Пропозиція:
957 720 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ГО "Бердянська служба захисту тварин"
Пропозиція:
957 660 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-05-23-000046
Дата створення проекту
23.05.2022 14:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.05.2022 14:28
Дата публікації висновку про результати
01.06.2022 10:52
Дата завершення усунення порушень
17.06.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
15.06.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 284-90-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2022 № 9-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 23.05.2022 №9-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2022-02-10-004180-c, яку проводить Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2022 00:00
Документи рішення
23.05.2022 14:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 01 » червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 10 лютого 2022 року (протокол №51/2022). Дослідженням питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено, що розкриття Замовником тендерних пропозицій відбулось 28.02.2022. Проте, станом на дату початку моніторингу даної процедури розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції не завершено. Враховуючи, що розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції учасника триває більше 20 робочих днів, Замовником порушено вимоги частини десятої статті 29 Закону, якою передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. При цьому повідомлення про продовження строку розгляду до 20-ти робочих днів замовник не оприлюднив, чим також порушено частину десяту статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Моніторингом встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону в частині перевищення терміну розгляду тендерної пропозиції та не оприлюднення рішення про подовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни зазначеної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.06.2022 00:00
Дата публікації
01.06.2022 10:52
Документи висновку
01.06.2022 10:52
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
957 722 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2022 14:32
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради
Контактний телефон:
+380615336284
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
957 722 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2022 14:32
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради
Контактний телефон:
+380615336284
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності