Показати схожі тендери

Закупівля папір офісний формату А4, А3 від Харківська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-02-02-006032-c
План UA-P-2022-02-02-002939-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 19.08.2022 00:02
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.02.2022 14:57
Закінчення аукціону 21.02.2022 15:20
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
494 122.35 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 470.61 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.02.2022 16:03 до 21.02.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.02.2022 16:03
до 11.02.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.02.2022 16:03
до 17.02.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.02.2022 14:57
до 21.02.2022 15:20
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2022 15:20
до 23.02.2022 15:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.02.2022 15:13
до 06.03.2022 00:00
wait
Підписання договору
з 23.02.2022 15:13
-
Період уточнень
з 02.02.2022 16:03 до 11.02.2022 00:00
Період оскарження
з 02.02.2022 16:03 до 17.02.2022 00:00
Період аукціону
з 21.02.2022 14:57 до 21.02.2022 15:20
Період кваліфікації
з 21.02.2022 15:20 до 23.02.2022 15:13
Період кваліфікації
з 21.02.2022 15:20 до 23.02.2022 15:13
Основні параметри
папір офісний формату А4, А3
Номенклатурне найменування товару: 1. папір формату А4, білий (80 г/м2) 3 396 пачок - код ДК 021:2015 - 30197630-1 Папір для друку 2. папір формату А3, білий (80 г/м2) 6 пачок - код ДК 021:2015 -30197630-1 Папір для друку 3. папір формату А4, кольоровий(80 г/м2) 30 пачок - код ДК 021:2015 -30197630-1 Папір для друку 4. папір формату А4 (100 г/м2) 5 пачки - код ДК 021:2015 -30197630-1 Папір для друку 5. папір формату А3 (100 г/м2) 5 пачки - код ДК 021:2015 -30197630-1 Папір для друку 6. папір формату А4 (160 г/м2) 5 пачок - код ДК 021:2015 -30197630-1 Папір для друку 7. папір формату А3 (160 г/м2) 5 пачки -код ДК 021:2015 -30197630-1 Папір для друку 8. папір формату А4 (250 г/м2) 5 пачок - код ДК 021:2015 -30197630-1 Папір для друку
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
папір офісний формату А4, А3
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
3 457
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, будинок 7
Дата постачання по
20.12.2022 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує 100% вартості партії товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання представниками Сторін накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.02.2022 16:26
-
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
19.08.2022 00:02
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Так, Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний формату А4, А3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Законом встановлено конкретні строки для укладання договору про закупівлю із переможцем процедури закупівлі. Так, відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У зв’язку із прийняттям Закону України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), в умовах воєнного стану, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для замовника, що підтверджені листом Торгово - промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, дотримання строків, що визначені Законом у частині укладання договору про закупівлю є неможливим. Таким чином, враховуючи вищезазначене, виникла необхідність відмінити процедуру відкритих торгів товару за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний формату А4, А3) зареєстровану за ідентифікатором: UA-2022-02-02-006032-c на підставі частини 1 статті 32 Закону, а саме: п. 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
08.08.2022 15:11
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Малихіна Анастасія
Електронна пошта
Телефон
380577607586
Замовник
ЄДРПОУ
04059243
Назва (англійською мовою)
Kharkiv City Council
Повна назва
Харківська міська рада
Повна назва (англійською мовою)
Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
майдан Конституції, будинок 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "АРГУНОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
494 118 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
Пропозиція:
488 195.58 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.02.2022 15:13 по 06.03.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.02.2022 15:12
-
documentType.award.awardNotice
21.02.2022 15:20
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2022-02-02-006032-c-c1
Очікує підписання
488 195.58 грн.
488 195.58 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 457 (пачок)
папір офісний формату А4, А3
Номенклатура
папір офісний формату А4, А3
Кількість
3 457
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Торги відмінено
Очікувана вартість
494 122.35 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2022 00:00
Замовник:
Харківська міська рада
Контактний телефон:
380577607586
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
494 122.35 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2022 00:00
Замовник:
Харківська міська рада
Контактний телефон:
380577607586
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності