Закупівля Пара, гаряча вода та пов’язана продукція від ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "СМІЛЯНСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.02.2022 13:29
до 12.02.2022 00:00
Основні параметри
Лоти
Контакти
Кваліфікація
Відміни
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання.
Таким чином КП «Смілакомунтеплоенерго» відповідно до ст. 5 та ст. 6 Закону України «Про природні монополії» є суб’єктом природної монополії у сфері транспортування теплової енергії у м. Сміла для споживачів всіх категорій, в тому числі установ і організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів. Інформація щодо вищезазначеного підприємства, як такого, що входить до Переліку суб’єктів природних монополій у межах Черкаської області, розташовано на веб-сайті Антимонопольного комітету України за адресою: www.amc.gov.ua. Тому альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) у зв’язку з цим постачання теплової енергії для потреб Замовника, можуть бути надані тільки підприємством КП «Смілакомунтеплоенерго».
А відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура може бути проведена враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин відповідно до п. 2 пп.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»), відповідно до вищевказаного єдиний можливий постачальник пари, гарячої води та пов’язаної продукції - природній монополіст КП «Смілакомунтеплоенерго».
З метою вжиття заходів щодо усунення технічної помилки, необхідно відмінити процедуру закупівлі відповідно до вимог ч. 8 п. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі.
Лот 2 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Гуртожиток коледжу)
Кількість
51
Одиниця виміру
Гігакалорія
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-02-03-000021
Дата створення проекту
03.02.2022 10:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.02.2022 11:29
Дата публікації висновку про результати
16.02.2022 11:54
Дата завершення усунення порушень
03.03.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
25.02.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.02.2022 №44
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісуДержаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.02.2022 № 44
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-02-01-003166-c, 01.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відокремленого структурного підрозділу «Смілянський технологічний фаховий коледж Національного університету харчових технологій» (далі – Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури); пояснення Замовника, отримане 07.02.2022 в електронній системі закупівель; протокол переговорів від 01.02.2022 № 6 (лоти 1-2); протокольне рішення уповноваженої особи від 14.02.2022 № 9 (лоти 1-2).
Аналізом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) річний план не містить інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником щодо кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів).
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю установлено, що обґрунтування застосування переговорної процедури не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції з технічних причин, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З метою вжиття заходів щодо усунення технічної помилки, процедуру закупівлі відмінено відповідно до вимог ч. 8 п. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Теплова енергія пара, гаряча вода та пов’язана продукція», ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-01-003166-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-02-01-003166-с відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
3) з яких підстав не підтверджена документально умова застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції саме з технічних причин, адже в м. Сміла забезпечують теплопостачання й інші суб’єкти господарювання, зокрема, ТОВ "Смілаенергопромтранс"?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
У відповідь на Ваш запит за предметом закупівлі ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення за предметом закупівлі ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, визначений відповідно до розміру бюджетного фінансуання та кошторису на 2022 рік, затвердженим МОН України.
Розрахунок витрат на теплову енергію за кожним лотом здійснено відповідно до наданого тарифу від монопольно (домінуючого) підприємства в м. Сміла, затвердженого Виконавчим комітетом Смілянської міської ради.
Потреба в тепловій енергії на 2022 рік визначена на основі аналізу кількості спожитих Гкал в минулому 2021 році, відповідно до цього була визначена потреба в кількості теплової енергії за кожним лотом на 2022 рік а саме: за Лот 1 Навчальні корпуси коледжу передбачена потреба в кількості - 145 Гкал, за Лот 2 Гуртожиток коледжу передбачена потреба в кількості - 51 Гкал. Загальна кількість теплової енергії в результаті склала - 196 Гкал.
Відповідно до тарифу на теплову енергію була визначена вартість: (документи прикріплено)
- тариф для «Бюджетних установ та організацій» - 4007,28 грн/Гкал, відповідно вартість по Лот 1 (навчальні корпуси коледжу) склала - 581 366, 31 грн з ПДВ;
- тариф для населення 2300,21 грн./Гкал, відповідно вартість по Лот 2 (гуртожиток коледжу) склала - 117 310,71 грн. з ПДВ. Відповідно була визначена загальна вартість по предмету закупівлі в розмірі 698 366, 31 грн. з ПДВ. Врезультаті чого був затверджений Річний план, який висвітлений на сайті: https://www.stxt.com.ua/node/2465 та оголошено переговорну закупівлю на очікувану вартість.
Документи, що додаються:
- Рішення ВК «Смілянської міської ради від 22.10.2021 р. № 511 «Про встановлення тарифів»;
- Рішення ВК «Смілянської міської ради від 28.02.2019 р. № 83 «Про коригування тарифів на послуги з централізованого опалення та теплову енергію».
2. 01.02.2022 року в електронній системі закупівель, стосовно закупівлі UA-2022-02-01-003166-c оприлюднено рішення про намір укладення договору з постачальником домінуючим (монополістом) в м. Сміла КП «Смілакомунтепоенеро» на закупівлі товару згідно ДК 021:2015 - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за переговорною процедурою.
Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (постанова доповнена вказаним пунктом згідно постанови КМУ від 16.12.2020 № 1266), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання вказаного положення законодавства, з дотриманням вимог щодо змісту та строку оприлюднення, коледжем на власному веб-сайті розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо переговорної процедури на закупівлю ДК 021:2015 - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція UA-2022-02-01-003166-с за посиланням: https://www.stxt.com.ua/node/2468
та оприлюднено повідомлення про намір укладення договору: https://www.stxt.com.ua/node/2468
3. Відповідно до інформації що міститься на офіційному веб-сайті НКРЕКП Учасник - «Комунальне підприємство «Смілакомунтеплоенерго», код ЄДРПОУ - 33648312, м.Сміла, вул. В’ячеслава Чорновола, 72-а, індекс 20700, внесено до Реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів (станом на 31.12.2018р) за № 13 в розділі Черкаська область. «Комунальне підприємство «Смілакомунтеплоенерго» здійснює на території м. Сміла Черкаської обл. господарську діяльність, що перебуває у стані природної монополії, відповідно до ліцензії на право провадження діяльності з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р. Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України.
Враховуючи те, що «Комунальне підприємство «Смілакомунтеплоенерго» внесено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій (станом на 31.12.2021р.) за № 13 в розділі Черкаська область, закупівля теплової енергії коледжем здійснюється в КП «Смілакомунтеплоенерго» у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі по теплопостачанню коледжа приєднані безпосередньо до потужностей КП «Смілакомунтеплоенерго», внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Рішення Смілянської міської ради № 70 «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг»;
- Розпорядження про видачу ліцензії № 639;
- Розпорядження про видачу ліцензії № 640;
- Розпорядження про видачу ліцензії № 641;
- Реєстр природних монополій, ст. 129 п. 13;
- Акт розмежування.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендер:
UA-2022-02-01-003166-c
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
14.02.2022 10:13
Кінець періоду оскарження з часом
25.02.2022 00:00
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
З метою вжиття заходів щодо усунення технічної помилки, необхідно відмінити процедуру закупівлі відповідно до вимог ч. 8 п. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі.