Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія (універсальна послуга) від ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "СМІЛЯНСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ".

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2022-01-31-002301-c
План UA-P-2022-01-21-000620-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 25.02.2022 00:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 249.89 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.01.2022 12:31
до 11.02.2022 00:00
Основні параметри
Електрична енергія (універсальна послуга)
товари
Підстава для використання переговорної процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання переговорної процедури
Щодо закупівліс електричної енергії за державні кошти, то умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам: - Закону України «Про ринок електричної енергії»; - Правилам роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312). - іншим нормативно-правовим актам, прийнятим на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії». Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник повинен здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник зобов’язується дотримуватись якості надання послуг електропостачальника та згідно вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання». В тому числі постачальник зобов'язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу за договором про постачання електричної енергії споживачу, що передбачає вчасне та повне інформування споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Виходячи з цього ТОВ «Черкасиенергозбут» є єдиним постачальником універсальних послуг на території Черкаської області. У зв’язку з цим відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, як виняток у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на ринку електричної енергії.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 71 758 (Кіловат-година)
Електрична енергія (навальні корпуси коледжу)
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія (навальні корпуси коледжу)
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
71 758
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
20701, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. родини Бобринських, 123
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Позиція : №2 35 119 (Кіловат-година)
Електрична енергія (гуртожиток коледжу)
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія (гуртожиток коледжу)
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
35 119
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
20701, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Соборна, 125
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
Скасування
14.02.2022 11:40
Під час проведення переговорної процедури закупівлі ДК 0021:2015 UA-2022-01-31-002301-c код ДК 0021:2015 09310000-5 Електрична енергія було виявлено помилку, яку неможливо усунути. Тому з метою вжиття заходів щодо усунення помилки, необхідно відмінити процедуру закупівлі відповідно до вимог ч. 8 п. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі.
14.02.2022 11:39
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Крупенко Яна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380936687784
Замовник
ЄДРПОУ
00389216
Назва (англійською мовою)
VIDOKREMLENII STRUKTURNII PIDROZDIL "SMILYaNSKII TEHNOLOGIChNII FAHOVII KOLEDZh NATsIONALNOGO UNIVERSITETU HARChOVIH TEHNOLOGII"
Повна назва
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "СМІЛЯНСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
Повна назва (англійською мовою)
VIDOKREMLENII STRUKTURNII PIDROZDIL "SMILYaNSKII TEHNOLOGIChNII FAHOVII KOLEDZh NATsIONALNOGO UNIVERSITETU HARChOVIH TEHNOLOGII"
Поштовий індекс
20700
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Сміла
Адреса
ВУЛИЦЯ РОДИНИ БОБРИНСЬКИХ, будинок 123
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 31.01.2022 12:31 по 11.02.2022 0:00
Документи кваліфікації
31.01.2022 12:31
-
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2022-01-31-002301-c-c1
Очікує підписання
499 249.89 грн.
499 249.89 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
71 758 (Кіловат-година)
Електрична енергія (навальні корпуси коледжу)
Номенклатура
Електрична енергія (навальні корпуси коледжу)
Кількість
71 758
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
35 119 (Кіловат-година)
Електрична енергія (гуртожиток коледжу)
Номенклатура
Електрична енергія (гуртожиток коледжу)
Кількість
35 119
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-02-09-000063
Дата створення проекту
09.02.2022 10:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.02.2022 11:08
Дата публікації висновку про результати
16.02.2022 11:55
Дата завершення усунення порушень
03.03.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
03.03.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Черкаська
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.02.2022 №58 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівельвідповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісуДержаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 09.02.2022 № 58 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-31-002301-c, 31.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.02.2022 00:00
Документи рішення
09.02.2022 11:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відокремленого структурного підрозділу «Смілянський технологічний фаховий коледж Національного університету харчових технологій» (далі – Коледж, Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури); пояснення Замовника, отримане 11.02.2022 в електронній системі закупівель; протокол переговорів від 31.02.2022 № 4; протокольне рішення уповноваженої особи від 14.02.2022 № 10. Аналізом питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що відповідно до повідомлення про намір укласти договір під час проведення переговорної процедури підставою застосування переговорної процедури закупівлі Замовник визначив абзац четвертий пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі Замовник зазначив: «Щодо закупівлі електричної енергії за державні кошти, то умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам: Закону України «Про ринок електричної енергії»; Правилам роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312). іншим нормативно-правовим актам, прийнятим на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії». Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії споживачу постачальник повинен здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії споживачем. Постачальник зобов’язується дотримуватись якості надання послуг електропостачальника та згідно вимог постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання». В тому числі постачальник зобов'язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються споживачу за договором про постачання електричної енергії споживачу, що передбачає вчасне та повне інформування споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання. Виходячи з цього ТОВ «Черкасиенергозбут» є єдиним постачальником універсальних послуг на території Черкаської області. У зв’язку з цим відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, як виняток у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на ринку електричної енергії». Поняття побутового споживача наведено у пункті 62 частини першої статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії», а саме: це індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність). Разом з тим, Замовником закупівлі виступає не гуртожиток, як окрема юридична особа, а саме Коледж. Таким чином, Замовник не може бути віднесений до поняття «індивідуальний побутовий споживач» чи «колективний побутовий споживач», оскільки дана юридична особа, не створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність. Згідно з Розділом 1 Положення про Коледж, що розміщений на офіційному сайті Замовника, Коледж є відокремленим структурним підрозділом Національного університету харчових технологій без права юридичної особи та має статус закладу фахової передвищої освіти і є неприбутковим закладом освіти. Міністерство освіти і науки України реалізує права та обов’язки уповноваженого Кабінетом Міністрів України органу стосовно Коледжу як центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, у сфері управління якого перебуває Коледж. Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником, як виняток за наявності виключного переліку підстав. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими цим законом. Постачання електричної енергії як товару у розумінні цього закону та Закону України «Про природні монополії» не належить до сфери природних монополій та є конкурентним видом діяльності. Крім того, у зведеному переліку суб’єктів природних монополій, який ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії» на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, суб’єкт господарювання, з яким Замовником укладено угоду, щодо природної монополії – постачання електричної енергії як товару, відсутній. Відповідно до пункту 7 постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», договір про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг укладається шляхом приєднання до умов договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, опублікованого в засобах масової інформації та на вебсайті постачальника, шляхом оплати рахунка, отриманого від постачальника універсальної послуги, або фактичного споживання будь-яких обсягів електричної енергії (за умови надання рахунка постачальником універсальної послуги), або підписання заяви-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг. Тимчасово, на період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надавалися постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширювалися всі права та обов'язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» та Правилами для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг. Тобто, замовники отримали законодавчу можливість та право користуватися послугами постачальника універсальних послуг у визначений період часу. З огляду на зазначене, у 2022 році здійснення закупівлі електричної енергії як товару споживачами, які є замовниками у розумінні Закону, має здійснюватися за основною процедурою закупівлі – відкриті торги. Слід зазначити, що Замовником на підтвердження відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку не проводилися відкриті торги для закупівлі електричної енергії, та які були відмінені через відсутність достатньої кількості учасників. З огляду на зазначене, Замовник не обґрунтував наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі та застосував переговорну процедуру закупівлі товару «Електрична енергія (універсальна послуга)» без наявних підстав, передбачених абзацом четвертим пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури встановлено порушення абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Процедуру закупівлі відмінено.
Дата висновку
16.02.2022 00:00
Дата публікації
16.02.2022 11:55
Документи висновку
16.02.2022 11:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою вжиття заходів щодо усунення порушення , процедура закупівлі буде відмінено відповідно до вимог ч. 8 п. 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівлі.
Дата публікації
17.02.2022 15:26
Документи інформації про усунення порушення
17.02.2022 15:26
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником відмінено процедуру закупівлі (протокольне рішення Уповноваженої особи від 14.02.2022 № 10)
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.02.2022 15:24
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі : так
Документи інформації про усунення порушення
18.02.2022 15:25
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Електрична енергія, ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-04-000772-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? 2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-02-04-000772-b відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. 3) на якій підставі застосовано переговорну процедуру ID: UA-2022-02-04-000772-b, в той час, коли існує вільний ринок постачальників електричної енергії? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Рішеня
09.02.2022 11:18
Орган перевірки
15.02.2022 00:00
Документи повідомлення
09.02.2022 11:19
-
Відповідь
Пояснення щодо запиту!
На запит про надання пояснень, розміщений в електронній системі закупівель 9.02.2022 року Prozorro (за номером ID: UA-2022-01-31-002301-c) ВСП «Смілянський технологічний фаховий коледж Національного університету харчових технологій» повідомляємо наступне: 1. Щодо першого питання: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? Повідомляємо, що постачання електричної енергії для гуртожитку здійснюється через точку розподілу електричної енергії для забезпечення електроустановок потужністю менше 50 Квт., яка знаходиться за адресою: м. Сміла, вул. Соборна, 125 (Паспорт точок розподілу додається). Розрахунок об’ємних показників витрат на електричну енергію проводився на підставі даних про фактичне споживання електричної енергії за останні 3 роки. Вищезазначені дані подавались до Міністерства освіти і науки України для формування розмірів кошторисних призначень. Щодо визначення тарифу, який враховувався для розрахунку вартості електроенергії, яка планувалась для споживання в гуртожитку керувались нижчезазначеними документами: 1) Положенням про покладення спеціальних обов’язків на учасників ринку електричної енергії для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 року № 483 (із змінами) (далі Положення № 483), в частині «фіксована ціна на електричну енергію для побутових споживачів встановлюється Кабінетом Міністрів України». 2) Відповідно до Додатку № 3 до даного Положення (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2021 року № 859) встановлено фіксовані ціни на електричну енергію для побутових споживачів, що діють в період з 1 жовтня 2021 р. по 30 квітня 2022 р. включно. 3) Згідно пункту 1 Додатку № 3 до Положення фіксована ціна на електричну енергію в гривнях за 1 кВт/год для індивідуальних побутових споживачів (населення) та гуртожитків складає 1,68 грн. з ПДВ. Повідомляємо, що постачання електричної енергії для навчальних корпусів здійснюється через точки розподілу електричної енергії для забезпечення електроустановок потужністю менше 50 Квт., які знаходяться за адресою: м. Сміла, вул. родини Бобринських, 123 (Паспорт точок розподілу додається). Розрахунок об’ємних показників витрат на електричну енергію проводився на підставі даних про фактичне споживання електричної енергії за останні 3 роки. Вищезазначені дані подавались до Міністерства освіти і науки України для формування розмірів кошторисних призначень. Щодо визначення тарифу, який враховувався для розрахунку вартості електроенергії, яка планувалась для споживання в навчальних корпусах керувались нижчезазначеними документами: 1) Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон №2019-VIII) в частині визначення права на використання універсальної послуги. 2) Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII (далі - Закон №922-VIII) в частині реалізації права навчального закладу на заключення договору за переговорною процедурою 3) Закон України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III Отже, відповідно до вищезазначених документів, встановлених тарифів та розрахунків очікуваних обсягів закупівлі було визначено очікувану вартість закупівлі електричної енергії: для гуртожитку коледжу: 58 999,92 грн = 35 119кВт*год (очікувані обсяги закупівлі) * 1,68 кВт*год (тариф за 1 кВт*год). Для навчальних корпусів коледжу: 440 249,97 грн = 71 758 кВт*год (очікувані обсяги закупівлі)*6,1352 кВт*год (тариф за 1 кВт*год). Розмір бюджетного призначення за предметом закупівлі ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія, визначений відповідно до розміру бюджетного фінансування та кошторису на 2022 рік затвердженим МОН України в розмірі 499 249,89 грн. 2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2022-01-31-002301-c відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. Повідомляємо, що 31.01.2022 року в електронній системі закупівель, стосовно закупівлі UA-2022-01-31-002301-c було оприлюднено рішення про намір укладення договору з постачальником на закупівлі товару згідно ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія за переговорною процедурою. Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (постанова доповнена вказаним пунктом згідно постанови КМУ від 16.12.2020 № 1266), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На виконання вказаного положення законодавства, з дотриманням вимог щодо змісту та строку оприлюднення, коледжем на власному веб-сайті розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо переговорної процедури на закупівлю ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія, Ідентифікаційний номер UA-2022-01-31-002301-c за посиланням: https://www.stxt.com.ua/node/3960 та оприлюднено повідомлення про намір укладення договору: https://www.stxt.com.ua/node/2467 3. На якій підставі застосовано переговорну процедуру ID: UA-2022-01-31-002301-c, в той час, коли існує вільний ринок постачальників електричної енергії? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII (далі - Закон №922-VIII). Згідно із ч.І ст.13 Закону №922- VIII, закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог або переговорна процедура закупівлі. Відкриті торги, відповідно до ч.І ст.20 Закону №922- VIII. є основною процедурою закупівлі. Разом із тим, за приписами ч.ч. 1,2 ст.40 Закону №922-VIII, «переговорна процедура закупівлі» визначається як процедура, що використовується замовником як виняток та у відповідності до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі, серед іншого, застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин (на відповідному ринку), внаслідок чого роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання. За результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов'язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом 1 (одного) дня після ухвалення рішення (ч.ч.4,5 ст.40 Закону № 922- VIII. У ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено поняття «економічної конкуренції (конкуренції)», відповідно до якого - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. З наведених вище законодавчих приписів вбачається, що застосування замовником переговорної процедури закупівлі є виключним випадком, який застосовується за відсутності альтернативних постачальників закупівлі, коли проведення відкритих торгів є недоцільним. При цьому, обов'язок обґрунтувати існування таких виключних умов покладається на замовника. Відповідно до ч. 6 ст. 40 Закону № 922-VIII, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг; 4) найменування, ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг; 5) місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори; 6) узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі; 7) умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті; 8) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір може містити іншу інформацію. Замовником було виконано усі умови щодо форми та змісту повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, передбачені Законом № 922- VIII зокрема, наведено обґрунтування наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, відповідно до п. 93 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» (далі - Закон №2019- VIII, універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України. Згідно із п. 62 та п. 42 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» відповідно: побутовий споживач - індивідуальний побутовий споживач (фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність) або колективний побутовий споживач (юридична особа, створена шляхом об’єднання фізичних осіб - побутових споживачів, яка розраховується за електричну енергію за показами загального розрахункового засобу обліку в обсязі електричної енергії, спожитої для забезпечення власних побутових потреб таких фізичних осіб, що не включають професійну та/або господарську діяльність); малий непобутовий споживач - споживач, який не є побутовим споживачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. 01.01.2019р. набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» від 23.11.2018р. №2628- VIII, яким п.13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2019-УІІІ доповнено новим абзацом, за приписами якого тимчасово, на період з 01.01.2019р. по 31.12.2020р., універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов'язки, передбачені Законом №2019- VIII для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених ст.63 цього Закону. Тобто, вказаними змінами, тимчасово, на період з 01.01.2019р. по 31.12.2020р., фактично було розширено коло можливих споживачів електричної енергії для постачальників універсальної послуги додавши до них, окрім інших, бюджетні установи та, відповідно, тимчасово наділено бюджетні установи правом користуватись послугами універсальних постачальників. У відповідності до ч.ч.1,2 ст.63 Закону №2019-УІП, універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам. Побутові та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг на недискримінаційних засадах. Наголошуємо, що переговорна процедура закупівлі електричної енергії розпочата не на підставі пункту 13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії», а у зв ’язку з підпаданням замовника під критерії «малого непобутового споживача». За приписами абз.1 п.13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2019-VIII, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб'єкт господарювання повинен до 01.01.2019р. вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб'єктів господарювання. Суб'єктом господарювання, створеним із метою відокремлення від ПАТ «Черкасиобленерго» як оператора системи розподілу функції постачання електричної енергії, є - ТОВ «Черкасиенергозбут». Абзацами 2-4 п.13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №2019-VIII закріплено, що з метою забезпечення надійного та безперервного постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам відокремлення оператора системи розподілу, кількість приєднаних споживачів до системи розподілу якого перевищує 100 тисяч, здійснюється з урахуванням вимог цього пункту, а саме: суб'єкт господарювання, створений у результаті здійснення заходів з відокремлення з метою забезпечення постачання електричної енергії споживачам, у строк не пізніше ніж 12 місяців з дня набрання чинності цим Законом зобов'язаний в установленому порядку отримати ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії; упродовж двох років з 01.01.2019р. такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності із постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, м.Київ та м.Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб'єкт господарювання. ТОВ «Черкасиенергозбут» є постачальником універсальних послуг на території Черкаської області відповідно до абз. 4 п. 13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії» та згідно додатку 3 до постанови НКРЕКП від 26.10.2018 № 1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії». Таким чином єдиним постачальником універсальної послуги на території Черкаської області - є ТОВ «Черкасиенергозбут», що підтверджує відсутність будь-якої конкуренції на відповідному ринку, оскільки альтернативні постачальники електричної енергії постачальниками універсальної послуги - відсутні. Згідно з абзацом 4 частини 2 статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» у межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. Перед тим, як розпочати процедуру закупівлі було вибірково промоніторено та прораховано альтернативні цінові пропозиції за умови проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії. В результаті моніторингу наявності економії не було встановлено. З незалежних від коледжу причин Кошторис на 2022 рік було затверджено із значними затримками, що також могло привести до енергопостачання коледжу в режимі постачальника «останньої надії», де ціна на електричну енергію орієнтовно складає 6,36 грн за 1 кВт/год та становить загальну суму 261 тис.грн., це призведе до нераціонального використання бюджетних коштів.
Рішеня
11.02.2022 21:23
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
499 249.89 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "СМІЛЯНСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
Контактний телефон:
380936687784
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
499 249.89 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "СМІЛЯНСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
Контактний телефон:
380936687784
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності