Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та оприлюднення в електронній системі закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального некомерційного підприємства «Онкологічний диспансер м.Маріуполь», (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.01.2022 №16, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.02.2022№38, повідомлення про намір укласти договір.
За результатом аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено наступне:
відповідно до частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно повідомлення про намір укласти договір, опублікованого в електронній системі закупівель 11.02.2022 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю з ТОВ ФОП «СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА». Проте, на момент закінчення моніторингу станом на 27.09.2022, відповідно до даних електронної системи закупівель, інформація щодо укладеного договору на закупівлю товару (молоко коров’яче питне пастеризоване жирністю 2,5 %, молоко коров’яче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання) відсутня.
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 2 частини першої статті 32 Закону не відмінено процедуру закупівлі внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій – порушень на встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону шляхом відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.