Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області від Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-01-14-003781-c
План UA-P-2022-01-14-002016-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.03.2022 16:33
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 31.01.2022 15:43
Закінчення аукціону 31.01.2022 16:12
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
46 570 471 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
232 852.36 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.01.2022 19:33 до 30.01.2022 19:37
Завершено
Період уточнень
з 14.01.2022 19:33
до 20.01.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.01.2022 19:33
до 26.01.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 31.01.2022 15:43
до 31.01.2022 16:12
Завершено
Період кваліфікації
з 31.01.2022 16:12
до 24.02.2022 20:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.02.2022 20:36
до 07.03.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.02.2022 20:36
до 17.03.2022 16:33
Період уточнень
з 14.01.2022 19:33 до 20.01.2022 00:00
Період оскарження
з 14.01.2022 19:33 до 26.01.2022 00:00
Період аукціону
з 31.01.2022 15:43 до 31.01.2022 16:12
Період кваліфікації
з 31.01.2022 16:12 до 24.02.2022 20:36
Період кваліфікації
з 31.01.2022 16:12 до 24.02.2022 20:36
Основні параметри
Роботи з технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
232 852.36
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області
Код ДК 021:2015
45331000-6 - Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул. Мічуріна, 89-А
Дата постачання по
31.12.2022 19:37
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 360 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за роботи згідно виставленого рахунку протягом 360 календарних днів з дня підписання Акту приймання-передачі робіт. Замовник також залишає за собою право здійснювати попередню оплату згідно даного Договору чи виставленого рахунку.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.01.2022 11:32
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ворожбітов Віктор В'ячеславович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vorozhbitov Viktor
Електронна пошта
Телефон
+380536758717
Замовник
ЄДРПОУ
31700972
Назва (англійською мовою)
public utilities "Teploenergo"
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Повна назва (англійською мовою)
public utilities "Teploenergo"
Поштовий індекс
39617
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вул. Софіївська, буд. 68
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УСТИМІВСЬКИЙ КОТЕЛЬНОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
46 283 174 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТІКС-ОІЛ ЕНЕРДЖИ"
Пропозиція:
45 531 397.34 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ"
Пропозиція:
39 772 302.93 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.02.2022 20:36 по 07.03.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.02.2022 20:36
-
24.02.2022 20:32
Повідомлення про рішення
07.02.2022 12:54
Повідомлення про рішення
31.01.2022 16:12
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2022-01-14-003781-c-a1
Підписаний і діє
Номер
25
39 772 302.93 грн.
33 143 585.78 грн.
З ПДВ
Підписано
15.03.2022
Строк дії договору з
15.03.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області
Номенклатура
Роботи з технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
39 772 302.93
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
17.03.2022 16:33
-
17.03.2022 16:32
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-08-29-000040
Дата створення проекту
29.08.2022 09:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.08.2022 11:41
Дата публікації висновку про результати
19.09.2022 16:50
Дата завершення усунення порушень
04.10.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
20.09.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2022 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2022-01-14-003781-c 14.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2022 00:00
Документи рішення
29.08.2022 11:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури закупівлі та вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплоенерго» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2022, договір від 15.03.2022 № 25. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що під час подання тендерних пропозицій Учасник накладає на тендерну пропозицію електронний підпис (удосконалений або кваліфікований), який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника фізичної особи або уповноваженої службової та/або посадової особи учасника-юридичної особи. У разі подання тендерної пропозиції з 1 січня 2022 року, учасники застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису, які базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, та які мають вбудовані апаратнопрограмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів). Згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Учасником ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ», 30.01.2022 подана тендерна пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначених електронних цифрових підписів на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа – «незахищений», тип підпису – «удосконалений», сертифікат - «кваліфікований», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ним договір. Також за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від переможця надати в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Договір № 25 між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» підписано 15.03.2022. На запит Держаудитслужби від 02.09.2022 про надання пояснень щодо виконання переможцем торгів пункту 6 розділу VI тендерної документації, Замовник 06.09.2022 надав пояснення, що переможцем закупівлі ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» не виконано умови пункту 6 розділу VI тендерної документації та не надано забезпечення виконання договору, так як на момент укладення договору банк не видавав банківські гарантії у зв’язку з початком військової агресії російської федерації проти України та відповідно введення воєнного стану (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»). Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ», як такого що не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та уклав з ним договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОТЛОГАЗ» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та змін до неї, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури закупівлі та вимогу про усунення порушення, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.09.2022 00:00
Дата публікації
19.09.2022 16:50
Документи висновку
19.09.2022 16:50
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003781-c) співробітниками Державної аудиторської служби України було виявлено порушення Законодавства. Керуючись, ч.8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Таким чином, повідомляємо, що замовником вжито заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом укладання додаткової угоди №1 про припинення зобов’язань за договором №25 від 15.03.2022 року.
Дата публікації
21.09.2022 10:18
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
26.09.2022 10:00
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
26.09.2022 10:00
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003781-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.09.2022 15:35
Орган перевірки
08.09.2022 00:00
Документи повідомлення
02.09.2022 15:35
-
Відповідь
Пояснення
На вимогу Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-14-003781-c) щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі повідомляємо наступне. Для вчасного забезпечення населення міста Кремечука тепловою енергією та якісного проведення опалювального сезону 14 січня 2022 року було оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі робіт із технічного переоснащення котельні по вул. Мічуріна, 89-А м. Кременчук Полтавської області. 24 лютого 2022 року переможцем вищевказаної процедури закупівлі було визнано ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ". Згідно вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю мав надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. На час виконання вимог тендерної документації для переможця процедури закупівлі припав початок військової агресією російської федерації проти України та відповідно введення воєнного стану (Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»). У зв’язку з цим, на той час, банківські установи не оформлювали банківські гарантії (забезпечення виконання договору), державні реєстри не працювали, а адміністративні послуги не надавалися. Тому, переможець процедури закупівлі, а саме ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОГАЗ" через вищевказані обставини, що незалежні від нього, не змогло надати забезпечення виконання договору, про що надіслав Замовнику відповідного листа, що додається. З огляду на зазначене, та відсутністю чіткого алгоритму дії в таких ситуаціях, Уповноваженою особою Замовника на свій страх та ризик було прийнято рішення не відхиляти переможця процедури закупівлі через відсутність забезпечення виконання договору задля вчасного та якісного проведення опалювального сезону в подальшому.
Рішеня
06.09.2022 13:54
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
46 570 471 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2022 19:37
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536758717
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
46 570 471 грн.
Період подання пропозицій
до 30.01.2022 19:37
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536758717
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності