Закупівля Код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 24450000-3 Агрохімічна продукція (Засоби для дезінфекції) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 11.01.2022 10:02до 28.01.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.01.2022 10:02
до 18.01.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.01.2022 10:02
до 24.01.2022 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.01.2022 14:00
до 02.02.2022 12:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.02.2022 12:36
до 13.02.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.02.2022 12:36
до 14.02.2022 12:29
Період уточнень
з
11.01.2022 10:02
до
18.01.2022 00:00
Період оскарження
з
11.01.2022 10:02
до
24.01.2022 00:00
Період кваліфікації
з
28.01.2022 14:00
до
02.02.2022 12:36
Період кваліфікації
з
28.01.2022 14:00
до
02.02.2022 12:36
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 24450000-3 Агрохімічна продукція (Засоби для дезінфекції)
Адреса замовника: 29008, м. Хмельницький, вул. С.Разіна 1. Категорія замовника: відповідно до ст. 2 ч.1 п 3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
НК 024:2019: 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів , 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 63377 - Засіб для деконтамінації приладу / аналізатора IVD, 58105 – Очищувач дезинфікуючого засобу / очищувача пероксігенірованного з'єднання , 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47530 - Множинний ферментний миючий засіб, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук,
57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 46405 - Бензалконій хлоридний дезiнфікуючий, 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47629 Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна, 57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 47530 - Множинний ферментний миючий засіб, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 46405 - Бензалконій хлоридний дезiнфікуючий
НК 024:2019: 58082 Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 63385 Засіб для очищення медичного виробу, 45057 Глютаральдегідний дезінфікувальний засіб, 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 60598 Дезінфікуючий засіб на лужному пристрої, 60598 Дезінфікуючий засіб на лужному пристрої, 41549 Засіб миючий для прибирання приміщень, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів
58082 – Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення Засіб дезінфекційний «Еконорм DEZ Експрес» (пляшка 1000 мл) з розпилювачем або еквівалент
Код ДК 021:2015
24455000-8 -
Дезинфекційні засоби
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29008, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Степана Разіна,1
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник підтверджує, що
Вимога
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Сума існуючої заборгованості
Тип даних
Число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Характер існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Причина виникнення існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник підтверджує, що
Вимога
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Сума існуючої заборгованості
Тип даних
Число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Характер існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Причина виникнення існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник підтверджує, що
Вимога
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Сума існуючої заборгованості
Тип даних
Число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Характер існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Причина виникнення існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
29008
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ СТЕПАНА РАЗІНА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1
НК 024:2019: 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів , 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 63377 - Засіб для деконтамінації приладу / аналізатора IVD, 58105 – Очищувач дезинфікуючого засобу / очищувача пероксігенірованного з'єднання , 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47530 - Множинний ферментний миючий засіб, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук,
57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 46405 - Бензалконій хлоридний дезiнфікуючий, 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47629 Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна, 57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 47530 - Множинний ферментний миючий засіб, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 46405 - Бензалконій хлоридний дезiнфікуючий
Лот № 2
НК 024:2019: 58082 Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 63385 Засіб для очищення медичного виробу, 45057 Глютаральдегідний дезінфікувальний засіб, 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 60598 Дезінфікуючий засіб на лужному пристрої, 60598 Дезінфікуючий засіб на лужному пристрої, 41549 Засіб миючий для прибирання приміщень, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів, 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник підтверджує, що
Вимога
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Сума існуючої заборгованості
Тип даних
Число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Характер існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Причина виникнення існуючої заборгованості
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Вимога
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.01.2022 10:02
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
58082 – Засіб аерозольний для дезінфекції виробів медичного призначення Засіб дезінфекційний «Еконорм DEZ Експрес» (пляшка 1000 мл) з розпилювачем або еквівалент
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 24450000-3 Агрохімічна продукція (Засоби для дезінфекції)
Тендер:
UA-2022-01-11-000827-a
Тип:
вимога
За лотом НК 024:2019: 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів , 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 63377 - Засіб для деконтамінації приладу / аналізатора IVD, 58105 – Очищувач дезинфікуючого засобу / очищувача пероксігенірованного з'єднання , 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47530 - Множинний ферментний миючий засіб, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук,
57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 46405 - Бензалконій хлоридний дезiнфікуючий, 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47629 Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна, 57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 47530 - Множинний ферментний миючий засіб, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 46405 - Бензалконій хлоридний дезiнфікуючий
UA-2022-01-11-000827-a.a1
Дата:
13.01.2022 22:43
Стан:
Відмовлено в задоволенні
про внесення змін
Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент".
Шановний замовнику, ця примітка скоріше посміховисько над усіма іншими учасниками, адже Ви напевно знаєте, що еквівалентів за такими вимогами не має. Завідомий учасник, розповсюдив свої дискримінаційні вимоги всім «своїм» замовникам, він навіть заготував завідомі невідповідності, які потім вам надасть для відхилення. Ну, звісно вийде два учасники для «страховки», але ж переможець очевидний. Просимо Вас надати еквіваленти, по кожній позиції, які будуть відповідати усім якісним та кількісним характеристикам, формі випуску, дозуванню предмету закупівлі, при цьому це повинні бути різні виробники, а не однієї групи компаній ( виробники та представники) ,як це саме зараз і прописано . Надії на обгрунтовану відповідь не має, а тому вимагаємо видалити конкретні обмеження діючих речовин та їх кількість, а також заборону в складі інших діючих речовин, що не входять до складу заявлених. Нарешті визначтесь із температурним режимом зберігання засобів, адже Ви їх будете зберігати в опалювальних або не опалювальних приміщеннях, при цьому температура в приміщенні не може бути мінус 40градусів. Коливання температури зберігання вражає : 0+20°С ;-5+35°С; -20+40°С; -25+40°С; -30+35°С;-40+35°С. Де ви збираєтесь зберігати засоби, чому такі крайності??? А саме тому, що вимоги пишуть не замовники, медики, які чітко знають де і який засіб застосовують, а «продавці», вдаючись до різних маніпуляцій, бо інакше б не виставляли вимоги до дорого вартісних засобів для дезінфекції і стерилізації і одночасно для знезараження перед утилізацією використаних виробів медичного призначення одноразового використання, медичних відходів з текстильних матеріалів ( перев’язувальний матеріал, ватяні тампони, серветки), біологічних рідин (кров, сеча, слиз, мокротиння тощо. Ну це ж абсурд. Перегляньте свої вимоги. Та нарешті про гарантійні листи. Цікаво , кому, окрім своїх представників дадуть гарантійні листи виробники вказаних засобів- нікому, отже вимога до гарантійних листів є дискримінаційною, про що багато раз доводили рішення АМКУ. Отже, внесіть зміни в документацію, видаліть дискримінаційні вимоги до складу та інші, що обмежують коло учасників. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України та АМКУ.
Шановний Учасник!
Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника.
Для забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму у лікарні та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції, регулярно проводиться моніторинг чутливості мікроорганізмів до дезінфекційних засобів, що використовуються у лікарні, шляхом здійснення бактеріологічних досліджень змивів з поверхонь, інструментів, тощо. Відповідно до заключень бактеріологічних досліджень встановлена чітка чутливість дезінфекційних засобів, що використовуються у лікарні, до мікроорганізмів різних груп та штамів.
Тендерна документація складена у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі наведено в Додатку № 2).
Більше того, в Тендерній документації (п. 6. Розділу III) зазначено:
«Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками.»
Відповідно до визначення терміну, еквівалент (аналог) — це продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
У Вашій вимозі Ви вимагаєте «видалити конкретні обмеження діючих речовин та їх кількість, а також заборону в складі інших діючих речовин, що не входять до складу заявлених». Зміна складу діючих речовин дезінфекційних засобів призведе до закупівлі не еквіваленту/аналогу необхідних засобів, а абсолютно інших дезінфекційних засобів, результативність яких на чутливість до внутрішньо лікарняної мікрофлори є невідомою, що поставить під загрозу санітарно-епідеміологічний режим в лікарні.
З приводу температурного режиму зберігання дезінфекційних засобів. У технічних вимогах зазначений граничний температурний режим зберігання засобів, оскільки врахована необхідність транспортування засобів до нашої лікарні у будь-яку пору року. Температурні показники зберігання дезінфекційних засобів при формуванні технічного завдання були взятті з інструкцій до використання тих засобів, які використовувались у лікарні (ефективність та чутливість до лікарняної мікрофлори яких посвідчена бактеріологічними дослідженнями). У разі не дотримання температурного режиму зберігання засобів, зокрема при транспортуванні, результативність таких дезінфекційних засобів знижується.
З приводу «дороговартісних засобів для дезінфекції і стерилізації і одночасно для знезараження перед утилізацією використаних виробів медичного призначення одноразового використання, медичних відходів з текстильних матеріалів ( перев’язувальний матеріал, ватяні тампони, серветки), біологічних рідин (кров, сеча, слиз, мокротиння тощо». На базі комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради надається кваліфікована медична допомога пацієнтам дитячого віку, в тому числі новонародженим та недоношеним немовлятам, із застосуванням дорого вартісного специфічного медичного обладнання та інструментів, що потребують проведення дезінфекції дороговартісними засобами. Окрім цього, в закладі проводяться оперативні втручання різних ступенів складності, стоматологічні маніпуляції, надання невідкладної медичної допомоги, а також проводяться необхідні реанімаційні дії, в результаті чого може виникнути потреба у проведенні дезінфекції і стерилізації, до прикладу, медичного обладнання чи інструментів. У разі наявності залишків приготованого розчинну для дезінфекції, з метою його раціонального використання, вони можуть бути використаними для знезараження перед утилізацією використаних виробів медичного призначення одноразового використання або медичних відходів з текстильних матеріалів ( перев’язувальний матеріал, ватяні тампони, серветки), або біологічних рідин (кров, сеча, слиз, мокротиння тощо), забруднення якими відбулось при наданні медичної допомоги. А тому, з метою раціонального використання засобів для дезінфекції, вони повинні мати широкий спектр дії та відповідно до інструкцій можуть використовуватись для дезінфекції різних поверхонь, матеріалів, тощо.
З приводу гарантійних листів. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та відповідним терміном зберігання, учасник надає оригінал листа від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості та в терміни. Дана вимога передбачає надання гарантійного листа не виключно від виробника товару, але й від представника, дилера, дистриб'ютора тощо. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера) має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки.
Відповідно до частини 1 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника.
Тип:
вимога
За лотом НК 024:2019: 47631 - Засіб дезінфікуючий для медичних виробів , 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, 63377 - Засіб для деконтамінації приладу / аналізатора IVD, 58105 – Очищувач дезинфікуючого засобу / очищувача пероксігенірованного з'єднання , 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47530 - Множинний ферментний миючий засіб, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук,
57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 46405 - Бензалконій хлоридний дезiнфікуючий, 57969 – Дезінфікуючий для пристроїв із пропанолом, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 47629 Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна, 57887 – Дезінфікуючий засіб для етанолу, 47631 – Засіб дезінфікуючий для медичних виробів, 47530 - Множинний ферментний миючий засіб, 41550 – Дезінфікуючі засоби для рук, 46405 - Бензалконій хлоридний дезiнфікуючий
UA-2022-01-11-000827-a.a2
Дата:
17.01.2022 19:02
Стан:
Відмовлено в задоволенні
що до відповіді
Шановний Замовнику, дякуємо за відповіді, але ж що до ваших відповідей. Здається, що Ви єдина лікарня в усій Україні яка дотримується санітарно- епідеміологічного режиму, та саме ваша установа ( дуже дивно, хто проводить ці дослідження) проводить моніторинг чутливості та ще більше дивує, що саме Ви проводите бакдослідження.Із відповіді: Для забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму у лікарні та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції, регулярно проводиться моніторинг чутливості мікроорганізмів до дезінфекційних засобів, що використовуються у лікарні, шляхом здійснення бактеріологічних досліджень змивів з поверхонь, інструментів, тощо. Відповідно до заключень бактеріологічних досліджень встановлена чітка чутливість дезінфекційних засобів, що використовуються у лікарні, до мікроорганізмів різних груп та штамів.
Із відповіді: Тендерна документація складена у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі наведено в Додатку № 2). Більше того, в Тендерній документації (п. 6. Розділу III) зазначено: «Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками.» Відповідно до визначення терміну, еквівалент (аналог) — це продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
САМЕ тому , ми й просили надати відповідь, які саме засоби , окрім заявлених відповідають всім цим вимогам, а саме СКЛАДУ. Тож Ви не вказали, бо їх не має, отже, вимоги до складу – дискримінаційні.
ІЗ відповіді: У Вашій вимозі Ви вимагаєте «видалити конкретні обмеження діючих речовин та їх кількість, а також заборону в складі інших діючих речовин, що не входять до складу заявлених». Зміна складу діючих речовин дезінфекційних засобів призведе до закупівлі не еквіваленту/аналогу необхідних засобів, а абсолютно інших дезінфекційних засобів, результативність яких на чутливість до внутрішньо лікарняної мікрофлори є невідомою, що поставить під загрозу санітарно-епідеміологічний режим в лікарні
Саме тому, що зміна засобів, тобто ротація і є запобіжними заходами до спалаху внутрішньолікарняних інфекцій, а от сумніви до «вашу чутливість» є безпідставними, бо всі засоби , які зареєстровані згідно чинного законодавства , пройшли всі випробовування й отримали дозвіл до застосування у відповідних закладах і про це можна дізнатись в Інструкціях до застосування, а за відповідність несе відповідальність виробник. Тож ваші відповіді не мають жодного аргументованого та професійного підтвердження.
.Із відповіді: З приводу температурного режиму зберігання дезінфекційних засобів. У технічних вимогах зазначений граничний температурний режим зберігання засобів, оскільки врахована необхідність транспортування засобів до нашої лікарні у будь-яку пору року. Температурні показники зберігання дезінфекційних засобів при формуванні технічного завдання були взятті з інструкцій до використання тих засобів, які використовувались у лікарні (ефективність та чутливість до лікарняної мікрофлори яких посвідчена бактеріологічними дослідженнями). У разі не дотримання температурного режиму зберігання засобів, зокрема при транспортуванні, результативність таких дезінфекційних засобів знижується.
В кожній відповіді Ви згадуєте про чутливість до лікарняної мікрофлори, але яким чином температура зберігання зазначена у ваших вимогах впливає на вашу « чутливість»? Є певні вимоги до зберігання лікарських та дезінфікуючих засобів, а саме вимоги до складських приміщень для їх зберігання , а саме температура, яке не може бути від’ємноє навіть у неопалювальних приміщеннях та вологість повітря. Що до транспортування, то за це відповідає постачальник і він повинен дотримуватись вимог до транспортування і несе за це відповідальність.
Із відповіді: З приводу «дороговартісних засобів для дезінфекції і стерилізації і одночасно для знезараження перед утилізацією використаних виробів медичного призначення одноразового використання, медичних відходів з текстильних матеріалів ( перев’язувальний матеріал, ватяні тампони, серветки), біологічних рідин (кров, сеча, слиз, мокротиння тощо». На базі комунального підприємства «Хмельницька міська дитяча лікарня» Хмельницької міської ради надається кваліфікована медична допомога пацієнтам дитячого віку, в тому числі новонародженим та недоношеним немовлятам, із застосуванням дорого вартісного специфічного медичного обладнання та інструментів, що потребують проведення дезінфекції дороговартісними засобами. Окрім цього, в закладі проводяться оперативні втручання різних ступенів складності, стоматологічні маніпуляції, надання невідкладної медичної допомоги, а також проводяться необхідні реанімаційні дії, в результаті чого може виникнути потреба у проведенні дезінфекції і стерилізації, до прикладу, медичного обладнання чи інструментів. У разі наявності залишків приготованого розчинну для дезінфекції, з метою його раціонального використання, вони можуть бути використаними для знезараження перед утилізацією використаних виробів медичного призначення одноразового використання або медичних відходів з текстильних матеріалів ( перев’язувальний матеріал, ватяні тампони, серветки), або біологічних рідин (кров, сеча, слиз, мокротиння тощо), забруднення якими відбулось при наданні медичної допомоги. А тому, з метою раціонального використання засобів для дезінфекції, вони повинні мати широкий спектр дії та відповідно до інструкцій можуть використовуватись для дезінфекції різних поверхонь, матеріалів, тощо.
Така відповідь мабуть задовільнила б тих, хто не розуміється , як проводяться роботи по дезінфекції. Звісно, знову ж таки, здається що лише ваша лікарня надає кваліфіковану допомогу породіллям, дітям, проводить надскладні оперативні втручання і таке інше і тому Ви використовуєте нераціонально засоби для дезінфекції, ДВР, стерилізації ВМП і у Вас залишаються якісь не використані залишки робочих розчинів, але ж їх не має необхідності готувати заздалегідь та ще й у великих кількостях, вони готуються навіть на 1л і т.д. Не вигадуйте дурниць. Прописуйте , те що для Вас як медичних працівників є необхідне, пряме застосування засобів. Більше того, ми впевнені, що медичні сестри, які проводять цю дезінфекцію, знають назву засобу, сподіваємось відсоток концентрації, але ж чи знають вони той саме склад , на якому Ви так наполягаєте? Впевнені – не знають. Ви звикли застосовувати не один рік ці засоби, налагоджені стосунки від яких Ви ніяк не можете відмовитись, а от економія державних коштів вас не цікавить, адже «чутливість» до так званої «подяки» більш цікава.
З приводу гарантійних листів. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та відповідним терміном зберігання, учасник надає оригінал листа від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості та в терміни. Дана вимога передбачає надання гарантійного листа не виключно від виробника товару, але й від представника, дилера, дистриб'ютора тощо. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера) має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання. Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки.
Це не так, гарантійні листи , можуть отримати лише окремі учасники, тобто ті, що є представниками виробника і тому ціна на такі засоби вже значно вища, бо є домовленість. А от про фальсифікат ,ще ми не чули, можливо у Вас є інформаціє, то озвучте, щоб всі знали. За неякісну продукцію, несе відповідальність постачальник і про це вказано в договорі. Отже ,знову надумані припущення, які не мають жодного підтвердження.
Як підсумок: не внесення змін в тендерну документацію, вказує на зговір, тож залишається аукціон , який вкаже на правомірність ваших вимог і сподіваємось що не прийдеться звертатись до АМКУ за справедливим рішенням.
Шановний Скаржник!
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Нагадуємо, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо.
Замовником визначено, що звинувачення Скаржника ґрунтуються на його ж твердженні що «вимоги до складу – дискримінаційні». Це припущення ніяк не доведено, особливо з урахуванням того, що за останні роки в Державному реєстрі дезінфекційних засобів зареєстровано близько 1 500 (одна тисяча п’ятсот) засобів, а тому твердження про відсутність еквівалентів, є безпідставним. Тому Замовник не може вбачати будь-яких умов до дискримінації.
Окрім цього, в переліку дезінфекційних засобів, що оголошений до закупівлі містяться засоби різних виробників, які є абсолютно різними за складом та дією, а також відносяться до різних груп дезінфекційних засобів.
Якщо запропонований Учасником товар за своїми показниками буде відповідати, або перевищувати технічні вимоги тендерної документації, то ми будемо розглядати дану пропозицію. Але при цьому, вважаємо, що треба підвищувати, а не занижувати вимоги до якості товару.
Неспроможність учасником подати всю інформацію, що вимагається цією документацією віднесена на ризик учасника.
Джерелом фінансування даної закупівлі є власний бюджет підприємства (кошти отриманні від господарської діяльності), а не бюджетні кошти як зазначено у вимозі скаржника.
Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь у процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників торгів вимогами.
Також нагадуємо про необхідність дотримання учасниками Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, зазначених у листі Мінекономіки № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 р.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 125 000
грн.
Період подання пропозицій
до
28.01.2022 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ