Показати схожі тендери

Закупівля 72310000-1 Послуги з обробки даних (Організація прийому платежів за надання послуг з постачання теплової енергії за допомогою банківських та інших фінансових установ та Укрпошти) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2022-01-05-000495-c
План UA-P-2022-01-05-000673-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.02.2022 15:44
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.01.2022 12:58
Закінчення аукціону 21.01.2022 13:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 060 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 300 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.01.2022 09:48 до 21.01.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.01.2022 09:48
до 11.01.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.01.2022 09:48
до 17.01.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.01.2022 12:58
до 21.01.2022 13:27
Завершено
Період кваліфікації
з 21.01.2022 13:27
до 26.01.2022 13:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.01.2022 11:08
до 06.02.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.01.2022 13:57
до 08.02.2022 15:44
Період уточнень
з 05.01.2022 09:48 до 11.01.2022 00:00
Період оскарження
з 05.01.2022 09:48 до 17.01.2022 00:00
Період аукціону
з 21.01.2022 12:58 до 21.01.2022 13:27
Період кваліфікації
з 21.01.2022 13:27 до 26.01.2022 13:57
Період кваліфікації
з 21.01.2022 13:27 до 26.01.2022 13:57
Основні параметри
72310000-1 Послуги з обробки даних (Організація прийому платежів за надання послуг з постачання теплової енергії за допомогою банківських та інших фінансових установ та Укрпошти)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Організація прийому платежів за надання послуг з постачання теплової енергії за допомогою банківських та інших фінансових установ та Укрпошти
Код ДК 021:2015
72310000-1 - Послуги з обробки даних
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51925, Україна, Дніпропетровська область, вул. Кам'янське, вул. Заводська, 2
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 3 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Довіритель доручає Повіреному організувати оплату послуг Установ шляхом укладення з Установами договорів для організації прийому платежів за надання послуг з теплопостачання на умовах утримання Установами суми винагороди у розмірі не більше _____% від суми прийнятих платежів на користь Довірителя, утримання Установами суми винагороди за послуги Повіреного згідно цього Договору в розмірі, що складає різницю між винагородою Установ та _____% від суми щоденно прийнятих платежів на користь Довірителя. Прийняті Установами на користь Довірителя платежі, за вирахуванням утримуваних сум згідно пункту 2.3. даного Договору, перераховуються Установами на рахунок Довірителя, зазначений в даному Договорі не пізніше на третій банківський день після фактичної оплати платниками, а сума винагороди Повіреного з прийнятих платежів перераховується Установами протягом трьох банківських днів після фактичної оплати платниками на рахунок Повіреного, зазначеного у даному Договорі.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.01.2022 09:49
-
Тендерна документація
05.01.2022 09:49
-
05.01.2022 09:49
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
05.01.2022 09:49
-
05.01.2022 09:48
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Хить
Електронна пошта
Телефон
+380569550028
Сайт:
http://ddtec.pat.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00130820
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Поштовий індекс
51925
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кам'янське
Адреса
вул. Заводська, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІДЖИТАЛ КОНТАКТ"
Пропозиція:
4 060 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНФО-КОМ"
Пропозиція:
4 039 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТР МУНІЦИПАЛЬНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ"
Пропозиція:
3 890 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.01.2022 11:08 по 05.02.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Документи кваліфікації
25.01.2022 11:08
-
21.01.2022 13:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.01.2022 09:48
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.01.2022 09:48
Період вимог/скарг з 26.01.2022 13:57 по 06.02.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.01.2022 13:57
-
26.01.2022 13:56
Звіт про оцінку
25.01.2022 11:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2022-01-05-000495-c-b1
Підписаний і діє
Номер
39/22
4 039 700 грн.
3 366 416.67 грн.
З ПДВ
Підписано
08.02.2022
Строк дії договору з
08.02.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Організація прийому платежів за надання послуг з постачання теплової енергії за допомогою банківських та інших фінансових установ та Укрпошти
Номенклатура
Організація прийому платежів за надання послуг з постачання теплової енергії за допомогою банківських та інших фінансових установ та Укрпошти
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
08.02.2022 15:44
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-10-12-000010
Дата створення проекту
12.10.2022 14:12
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
12.10.2022 14:52
Дата публікації висновку про результати
21.10.2022 12:22
Дата завершення усунення порушень
27.10.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
03.11.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.10.2022 № 35-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.10.2022 № 35-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-01-05-000495-c від 05.01.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.10.2022 00:00
Документи рішення
12.10.2022 14:52
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік акціонерного товариства «ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.01.2022 №2 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР МУНІЦИПАЛЬНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФО-КОМ»; протокол уповноваженої особи Замовника від 25.01.2022 №25; повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2022; протокол уповноваженої особи Замовника від 26.01.2022 №29; договір доручення від 08.02.2022 №39/22.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
21.10.2022 00:00
Дата публікації
21.10.2022 12:22
Документи висновку
21.10.2022 12:22
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 060 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.01.2022 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
+380569550028
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 060 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.01.2022 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
+380569550028
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності