Показати схожі тендери

Закупівля 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) від Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-12-30-001518-a
План UA-P-2021-12-03-019288-c link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 05.06.2022 00:04
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 23.03.2022 11:39
Закінчення аукціону 23.03.2022 12:02
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
35 444 010.25 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
354 440.1 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.12.2021 14:39 до 18.02.2022 18:00
Завершено
Період уточнень
з 30.12.2021 14:39
до 08.02.2022 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.12.2021 14:39
до 14.02.2022 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 18.02.2022 18:03
до 23.03.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.03.2022 11:39
до 23.03.2022 12:02
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.03.2022 12:02
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2022 11:46
до 22.04.2022 00:00
Період уточнень
з 30.12.2021 14:39 до 08.02.2022 00:00
Період оскарження
з 30.12.2021 14:39 до 14.02.2022 00:00
Період аукціону
з 23.03.2022 11:39 до 23.03.2022 12:02
Період кваліфікації
з 18.02.2022 18:03 до 23.03.2022 00:00
Період кваліфікації
з 23.03.2022 12:02
Основні параметри
42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП)
42160000-8 Boiler installations (RPP packing packages)
Пакети набивки РПП для потреб Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» ;42164000-6 Допоміжне обладнання для котлів; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені: у Розділі ІІІ Тендерної документації та у Додатку №6 до Тендерної документації. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені: у Розділі VI Тендерної документації та у Додатку №8 до Тендерної документації.
RPP packing packages for the needs of the Zmiyivs?kа TPP of PJSC "Centrenergo" ;42164000-6 Auxiliary equipment for boilers; Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language. The type and conditions of providing the tender offer are specified: in Section III of the Tender Documentation and in Annex №6 to the Tender Documentation. Size and conditions of providing security for the performance of the procurement contract are specified: in Section VI of the Tender Documentation and in Annex №8 to the Tender Documentation.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
42164000-6 Пакети набивки РПП (Інформація по найменуванню та кількість зазначена в оголошенні та Додатку №3 до Тендерної документації)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
42164000-6 RPP packing packages (Information on the name and quantity specified in the announcement and Annex №3 to the Bidding Documents)
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
864
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.06.2022 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів після підписання акту приймання-передачі Продукції.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.02.2022 14:11
-
-
-
-
-
Скасування
25.05.2022 15:03
Враховуючи зауваження викладені у висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу процедури закупівлі від 19 травня 2022р., а також на виконання зобов’язань щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник відміняє відкриті торги на закупівлю 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) (оголошення UA-2021-12-30-001518-a) відповідно пункту 2 частини 1 Статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону. ВИРІШИВ: 1. Виконати зобов’язання та усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Держаудитслужби України, що був оприлюднений в електронній системі закупівель 19 травня 2022р., на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП), оголошення UA-2021-12-30-001518-a (інформація щодо усунення порушення додається (Додаток до протоколу)). 2. Відмінити відкриті торги на закупівлю 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) відповідно пункту 2 частини 1 Статті 32 Закону. 3. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку у вигляді даного протоколу .
25.05.2022 15:03
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сябер Дмитро Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Siaber Dmytro
Електронна пошта
Телефон
380443640874
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://www.centrenergo.com
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Долгополов Володимир
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dolhopolov Volodymyr
Електронна пошта
Телефон
0443640230
Мова спілкування
Українська
Відповідальний за закупівлю
Булай Олександр
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bulay Oleksandr
Електронна пошта
Телефон
0443640286
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
22927045
Назва (англійською мовою)
"Centerenergo" Public Joint Stock Company
Повна назва
Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Повна назва (англійською мовою)
"Centerenergo" Public Joint Stock Company
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
смт Козин, Обухівський район
Адреса
ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО"
Пропозиція:
28 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
28 699 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальнюстю "БПК Майстер-88"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальнюстю "БПК Майстер-88" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БПК МАЙСТЕР - 88 " відхиляється відповідно до абзацу 6 пункту 1 частини 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : - в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надана довідка, яка містить інформацію про договори підряду, але відсутня інформація про наявність договорів на постачання товару за кодом «ДК 42160000-8 Котельні установки».
Документи прекваліфікації
18.02.2022 18:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
ID
80c3fb718e024304a87083b27c9697d0
Створено
14.03.2022 10:12
Надати до
15.03.2022 10:12
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:UA-2021-12-30-001518-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БПК МАЙСТЕР-88 " 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 33411307 7. Перелік виявлених невідповідностей: - в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надана довідка, яка містить інформацію про договори підряду, але відсутня інформація про наявність договорів на постачання товару за кодом «ДК 42160000-8 Котельні установки». 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії до учасників на закупівлю товарів 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП). Пункт 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання товару за кодом ДК 42160000-8 Котельні установки. 2.2. Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначені у довідці (не менше двох) у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору з документальним підтвердженням їх виконання у вигляді копій договорів та видаткових накладних або актів прийому-передачі (не менше двох по кожному договору зазначеному у довідці). 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання товару за кодом «ДК 42160000-8 Котельні установки» - позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначені у довідці (не менше двох) у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору з документальним підтвердженням їх виконання у вигляді копій договорів та видаткових накладних або актів прийому-передачі (не менше двох по кожному договору зазначеному у довідці).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" : [email protected]
28 700 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
18.02.2022 18:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
ID
e5ceb90d03564219a253e59e5b4366d7
Створено
14.03.2022 10:14
Надати до
15.03.2022 10:14
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:UA-2021-12-30-001518-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 42783417 7. Перелік виявлених невідповідностей: - учасник в складі тендерної пропозиції надав документ, який підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: (мовою оригіналу: «Договор поставки №8310Р4145 от 03.03.2021г.»; «Приложение №1 к Договору №8310Р4145 от 03.03.2021г. Спецификация №1 03.03.2021г.») на іншій мові ніж передбачено Тендерною документацією, без перекладу. - в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надана довідка, яка містить інформацію тільки про один договір на постачання товару. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії до учасників на закупівлю товарів 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП). Пункт 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання товару за кодом ДК 42160000-8 Котельні установки 2.2. Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначені у довідці (не менше двох) у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору з документальним підтвердженням їх виконання у вигляді копій договорів та видаткових накладних або актів прийому-передачі (не менше двох по кожному договору зазначеному у довідці). 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - переклад документу (мовою оригіналу: «Договор поставки №8310Р4145 от 03.03.2021г.»; «Приложение №1 к Договору №8310Р4145 от 03.03.2021г. Спецификация №1 03.03.2021г.») українською мовою. - довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання товару за кодом «ДК 42160000-8 Котельні установки» - позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначені у довідці (не менше двох) у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору з документальним підтвердженням їх виконання у вигляді копій договорів та видаткових накладних або актів прийому-передачі (не менше двох по кожному договору зазначеному у довідці).
ТОВ ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА " відхиляється відповідно до абзацу 6 пункту 1 частини 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : - в складі тендерної пропозиції учасник надав довідку, в якій надана інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, але відсутній паспорт (сертифікат) якості на продукцію власного виробництва;
Документи прекваліфікації
18.02.2022 18:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
ID
3367852432194debb1d743e50d216b7f
Створено
14.03.2022 10:16
Надати до
15.03.2022 10:16
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:UA-2021-12-30-001518-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 42963180 7. Перелік виявлених невідповідностей: - в складі тендерної пропозиції надана довідка, в якій надана інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, але відсутній паспорт(сертифікат) якості на продукцію власного виробництва; 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії до учасників на закупівлю товарів 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП). Пункт 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - учасники, які не є виробниками продукції – надати документ, підтверджуючий наявність договірних відносин (намірів) з виробником (-ами) продукції, що являється предметом закупівлі (оригінал/копія договору або оригінал/копія гарантійного листа виробника (-ків) або оригінал/копія свідоцтва дилера); - учасники, які є виробниками продукції – довідка в довільній формі, що виробник гарантує поставити продукцію власного виробництва з наданням на неї паспорту(сертифікату) якості. 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - паспорт(сертифікат) якості продукції власного виробництва.
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЛОТУРБОПРОМ" відхиляється відповідно до абзацу 6 пункту 1 частини 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме : - в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надана довідка, яка містить інформацію про договори підряду, але відсутня інформація про наявність договорів на постачання товару за кодом «ДК 42160000-8 Котельні установки».
Документи прекваліфікації
18.02.2022 18:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Вимога про усунення невідповідностей
ID
25dd234736974077974d7835f0edc122
Створено
14.03.2022 10:19
Надати до
15.03.2022 10:19
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:UA-2021-12-30-001518-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЛОТУРБОПРОМ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 25464226 7. Перелік виявлених невідповідностей: - в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надана довідка, яка містить інформацію про договори підряду, але відсутня інформація про наявність договорів на постачання товару за кодом «ДК 42160000-8 Котельні установки». 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Кваліфікаційні критерії до учасників на закупівлю товарів 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП). Пункт 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування контрагента, - предмету договору, - номеру та дати укладення договору; - контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання товару за кодом ДК 42160000-8 Котельні установки. 2.2. Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначені у довідці (не менше двох) у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору з документальним підтвердженням їх виконання у вигляді копій договорів та видаткових накладних або актів прийому-передачі (не менше двох по кожному договору зазначеному у довідці). 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: ? найменування контрагента, ? предмету договору, ? номеру та дати укладення договору; ? контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання товару за кодом «ДК 42160000-8 Котельні установки»; - позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначені у довідці (не менше двох) у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору з документальним підтвердженням їх виконання у вигляді копій договорів та видаткових накладних або актів прийому-передачі (не менше двох по кожному договору зазначеному у довідці).
ПрАТ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" : [email protected]
28 699 900 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
18.02.2022 18:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.12.2021 14:36
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 11.04.2022 11:46 по 22.04.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИВ: 1. На підставі письмових висновків з окремих питань відповідності тендерної пропозиції, наданих заступником начальника відділу матеріально-технічного постачання Шеметило К.В., начальником відділу підготовки проведення ремонтів Панченко С.П., начальником відділу з правового забезпечення Бугаєнко М.Б. визнати тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА " ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД " на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) такою, що відповідає всім критеріям та умовам тендерної документації. 2. Визнати переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО " ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД " з вартістю остаточної комерційної (цінової) пропозиції - 28 699 900,00 гривень без ПДВ (Двадцять вісім мільйонів шістсот дев'яносто дев'ять тисяч дев'ятсот гривень, 00 копійок). 3. Оприлюднити протокол розгляду тендерних пропозицій через авторизовані електронні майданчики в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та у відповідності з вимогами статті 10 Закону, протягом одного дня з дня його затвердження. 4. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення про визначення переможця процедури закупівлі, у вигляді цього протоколу. 5. Укласти договір про закупівлю з переможцем торгів на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ " ПОЛТАВСЬКИЙ ТУРБОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД "протягом строку дії тендерної пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів), але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.04.2022 11:46
-
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.05.2022 14:58
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-04-28-000024
Дата створення проекту
28.04.2022 18:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2022 20:01
Дата публікації висновку про результати
19.05.2022 22:04
Дата завершення усунення порушень
03.06.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
24.05.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.04.2022 № 68 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-12-30-001518-a 30.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2022 00:00
Документи рішення
28.04.2022 20:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 30.12.2021 № 118-В, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.03.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БПК Майстер-88» (далі – ТОВ «БПК Майстер-88»), товариства з обмеженою відповідальністю «Реммашенерго» (далі – ТОВ «Реммашенерго»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енергоремонт Україна» (далі – ТОВ «Енергоремонт Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «Котлотурбопром» (далі – ТОВ «Котлотурбопром») та приватного акціонерного товариства «Полтавський турбомеханічний завод» (далі – ПрАТ «Полтавський турбомеханічний завод»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 15.03.2022, протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 30.03.2022 № 118 та від 11.04.2022 № 118-РТП/1, повідомлення про намір укласти договір від 11.04.2022. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 додатку № 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідок з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Також передбачив надання учасниками позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених у довідці (не менше двох), копій відповідних договорів та видаткових накладних або актів прийому передачі. Крім цього, Замовник у тендерній документації визначив, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання товару за кодом «ДК 42160000-8 – Котельні установки». Учасник ТОВ «Реммашенерго» у складі тендерної пропозицій надав довідку про наявний досвід виконання аналогічних договорів, якою повідомив про виконання трьох договорів від 31.12.2021 № 1310-КТЕЦ-21, від 03.03.2021 № 8310Р4145 та від 27.09.2021 № 16/6 (далі – Договори № 1310- КТЕЦ-21, № 8310Р4145 та № № 16/6 відповідно) та копії відповідних договорів з підтвердженням їх виконання. Водночас, згідно з пунктом 1.1. розділу І Договору № 1310-КТЕЦ-21 та пунктом 1 додатку № 1 до Договору № 16/6 предметом даних договорів є послуги згідно з ДК 021:2015:50530000-9 – Послуги з ремонту і тенденційного обслуговування техніки. Згідно з пунктом 1.1. розділу І Договору № 8310Р4145 предметом договору є товар (запасні частини до котельних установок). Отже, учасник ТОВ «Реммашенерго» у складі тендерної пропозицій надав один аналогічний договір (Договір № 8310Р4145), чим не дотримав вимог пункту 2 додатку № 2 до тендерної документації, яким передбачено надання учасником процедури закупівлі не менше двох аналогічних предмету закупівлі договорів. Поряд з цим, Замовник оприлюднив учаснику ТОВ «Реммашенерго» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення) в документах, які підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону, а саме: в документах наданих на підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (зокрема, в частині надання одного аналогічного предмету закупівлі договору). Також, Замовник у Повідомленні установив учаснику процедури закупівлі шлях для усунення зазначеної невідповідності передбачивши надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів (не менше двох) та копій документів до неї, які визначені у пункті 2 додатку № 2 до тендерної документації. При цьому, учасник ТОВ «Реммашенерго» протягом 24 годин з дня оприлюднення Замовником Повідомлення надав (через електронну систему закупівель) інформацію та документи, які не підтверджують усунення виявленої Замовником підчас розгляду тендерної пропозиції зазначеної невідповідності. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Реммашенерго», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Реммашенерго» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БПК Майстер-88», ТОВ «Енергоремонт Україна», ТОВ «Котлотурбопром» та ПрАТ «Полтавський турбомеханічний завод», відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.05.2022 00:00
Дата публікації
19.05.2022 22:04
Документи висновку
19.05.2022 22:04
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Враховуючи зауваження викладені у висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу процедури закупівлі від 19 травня 2022р., а також на виконання зобов’язань щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник відміняє відкриті торги на закупівлю 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) (оголошення UA-2021-12-30-001518-a) відповідно пункту 2 частини 1 Статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕММАШЕНЕРГО», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону. ВИРІШИВ: 1. Виконати зобов’язання та усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Держаудитслужби України, що був оприлюднений в електронній системі закупівель 19 травня 2022р., на закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП), оголошення UA-2021-12-30-001518-a (інформація щодо усунення порушення додається (Додаток до протоколу)). 2. Відмінити відкриті торги на закупівлю 42160000-8 Котельні установки (Пакети набивки РПП) відповідно пункту 2 частини 1 Статті 32 Закону. 3. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку у вигляді даного протоколу .
Дата публікації
25.05.2022 15:05
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовник прийняв рішення про відміну торгів
Результат
Усунуто
Дата публікації
01.06.2022 15:44
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) : так
Документи інформації про усунення порушення
01.06.2022 15:45
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
35 444 010.25 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2022 18:00
Замовник:
Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Контактний телефон:
380443640874
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
35 444 010.25 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2022 18:00
Замовник:
Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Контактний телефон:
380443640874
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності