Показати схожі тендери

Закупівля 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-12-21-010684-c
План UA-P-2021-12-21-009732-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.01.2022 10:53
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 06.01.2022 13:04
Закінчення аукціону 06.01.2022 13:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 716 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 580 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.12.2021 13:36 до 06.01.2022 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.12.2021 13:36
до 27.12.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.12.2021 13:36
до 02.01.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 06.01.2022 13:04
до 06.01.2022 13:27
Завершено
Період кваліфікації
з 06.01.2022 13:27
до 10.01.2022 09:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.01.2022 09:17
до 21.01.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.01.2022 09:17
до 27.01.2022 10:53
Період уточнень
з 21.12.2021 13:36 до 27.12.2021 00:00
Період оскарження
з 21.12.2021 13:36 до 02.01.2022 00:00
Період аукціону
з 06.01.2022 13:04 до 06.01.2022 13:27
Період кваліфікації
з 06.01.2022 13:27 до 10.01.2022 09:17
Період кваліфікації
з 06.01.2022 13:27 до 10.01.2022 09:17
Основні параметри
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51925, Україна, Дніпропетровська область, вул. Кам'янське, вул. Заводська, 2
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 20% від загальної вартості послуг за даним Договором, протягом 5-ти банківських днів після укладення Договору шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником, протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання сторонами Акту наданих послуг та виставлення Рахунку з урахуванням суми перерахованого авансу.
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 20% від загальної вартості послуг за даним Договором, протягом 5-ти банківських днів після укладення Договору шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником, протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання сторонами Акту наданих послуг та виставлення Рахунку з урахуванням суми перерахованого авансу.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.12.2021 14:34
-
21.12.2021 14:33
Проект договору
Тендерна документація
21.12.2021 13:36
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.12.2021 13:36
Критерії оцінки
21.12.2021 13:36
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Хить
Електронна пошта
Телефон
+380569550028
Сайт:
http://ddtec.pat.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00130820
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Поштовий індекс
51925
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кам'янське
Адреса
вул. Заводська, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ВАГНЕР МАТВІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 715 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІДЖИТАЛ КОНТАКТ"
Пропозиція:
1 715 606.16 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.01.2022 9:17 по 21.01.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.01.2022 09:17
-
Звіт про оцінку
06.01.2022 13:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-12-21-010684-c-c1
Підписаний і діє
Номер
25/22
1 715 606.16 грн.
1 429 671.8 грн.
З ПДВ
Підписано
26.01.2022
Строк дії договору з
26.01.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
27.01.2022 10:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-07-04-000004
Дата створення проекту
04.07.2022 11:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.07.2022 11:26
Дата публікації висновку про результати
26.07.2022 16:42
Дата завершення усунення порушень
10.08.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
27.07.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.07.2022 №18-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.07.2022 №18-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-12-21-010684-c, 21.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.07.2022 00:00
Документи рішення
05.07.2022 11:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Дніпровська теплоелектроцентраль» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21 грудня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ДІДЖИТАЛ КОНТАКТ», рішення уповноваженої особи від 10 січня 2022 року №8, повідомлення про намір укласти договір від 10 січня 2022 року 2021 року, договір від 26 січня 2022 року №25/22 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27 січня 2022 року та пояснення від 07 липня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив «Перелік приладів обліку» (додаток 4), який відповідно до пункту 14.1 розділу XIV Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку 4 «Перелік приладів обліку» до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.07.2022 00:00
Дата публікації
26.07.2022 16:42
Документи висновку
26.07.2022 16:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2022-07-04-000004 закупівлі за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник «50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту та технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії), а саме оприлюднити в електронній системі закупівель додаток 4 «Перелік приладів обліку» до Договору та вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому.
Дата публікації
28.07.2022 16:18
Документи інформації про усунення порушення
28.07.2022 16:18
-
28.07.2022 16:19
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.08.2022 12:40
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : так
Документи інформації про усунення порушення
03.08.2022 12:41
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту та технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії (ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-21-010684-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Яким чином учасником ТОВ «ДІДЖИТАЛ КОНТАКТ», якого обрано переможцем торгів, виконано умови тендерної документації (п. 3 Додаток №1) щодо надання копії аналогічного договору? Оскільки, при наданні копії аналогічного договору від 18 січня 2021 року №00.08.0006, укладеного з КП Кам'янської міської ради «Кам’янська теплопостачальна компанія» не надано Додаток «Розрахунок», який відповідно до п.1.1 розділу І та п.14.1 розділу ХІV договору є його невід’ємною частиною. 3. З яких причин договір про закупівлю послуг від 26 січня 2022 року №25/22, укладений з ТОВ «ДІДЖИТАЛ КОНТАКТ», завантажений в електронну систему закупівель не в повному обсязі (відсутній Додаток №4 «Перелік приладів обліку», який відповідно до пункту 14.1 розділу ХІV договору є його невід’ємною частиною)? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
05.07.2022 15:52
Орган перевірки
09.07.2022 00:00
Відповідь
По суті запиту пояснюємо наступне:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник уважно вивчив запити контролюючого державного органу фінансового контролю у зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі UA-2021-12-21-010684-c. По суті запиту пояснюємо наступне: 1. Відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до ч. 2 статті 22 Бюджетного кодексу України, Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: 1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; 2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України, головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Як вбачається з вищевикладеного, оскільки АТ «ДНІПРОВСЬКА ТЕЦ» не являється головним розпорядником, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб‘єктом господарювання державного сектору економіки і проводить дану закупівлю за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель), отже положення п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не застосовуються до нашого підприємства. Уповноважена особа Замовника діяла в порядку та в спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» складеною і опублікованою тендерною документацією. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі № 275 від 18.02.2020 року затвердженої Мінекономіки. 2. Інформація визначена в аналогічному договорі відповідає всім ознакам аналогічного договору за предметом закупівлі, як вимогам в тендерній документації (п.3 Додатку 1 тендерної документації), а саме: ДК 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та технічного обслуговування вузлів обліку теплової енергії); переліку та виду послуг. Цього було достатньо для підтвердження цієї кваліфікаційної вимоги. Замовник не вимагав подавати аналогічний договір зі всіма додатками до нього. Важливим критерієм був аналогічний за предметом закупівлі договору. 3. 28.01.2022 року між замовником та переможцем було укладено додаткову угоду до договору № 25/22 від 26.01.2022 року предметом якої є виключення із тексту договору Додатка 4 – переліку приладів обліку. Своїм узгодженим рішенням замовник та виконавець привели у відповідність Договір № 25/22 від 26.01.2022 року з вимогами Додатку 5 Тендерної документації. Тендерною документацією і у проєкті договору не передбачалось надання переможцем Додатку 4 до договору. Подібне виникло по механічній причині уповноваженої особи. Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимоги щодо оприлюднення змін до договору які не передбачені ст. 41 Закону. На вимогу контролюючого органу надаємо скановану копію додаткової угоди №1 від 28.01.2022 року.
Рішеня
07.07.2022 16:28
Замовник
Документи повідомлення
07.07.2022 16:28
-
07.07.2022 16:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 716 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.01.2022 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
+380569550028
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 716 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.01.2022 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
+380569550028
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності