Показати схожі тендери

Закупівля Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Нове будівництво багатофункціонального спортивно-видовищного центру за адресою: м.Дніпро, в районі пр.Слобожанського, 118 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) від Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-11-24-015013-a
План UA-P-2021-11-24-018798-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.12.2021 12:11
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 13.12.2021 13:03
Закінчення аукціону 13.12.2021 13:26
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
50 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
300 000 грн. (0,6 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.11.2021 18:04 до 10.12.2021 12:00
Завершено
Період уточнень
з 24.11.2021 18:04
до 30.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.11.2021 18:04
до 06.12.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 13.12.2021 13:03
до 13.12.2021 13:26
Завершено
Період кваліфікації
з 13.12.2021 13:26
до 14.12.2021 17:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.12.2021 17:08
до 25.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.12.2021 17:08
до 29.12.2021 12:11
Період уточнень
з 24.11.2021 18:04 до 30.11.2021 00:00
Період оскарження
з 24.11.2021 18:04 до 06.12.2021 00:00
Період аукціону
з 13.12.2021 13:03 до 13.12.2021 13:26
Період кваліфікації
з 13.12.2021 13:26 до 14.12.2021 17:08
Період кваліфікації
з 13.12.2021 13:26 до 14.12.2021 17:08
Основні параметри
Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Нове будівництво багатофункціонального спортивно-видовищного центру за адресою: м.Дніпро, в районі пр.Слобожанського, 118 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
250 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Нове будівництво багатофункціонального спортивно-видовищного центру за адресою: м.Дніпро, в районі пр.Слобожанського, 118 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Код ДК 021:2015
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька,34
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.12.2021 15:58
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Масльоха
Електронна пошта
Телефон
+380563730123
Замовник
ЄДРПОУ
04011650
Повна назва
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Старокозацька, 34
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗЮЗІН ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
44 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАГЛІЙ-ХІ"
Пропозиція:
43 949 927.93 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 14.12.2021 17:08 по 25.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
14.12.2021 17:08
-
Звіт про оцінку
13.12.2021 13:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-11-24-015013-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№501-ПР/21
43 949 927.93 грн.
36 624 939.95 грн.
З ПДВ
Підписано
28.12.2021
Строк дії договору з
28.12.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Нове будівництво багатофункціонального спортивно-видовищного центру за адресою: м.Дніпро, в районі пр.Слобожанського, 118 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Номенклатура
Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Нове будівництво багатофункціонального спортивно-видовищного центру за адресою: м.Дніпро, в районі пр.Слобожанського, 118 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
29.12.2021 12:11
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-04-05-000030
Дата створення проекту
05.04.2022 13:44
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
05.04.2022 14:10
Дата публікації висновку про результати
26.04.2022 16:23
Дата завершення усунення порушень
30.04.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
28.04.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.04.2022 №2 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 05 квітня 2022 року № 2 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2021-11-24-015013-а від 24.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.04.2022 00:00
Документи рішення
05.04.2022 14:10
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-24-018798-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.12.2021 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Баглій-ХІ»; протокол засідання тендерного комітету від 14.12.2021 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2021; договір від 28.12.2021 № 501-ПР/21; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 19.04.2022.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.04.2022 00:00
Дата публікації
26.04.2022 16:23
Документи висновку
26.04.2022 16:23
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Нове будівництво багатофункціонального спортивно-видовищного центру за адресою: м.Дніпро, в районі пр.Слобожанського, 118 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-015013-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Чому проект договору та договір про закупівлю не містить порядок та випадки змін істотних умов договору? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
14.04.2022 10:59
Орган перевірки
20.04.2022 00:00
Документи повідомлення
14.04.2022 11:00
-
Відповідь
Пояснення
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої Міністерством розвитку громад та територій україни від 01.11.2022 року № 281. За об’єктом «Виконання проектно - вишукувальних робіт по об’єкту: Нове будівництво багатофункціонального спортивно-видовищного центру за адресою: м.Дніпро, в районі пр.Слобожанського, 118 (ДК 021:2015:71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» очікувана вартість проектно-вишукувальних робіт була розрахована на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, показників об’єктів-аналогів відповідно до технічної специфікації (додаток 7 тендерної документації). Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні в технічній специфікації(додаток 7 тендерної документації). Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua. Порядок та випадки змін істотних умов передбачені пунктами 2.3, 4.2 та 12.8 проекту договору та договору на закупівлю.
Рішеня
19.04.2022 13:36
Замовник
Документи повідомлення
19.04.2022 13:37
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2021 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
50 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2021 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності