Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Південно-Західного регіону Вінницької області від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-11-15-005797-a
План UA-P-2021-11-15-004317-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.02.2022 13:58
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 17.01.2022 12:14
Закінчення аукціону 17.01.2022 12:43
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
363 343 723 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 816 718.62 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2021 11:59 до 16.12.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.11.2021 11:59
до 06.12.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.11.2021 11:59
до 12.12.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 16.12.2021 00:01
до 16.01.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 17.01.2022 12:14
до 17.01.2022 12:43
Завершено
Період кваліфікації
з 17.01.2022 12:43
до 17.01.2022 13:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.01.2022 13:00
до 28.01.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.01.2022 13:00
до 07.02.2022 13:58
Період уточнень
з 15.11.2021 11:59 до 06.12.2021 00:00
Період оскарження
з 15.11.2021 11:59 до 12.12.2021 00:00
Період аукціону
з 17.01.2022 12:14 до 17.01.2022 12:43
Період кваліфікації
з 16.12.2021 00:01 до 16.01.2022 00:00
Період кваліфікації
з 17.01.2022 12:43 до 17.01.2022 13:00
Період кваліфікації
з 17.01.2022 12:43 до 17.01.2022 13:00
Основні параметри
Послуги з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Південно-Західного регіону Вінницької області
Services for maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the South-Western region of Vinnytsia region
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Actual address: 21027, Vinnytsia, Cosmonauts Avenue, 40. Pursuant to Part 1 of Article 29 of the Law, the evaluation of tender offers is carried out automatically by an electronic procurement system based on the evaluation criteria and methods specified by the customer in the tender documentation and by applying an electronic auction. The only criterion for evaluating proposals is the price.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 816 718.62
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Південно-Західного регіону Вінницької області
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Services for maintenance and current minor repairs of public roads of local importance in the South-Western region of Vinnytsia region
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем проводяться Замовником після підписання сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні пункту 2 частини 1 статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форм № КБ-2в і № КБ-3.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.11.2021 10:31
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Кравчук
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Andrii Kravchuk
Електронна пошта
Телефон
+380432560707
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
42434474
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S"
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. Соборна, 15-А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»
Пропозиція:
359 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
358 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"
Пропозиція:
329 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
358 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.12.2021 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2021 11:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2021 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
ID
30afc2b064b54a33ae68523dcf7d9eb1
Створено
06.01.2022 13:01
Надати до
07.01.2022 13:01
Зміст
Перелік невідповідностей 1. Учасником на підтвердження Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) надано інформацію №5552-Т від 08.12.2021 року, яка не відповідає Додатку №1 Розділу 1.1. Частини 1.1.1., а саме: невірно заповнена графа 6. 2. В порушення вимог Тендерної документації Учасник в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) (п. 29) Інформації, вказав «Обладнання МКД-52-01.08 встановлене на Renault K-440 спеціалізований вантажний самоскид» тоді як для підтвердження відомостей вказаних в Інформації надано тільки чотири Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на Renault K-440. 3. В порушення вимог тендерної документації Учасником надано Атестат виробництва стосовно маркірувальної машини Hofmann H18-1, який засвідчений в порушення вимог Тендерної документації. 4. В порушення вимог тендерної документації Учасник не надав документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. 5. В порушення вимог тендерної документації Учасник на підтвердження відомостей вказаних в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг №5607-Т від 07.12.2021р. не надав трудові книжки/накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення на робітників (п.п. 8-68 Довідки). 6. Учасником для підтвердження відомостей, що зазначені в Інформації про виконання аналогічного договору, надано відгук ДП «Служби автомобільних доріг у Луганській області» в якому вказаний інший предмет закупівлі. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Пунктом 3.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено що, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з п. 3.5 розділу 3 ТД). Якщо учасник завантажує копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії (у чорно-білому кольорі) перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Якщо учасник завантажує оригінали документів, створені безпосередньо учасником (довідок, листів, інструкцій, тощо), то такі документи, мають бути перед кольоровим скануванням підписані уповноваженою особою учасника. Якщо учасник завантажує оригінали документів, створені не самим учасником, а видані іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції, довіреності, дозволи, тощо), то такі документи, мають бути перед кольоровим скануванням перевірені учасником на предмет їх оригінальності. 2. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Розділ 1.1. Додатку № 1 до ТД); ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), Частина 1.1.1., Розділу 1.1., Додатку №1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) (надалі – Інформація про наявність техніки), у повній відповідності із наведеною формою. Якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в Інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально). У разі залучення до виконання робіт машини для нанесення дорожньої розмітки необхідно надати атестат виробництва/відповідності. ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного заводу, Частина №1.1.3, Розділу №1.1., Додатку №1. На підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. Розділ 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) із зазначенням - штатний/трудовий договір, згідно нижченаведеної форми та обов’язковим зазначенням усіх ключових посад з наступним документальним підтвердженням зазначеної в такій довідці інформації. 1.2.1. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати: - трудові книжки/накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення; Розділ 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Для підтвердження відомостей, що зазначені в Інформації про виконання аналогічного договору, учасник надає наступні документи: - позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію або тип автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), яка відповідатиме додатку до Тендерної документації. 2. Надати Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на Renault K-440 в кількості, яка відповідатиме Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання). 3. Надати Атестат виробництва стосовно маркірувальної машини Hofmann H18-1, який засвідчений відповідно до вимог Тендерної документації. 4. Надати документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. 5. Надати трудові книжки/накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення на робітників (п.п. 8-68 Довідки). 6. Надати відгук до аналогічного договору, який оформлений відповідно до вимог Тендерної документації.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" : [email protected]
329 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.12.2021 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2021 11:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2021 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
ID
59f1e60bf1c5431bac5d8afdaeca9d1e
Створено
06.01.2022 13:00
Надати до
07.01.2022 13:00
Зміст
Перелік невідповідностей 1. Учасником на підтвердження Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) надано відповідну довідку №22/10 від 22.11.2021 року, разом з тим, інформація зазначена в довідці не відповідає мінімально необхідному переліку кількості техніки та обладнання необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі та документам, які надані в підтвердження відомостей, вказаних в Інформації, а саме: - Учасником не надано мінімально необхідну кількість техніки згідно технічного завдання: бульдозер – 3 шт.; коток дорожній – 5 шт.; компресор пересувний – 2 шт.; машина для розподілення протиожеледних матеріалів – 5 шт.; навантажувач пневмоколісний – 2 шт.; - Учасником мінімально необхідну кількість техніки згідно технічного завдання: автогрейдер потрібно 7 шт. надано 1; автомобіль бортовий потрібно 8 шт. надано 1; - п. 2 довідки графа 3: зазначено «Фреза дорожня на гусеничному ходу WIRTGEN/W150 2010р.» тоді як згідно Свідоцтва про реєстрацію машини «Фреза дорожня на гусеничному ходу WIRTGEN/W150 2011р.». 2. Учасником в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) вказано Договір оренди транспортних засобів №10-01-ДО від 4 січня 2021р., тоді як згідно наданого Договору №10/01-ДО від 04.01.2021р. 3. В порушення вимог Тендерної документації Учасником надано листа-підтвердження щодо незаперечення на використання техніки орендодавця ФОП Надорожний М.М. на іншу закупівлю. 4. В порушення вимог Тендерної документації Учасником не надано оригінал листа-підтвердження щодо незаперечення на використання техніки згідно Договору №№322-1/2021 від 18.11.2021р. 5. Учасник надав Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу №16/95 від 16.11.2021 року в графі 6 якої зазначено приналежність: право користування (Договір поставки №7/01-ДП від 01.02.2021 року). Разом з тим, в підтвердження вказаних відомостей учасник надав Договір №7/01-ДП від 04.01.2021 року, що не відповідає Інформації про наявність асфальтобетонного заводу. 6. В порушення вимог тендерної документації Учасник не надав оригінал гарантійного листа від виробника та/або постачальника асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 7. В порушення вимог тендерної документації Учасник не надав документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. 8. В порушення вимог тендерної документації Учасник не надав рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. 9. В порушення вимог тендерної документації Учасник в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг не вказав водіїв та не надав документи передбачені п. 1.2.1. Розділу 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації, хоча відповідно до наданої Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) Учасником до виконання робіт залучаються власні автотранспортні засоби (п.п. 3, 4, 15 Інформації). 10. Учасником на підтвердження інформації про виконання аналогічного договору надано довідку №16/97 від 16.11.2021р., разом з тим, інформація зазначена в довідці не відповідає інформації, яка надана для підтвердження відомостей, а саме: - в гр. 7 вказано акт приймання виконаних будівельних робіт №2М21/2 від 07.10.2020р., тоді як згідно наданого акту №2М21 від 07.10.2020р. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Пунктом 3.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено що, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з п. 3.5 розділу 3 ТД). 2. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Розділ 1.1. Додатку № 1 до ТД); ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), Частина 1.1.1., Розділу 1.1., Додатку №1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) (надалі – Інформація про наявність техніки), у повній відповідності із наведеною формою. ** зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 таблиці. *** Тип /марка/модель транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (відповідно реєстраційних документів). Мінімально необхідний перелік та кількість техніки та обладнання для виконання робіт за предметом закупівлі, що має бути зазначений в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання): 1. Автогрейдер 7 шт 2 Фреза дорожня 1 шт 3. Автогудронатор 1 шт 4. Асфальтоукладальник 1 шт 5. Бульдозер 3 шт 6. Коток дорожній 5 шт 7. Компресор пересувний 2 шт 8. Машина для розподілення протиожеледних матеріалів 5 шт 9. Поливомийна машина 1 шт 10. Завод з виробництва асфальтобетону 1 шт 11. Установка для забивання стояків бар’єрного огородження (у разі наявності відповідних робіт у технічному завданні) 1 шт 12. Маркірувальна машина (згідно технічного завдання) 1 шт 13. Автомобіль бортовий (або еквівалент) 8 шт 14. Навантажувач пневмоколісний 2 шт Якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в Інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються: - посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: договір оренди (лізингу) та/або договір суборенди, та/або договір надання послуг, та/або договір субпідряду (підряду) та/або ін. (*договори, що посвідчують право користування: договір оренди, договір суборенди, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) та ін., крім лізингу, - на всю залучену техніку, зазначену учасником в Інформації про наявність техніки, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного заводу, Частина №1.1.3, Розділу №1.1., Додатку №1. У разі відсутності власного(-них), орендованого(-них) (лізинг) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу та під таблицею зазначити відомості щодо запланованих обсягів випуску виробником/постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду (типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження відомостей, викладених в Інформації про наявність асфальтобетонного заводу учасник надає: - договір(-ори) поставки асфальтобетону та/або договір(-ори) надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону тощо, чинний протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - оригінал гарантійного листа від виробника та/або постачальника асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). На підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. Асфальтобетонний(-ні) завод(-и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119 та до ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). Розділ 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) із зазначенням - штатний/трудовий договір, згідно нижченаведеної форми та обов’язковим зазначенням усіх ключових посад з наступним документальним підтвердженням зазначеної в такій довідці інформації. До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці / виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції; - майстер або інша особа, яка виконує його функції; - інженер геодезист; - лаборант; - водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для виконання робіт/надання послуг) механізмів, обладнання та устаткування тощо; - дорожні робітники. Розділ 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. Для підтвердження відомостей, що зазначені в Інформації про виконання аналогічного договору, учасник надає наступні документи: - акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(-и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), яка відповідатиме мінімально необхідному переліку кількості техніки та обладнання необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі та документам, які надані в підтвердження відомостей. 2. Надати листа-підтвердження щодо незаперечення на використання техніки орендодавця ФОП Надорожний М.М. відповідно до оголошеної закупівлі. 3. Надати оригінал листа-підтвердження щодо незаперечення на використання техніки згідно Договору №№322-1/2021 від 18.11.2021р. 4. Надати Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу, яка відповідатиме наданим документам в підтвердження відомостей про наявність АБЗ. 5. Надати оригінал гарантійного листа від виробника та/або постачальника асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 6. Надати документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. 7. Надати рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. 8. Надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, яка відповідає вимогам Тендерної документації та документи передбачені п. 1.2.1. Розділу 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації. 9. Надати інформації про виконання аналогічного договору, яка відповідає документам, що надані для підтвердження відомостей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» : [email protected]
359 999 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
16.12.2021 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2021 11:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2021 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
ID
8f34b8665b3041188058ded0700d4c98
Створено
06.01.2022 12:58
Надати до
07.01.2022 12:58
Зміст
Перелік невідповідностей 1. Учасником на підтвердження Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) надано відповідну довідку №1160/61 від 14.12.2021 року, разом з тим, інформація зазначена в довідці не відповідає документам, які надані в підтвердження відомостей, вказаних в Інформації, а саме: - в п. 12 Довідки гр. 6 вказано «Договір фінансового лізингу №304L-20-15-EDOC від 15.06.2020р.» тоді як згідно наданого Договору №UA304L-20-15-EDOC від 15.06.2020р.; - в п. 13 Довідки гр. 6 вказано «Договір фінансового лізингу №304L-20-47-EDOC від 18.12.2020р.» тоді як згідно наданого Договору №UA304L-20-47-EDOC від 18.12.2020р.; - в п.п. 19-20 Довідки гр. 6 вказано «Видаткова накладна №187 від 28.20.2018р.» тоді як згідно надана видаткова накладна №187 від 28.02.2018р. 2. Учасником на підтвердження даних зазначених в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) надано скан копії Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів FORD CARGO, ДНЗ АА7756ТК та АА7753ТК, зображення яких неналежного рівня якості. 3. В порушення вимог Тендерної документації Учасник не надав оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі згідно п.п. 2-7 Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання). 4. Учасник надав лист-згоду ТОВ «ОТП Лізинг» за вих. №3119/06 від 17.06.2021 року, який не відповідає вимогам Тендерної документації. 5. Учасник надав Рамковий договір фінансового лізингу №3405-FL від 18.04.2018 року та додаткові угоди до нього, який засвідчений в порушення вимог Тендерної документації. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Пунктом 3.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено що, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з п. 3.5 розділу 3 ТД). Всі, визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам/копіям відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Якщо учасник завантажує копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії (у чорно-білому кольорі) перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Якщо учасник завантажує оригінали документів, створені безпосередньо учасником (довідок, листів, інструкцій, тощо), то такі документи, мають бути перед кольоровим скануванням підписані уповноваженою особою учасника. Якщо учасник завантажує оригінали документів, створені не самим учасником, а видані іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції, довіреності, дозволи, тощо), то такі документи, мають бути перед кольоровим скануванням перевірені учасником на предмет їх оригінальності. Документи, що завантажуються в електронну систему у вигляді файлів мають бути належного рівня якості зображення, що гарантує їх правильне розуміння замовником та не повинні дублюватись. 2. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Розділ 1.1. Додатку № 1 до ТД); ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), Частина 1.1.1., Розділу 1.1., Додатку №1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) (надалі – Інформація про наявність техніки), у повній відповідності із наведеною формою. ** зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 таблиці. *** Тип /марка/модель транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (відповідно реєстраційних документів). В підтвердження відомостей, вказаних в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі, вказані в Інформації про наявність техніки, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування додатково подаються: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: договір оренди (лізингу) та/або договір суборенди, та/або договір надання послуг, та/або договір субпідряду (підряду) та/або ін. (*договори, що посвідчують право користування: договір оренди, договір суборенди, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) та ін., крім лізингу, - на всю залучену техніку, зазначену учасником в Інформації про наявність техніки, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) згідно Додатку 1, Розділу 1.1., Частини 1.1.1., яка відповідатиме документам, які надані в підтвердження відомостей. 2. Надати скан копію Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів FORD CARGO, ДНЗ АА7756ТК та АА7753ТК, зображення яких належного рівня якості. 3. Надати оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі згідно п.п. 2-7 Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання). 4. Надати оригінал листа-згоди ТОВ «ОТП Лізинг» за вих. №3119/06 від 17.06.2021 року, який відповідатиме вимогам Тендерної документації. 5. Надати Рамковий договір фінансового лізингу №3405-FL від 18.04.2018 року та додаткові угоди до нього, який засвідчений відповідно до вимог Тендерної документації.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" підлягає відхиленню з наступних підстав: Уповноважена особа Кравчук А., після розкриття тендерних пропозицій, виявив невідповідності в документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, а саме: 1. Учасником в порушення вимог Тендерної документації не надано Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) згідно Додатку 1, Розділу 1.1., Частини 1.1.1. 2. Учасником в порушення вимог Тендерної документації на підтвердження Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) надав свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, які засвідчені в порушення вимог Тендерної документації, а саме відносно: Бульдозер ДЗ 110, Свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ КХ №Т2387КХ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29219АІ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29218АІ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29217АІ. 3. Учасником в порушення вимог Тендерної документації на підтвердження Інформації про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень) надав документи, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в Інформації про мат.-тех. базу або договори, дійсні та чинні протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди та/або суборенди, та/або ін., які засвідчені в порушення вимог Тендерної документації. 4. Учасником в порушення вимог Тендерної документації не надано Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу згідно Додатку 1, Розділу 1.1., Частини 1.1.3. 5. Учасником в порушення вимог Тендерної документації не надано документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. 6. Учасником в порушення вимог Тендерної документації не надано рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. 7. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано довідку про власну випробувальну дорожню лабораторію для проведення лабораторних випробувань (далі – лабораторія), яка спроможна виконувати випробування матеріалів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка не містить переліку спроможностей. 8. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, у якій у графі «Примітка» не зазначено: «видає наряд-допуск», «керівник робіт»/«наглядач»/«член бригади» (крім п.п. 2,3). 9. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано наказ про прийняття на роботу відносно працівника (п. 15 Довідки), який засвідчений в порушення вимог Тендерної документації. 10. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано Диплом про закінчення учбового закладу по працівнику (п. 2 Довідки), який засвідчений в порушення вимог Тендерної документації. 11. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці на керівника робіт та на особу, що видає наряд-допуск, які засвідчені в порушення вимог Тендерної документації. Згідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник 06 січня 2022 року, о 13:02 розмістив у системі повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" підлягає відхиленню згідно пункту 1 частини 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи прекваліфікації
16.12.2021 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2021 11:59
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.11.2021 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
ID
0f045d208c854f55954ca8e7b71da980
Створено
06.01.2022 13:02
Надати до
07.01.2022 13:02
Зміст
Перелік невідповідностей 1. Учасником в порушення вимог Тендерної документації не надано Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) згідно Додатку 1, Розділу 1.1., Частини 1.1.1. 2. Учасником в порушення вимог Тендерної документації на підтвердження Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) надав свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, які засвідчені в порушення вимог Тендерної документації, а саме відносно: Бульдозер ДЗ 110, Свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ КХ №Т2387КХ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29219АІ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29218АІ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29217АІ. 3. Учасником в порушення вимог Тендерної документації на підтвердження Інформації про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень) надав документи, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в Інформації про мат.-тех. базу або договори, дійсні та чинні протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди та/або суборенди, та/або ін., які засвідчені в порушення вимог Тендерної документації. 4. Учасником в порушення вимог Тендерної документації не надано Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу згідно Додатку 1, Розділу 1.1., Частини 1.1.3. 5. Учасником в порушення вимог Тендерної документації не надано документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. 6. Учасником в порушення вимог Тендерної документації не надано рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. 7. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано довідку про власну випробувальну дорожню лабораторію для проведення лабораторних випробувань (далі – лабораторія), яка спроможна виконувати випробування матеріалів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка не містить переліку спроможностей. 8. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, у якій у графі «Примітка» не зазначено: «видає наряд-допуск», «керівник робіт»/«наглядач»/«член бригади» (крім п.п. 2,3). 9. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано наказ про прийняття на роботу відносно працівника (п. 15 Довідки), який засвідчений в порушення вимог Тендерної документації. 10. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано Диплом про закінчення учбового закладу по працівнику (п. 2 Довідки), який засвідчений в порушення вимог Тендерної документації. 11. Учасником в порушення вимог Тендерної документації надано посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці на керівника робіт та на особу, що видає наряд-допуск, які засвідчені в порушення вимог Тендерної документації. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Пунктом 3.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено що, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з п. 3.5 розділу 3 ТД). Всі, визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам/копіям відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Якщо учасник завантажує копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії (у чорно-білому кольорі) перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Якщо учасник завантажує оригінали документів, створені безпосередньо учасником (довідок, листів, інструкцій, тощо), то такі документи, мають бути перед кольоровим скануванням підписані уповноваженою особою учасника. Якщо учасник завантажує оригінали документів, створені не самим учасником, а видані іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції, довіреності, дозволи, тощо), то такі документи, мають бути перед кольоровим скануванням перевірені учасником на предмет їх оригінальності. Документи, що завантажуються в електронну систему у вигляді файлів мають бути належного рівня якості зображення, що гарантує їх правильне розуміння замовником та не повинні дублюватись. 2. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Розділ 1.1. Додатку № 1 до ТД); ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), Частина 1.1.1., Розділу 1.1., Додатку №1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) (надалі – Інформація про наявність техніки), у повній відповідності із наведеною формою. ** зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 таблиці. *** Тип /марка/модель транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування (відповідно реєстраційних документів). В підтвердження відомостей, вказаних в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання), учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. ІНФОРМАЦІЯ про про наявність матеріально-технічної бази (зокрема виробничих баз, офісних приміщень), Частина №1.1.2, Розділу №1.1., Додатку №1. В підтвердження відомостей, викладених в Інформація про мат.-тех. базу учасник надає: документи, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в Інформації про мат.-тех. базу або договори, дійсні та чинні протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди та/або суборенди, та/або ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані в Інформації про мат.-тех. базу об’єкти, які не є власністю учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк дії менше строку виконання робіт по договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі учаснику таких об’єктів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного заводу, Частина №1.1.3, Розділу №1.1., Додатку №1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнену Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу у повній відповідності з нижченаведеною формою. На підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі. Асфальтобетонний(-ні) завод(-и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119 та до ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). Частина №1.1.5, Розділ №1.1., Додаток №1. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(-ні) дорожню(-ні) лабораторію(-ї) для проведення лабораторних випробувань (далі – лабораторія), яка спроможна виконувати випробування матеріалів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності лабораторії(-й) учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених робіт. Розділ 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) із зазначенням - штатний/трудовий договір, згідно нижченаведеної форми та обов’язковим зазначенням усіх ключових посад з наступним документальним підтвердженням зазначеної в такій довідці інформації. Також учасник повинен надати: - чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці на керівника робіт та на особу, що видає наряд-допуск. У графі «Примітка» довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт навпроти відповідних працівників зазначити: «видає наряд-допуск», «керівник робіт»/«наглядач»/«член бригади». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт чи надання послуг згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) згідно Додатку 1, Розділу 1.1., Частини 1.1.1., яка відповідатиме документам, які надані в підтвердження відомостей. 2. Надати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, а саме відносно: Бульдозер ДЗ 110, Свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ КХ №Т2387КХ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29219АІ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29218АІ; Автогрейдер SDLG G9165, реєстраційний номер 29217АІ, які засвідчені відповідно до вимог Тендерної документації. 3. Надати документи, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в Інформації про мат.-тех. базу або договори, дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди та/або суборенди, та/або ін., які засвідчені відповідно до вимог Тендерної документації. 4. Надати Інформацію про наявність асфальтобетонного заводу згідно Додатку 1, Розділу 1.1., Частини 1.1.3., яка відповідатиме документам, які надані в підтвердження відомостей. 5. Надати документ, що підтверджує взяття на державний облік об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, та містить перелік видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(-них) заводу(-ів) (виробництва), що буде(-уть) використовуватись учасником в рамках цієї закупівлі відповідно до АБЗ вказаного в Інформації про наявність асфальтобетонного заводу. 6. Надати рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу вказаного в Інформації про наявність асфальтобетонного заводу. 7. Надати довідку про власну випробувальну дорожню лабораторію для проведення лабораторних випробувань (далі – лабораторія), яка спроможна виконувати випробування матеріалів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, яка містить перелік спроможностей. 8. Надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, яка оформлена у відповідності до вимог Тендерної документації. 9. Надати наказ про прийняття на роботу відносно працівника (п. 15 Довідки), який засвідчений відповідно до вимог Тендерної документації. 10. Надати Диплом про закінчення учбового закладу по працівнику (п. 2 Довідки), який засвідчений відповідно до вимог Тендерної документації 11. Надати посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці на керівника робіт та на особу, що видає наряд-допуск, які засвідчені відповідно до вимог Тендерної документації.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.01.2022 13:00 по 28.01.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.01.2022 13:00
-
Звіт про оцінку
17.01.2022 12:43
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-11-15-005797-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3-Е
329 000 000 грн.
274 166 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
04.02.2022
Строк дії договору з
04.02.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Південно-Західного регіону Вінницької області
Номенклатура
Послуги з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Південно-Західного регіону Вінницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
07.02.2022 13:58
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-04-11-000019
Дата створення проекту
11.04.2022 11:37
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.04.2022 13:00
Дата публікації висновку про результати
02.05.2022 21:47
Дата завершення усунення порушень
06.05.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
05.05.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.04.2022 № 54 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-11-15-005797-a 15.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.04.2022 00:00
Документи рішення
11.04.2022 13:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням Уповноваженої особи від 15.11.2021 № 501, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-монтажна фірма «Еталон-Буд», товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне Українсько-Німецьке підприємство «Автострада» та приватного підприємства «Автомагістраль», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 07.01.2022, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.01.2022 та від 17.01.2022 № 26, повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2022, договір про закупівлю від 04.02.2022 № 3-Е, додаткові угоди від 04.02.2022 № 1 та від 10.02.2022 № 2.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.04.2022 00:00
Дата публікації
02.05.2022 21:47
Документи висновку
02.05.2022 21:47
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
363 343 723 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2021 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380432560707
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
363 343 723 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2021 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380432560707
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності