Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт автошляхів від Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-11-09-008352-b
План UA-P-2021-11-09-006392-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.01.2022 10:03
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.12.2021 15:12
Закінчення аукціону 29.12.2021 15:35
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
307 518 139 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 075 181.39 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.11.2021 13:38 до 23.12.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.11.2021 13:38
до 13.12.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.11.2021 13:38
до 19.12.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 23.12.2021 00:02
до 29.12.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.12.2021 15:12
до 29.12.2021 15:35
Завершено
Період кваліфікації
з 29.12.2021 15:35
до 30.12.2021 16:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.12.2021 16:35
до 10.01.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.12.2021 16:35
до 12.01.2022 10:03
Період уточнень
з 09.11.2021 13:38 до 13.12.2021 00:00
Період оскарження
з 09.11.2021 13:38 до 19.12.2021 00:00
Період аукціону
з 29.12.2021 15:12 до 29.12.2021 15:35
Період кваліфікації
з 23.12.2021 00:02 до 29.12.2021 00:00
Період кваліфікації
з 29.12.2021 15:35 до 30.12.2021 16:35
Період кваліфікації
з 29.12.2021 15:35 до 30.12.2021 16:35
Основні параметри
Поточний ремонт автошляхів
Current repair of highways
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт автошляхів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current repair of highways
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м.Дніпро
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мирослава Яворська
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Yavorska Myroslava
Електронна пошта
Телефон
+380567207220
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506232
Назва (англійською мовою)
Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
Повна назва
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Виконкомівська, буд. 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
Пропозиція:
304 351 462.07 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ"
Пропозиція:
303 690 258 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" : [email protected]
303 690 258 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.12.2021 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.11.2021 13:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.11.2021 13:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" : [email protected]
304 351 462.07 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
23.12.2021 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.11.2021 13:38
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.11.2021 13:38
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 30.12.2021 16:35 по 10.01.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
30.12.2021 16:35
-
29.12.2021 15:35
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-11-09-008352-b-c1
Підписаний і діє
Номер
10/01-2
303 690 258 грн.
253 075 215 грн.
З ПДВ
Підписано
10.01.2022
Строк дії договору з
10.01.2022
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт автошляхів
Номенклатура
Поточний ремонт автошляхів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
12.01.2022 10:02
-
12.01.2022 10:02
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-03-29-000007
Дата створення проекту
29.03.2022 13:32
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
04.04.2022 18:50
Дата публікації висновку про результати
25.04.2022 17:54
Дата завершення усунення порушень
29.04.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
27.04.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
04.04.2022 № 130 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 38 UA-2021-11-09-008352-b 09.11.2021 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.04.2022 00:00
Документи рішення
04.04.2022 18:50
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2021-11-09-006392-b Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 15.12.2021 № 15.12-1.UA-2021-11-09-008352-b, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця від 30.12.2021 №30/12.UA-2021-11-09-008352-b, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 30.12.2021, договір про надання послуг від 10.01.2022 № 10/01-2, додаткову угоду від 10.01.2022 № 1, додаткову угоду від 28.02.2022 № 2, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби, яке отримано через електронну систему закупівель 08.04.2022. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації, документів щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-11-09-008352-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиціі учасників торгів відповідають умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" та ТОВ "ЄВРОБУД ПЛЮС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
25.04.2022 00:00
Дата публікації
25.04.2022 17:54
Документи висновку
25.04.2022 17:54
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту автошляхів, ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-008352-b), яку провів Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Відповідно до пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/40506232/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня державного бюджету та головним розпорядником коштів місцевого бюджету. Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів або власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Предмет закупівлі послуг замовником визначається самостійно згідно із пунктом 21 частини першої статті 1 Закону з урахуванням пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі Порядок № 708), зокрема за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено, що в оголошені про проведення закупівлі та в тендерній документації Замовником предмет закупівлі визначено, як послуги з поточного ремонту автошляхів, код ДК 021:2015: 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт, місце надання послуг м. Дніпро, тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника. Просимо надати пояснення щодо підстави визначення предмету закупівлі послуги з поточного ремонту автошляхів без урахування вимоги пункту 3 розділу І Порядку № 708? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтв
Рішеня
05.04.2022 12:49
Орган перевірки
09.04.2022 00:00
Документи повідомлення
05.04.2022 12:50
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг з поточного ремонту автошляхів визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 307 518 139,00 грн. з ПДВ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди» Закон України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 № 2862-IV Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: встановлено на підставі проекту бюджету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради на 2022 рік 2. У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta) Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг) Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі місцевого бюджету лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. 3. Відповідно до пункту 12 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі - Наказ 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Отже, Наказ 1082 зобов’язує Замовника під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі щодо будь – якої процедури закупівлі зазначати код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів. При цьому згідно із пунктом 3 розділу ІІ Порядку № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Як вбачається із вищенаведеного, Порядок № 708 не зобов’язує Замовника визначати послуги з поточного ремонту за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Необхідно звернути увагу, що Порядком № 708 виділяє ще деякі окремі види послуг на яких не розповсюджується загальне правило пункту 3 розділу І Порядку №708 (визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника), а саме: визначення предмета закупівлі послуг, необхідних для проведення Всеукраїнською громадською організацією щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю заходів, передбачених Конвенцією ООН про права осіб з інвалідністю, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг окремо для кожного заходу визначення предмета закупівлі послуг безоплатної вторинної правової допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу; визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327, тощо. Отже, законодавчо передбачено, що деякі послуги є винятком із загального правила визначення предмету закупівлі (за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). Одним із таких винятків є послуги з поточного ремонту. Так, Замовником визначено предмет закупівлі по об’єкту: Послуги з поточного ремонту автошляхів Також, необхідно звернути увагу на таке. Пунктом 36 частини 1 статті 1 Закону зазначено, що Уповноважений орган – це центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Поряд з цим, статтею 9 Закону передбачено, що однією із основних функцій Уповноваженого органу є, зокрема, надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Відповідно до наданих йому повноважень, уповноважений орган висловив свою думку у відповіді на запит №1725/2020 щодо питання присвоєння коду класифікатору до закупівлі з поточного ремонту, та надав Замовнику право самостійно вибирати код класифікатору, без будь-яких обмежень.
Рішеня
08.04.2022 14:19
Замовник
Документи повідомлення
08.04.2022 14:19
-
08.04.2022 14:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
307 518 139 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2021 00:00
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207220
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
307 518 139 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2021 00:00
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207220
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності