Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації) від КП Тернопількомунінвест.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-11-06-000039-c
План UA-P-2021-11-06-000224-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.02.2022 17:47
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.12.2021 12:02
Закінчення аукціону 22.12.2021 12:25
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
10 506 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52 530 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.11.2021 13:45 до 15.12.2021 11:00
Завершено
Період уточнень
з 06.11.2021 13:45
до 05.12.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.11.2021 13:45
до 11.12.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 15.12.2021 11:01
до 22.12.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.12.2021 12:02
до 22.12.2021 12:25
Завершено
Період кваліфікації
з 22.12.2021 12:25
до 23.12.2021 16:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.12.2021 16:28
до 03.01.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.12.2021 16:28
до 21.02.2022 17:47
Період уточнень
з 06.11.2021 13:45 до 05.12.2021 00:00
Період оскарження
з 06.11.2021 13:45 до 11.12.2021 00:00
Період аукціону
з 22.12.2021 12:02 до 22.12.2021 12:25
Період кваліфікації
з 15.12.2021 11:01 до 22.12.2021 00:00
Період кваліфікації
з 22.12.2021 12:25 до 23.12.2021 16:28
Період кваліфікації
з 22.12.2021 12:25 до 23.12.2021 16:28
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road of local significance С 201615 Chortkiv - (Terebovlia - Bilobozhnytsia) through Skorodyntsi on the section km 0 + 000 - km 21 + 700 (separate sections) of Ternopil region (with development of project documentation)
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
Customer category Ternopilkomuninvest Municipal Enterprise - in accordance with clause 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. The USREOU code is 32865587. The offer must be accompanied by a document confirming the provision of security by the Bidder (according to the procurement notice). The document confirming the provision of the bid by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine. The term of the tender security (warranty period) is not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of proposals, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The warranty must be irrevocable. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited).
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
310 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the public road of local significance С 201615 Chortkiv - (Terebovlia - Bilobozhnytsia) through Skorodyntsi on the section km 0 + 000 - km 21 + 700 (separate sections) of Ternopil region (with development of project documentation)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46000, Україна, Тернопільська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 201615, Чортків - (Теребовля - Білобожниця)
Дата постачання по
31.12.2024 13:49
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.12.2021 10:34
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лемак Ірина Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lemak Irina
Електронна пошта
Телефон
+380352289449
Факс
+380352289449
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
32865587
Назва (англійською мовою)
ME Ternopilkomuninvest
Повна назва
КП Тернопількомунінвест
Повна назва (англійською мовою)
ME Ternopilkomuninvest
Поштовий індекс
46017
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
вул. Київська, 3а
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
10 447 470 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
Пропозиція:
10 443 198 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" : [email protected]
10 447 470 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
15.12.2021 11:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2021 13:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2021 13:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" : [email protected]
10 443 198 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
15.12.2021 11:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2021 13:45
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.11.2021 13:45
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.12.2021 16:28 по 03.01.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.12.2021 16:28
-
Повідомлення про рішення
22.12.2021 12:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-11-06-000039-c-b1
Підписаний і діє
Номер
8
10 443 198 грн.
8 702 665 грн.
З ПДВ
Підписано
18.02.2022
Строк дії договору з
18.02.2022
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації)
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
10 443 198
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2024 р.
Документи договору
21.02.2022 17:47
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-04-26-000070
Дата створення проекту
26.04.2022 14:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
27.04.2022 15:16
Дата публікації висновку про результати
16.05.2022 10:41
Дата завершення усунення порушень
20.05.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
21.05.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 266-21-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2022 № 125 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 25.04.2022 № 125 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн. Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 20. UA-2021-11-06-000039-c КП «Тернопількомунінвест» 10 506 000,00 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації) Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.04.2022 00:00
Документи рішення
27.04.2022 15:16
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Тернопількомунінвест (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № 6 від 06.11.2021 (далі – ТД) та внесення змін до неї, тендерні пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР", Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2021 року, реєстр пропозицій від 22.12.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2021, договір від 18.02.2022 №8, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 02.05.2022, 09.05.2022 та 13.05.2022.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР", Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" (надалі - Переможець), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.05.2022 00:00
Дата публікації
16.05.2022 10:41
Документи висновку
16.05.2022 10:41
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання відповіді
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремону автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації) (код ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-06-000039-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.05.2022 15:42
Орган перевірки
06.05.2022 00:00
Документи повідомлення
02.05.2022 15:42
-
Відповідь
Пояснення
КП «Тернопількомунінвест» повідомляє, що визначення очікуваної вартості предмета даної закупівлі, його технічних та якісних характеристик здійснено відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації на даний об’єкт. Звертаємо увагу, що нормами Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме пунктом 41, передбачено наступне: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів ЗАБЕЗПЕЧИТИ: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». КП «Тернопількомунінвест» не являється розпорядником бюджетних коштів відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, який знаходиться на сайті Державної казначейської служби України за посиланням: Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів | Державна казначейська служба України (treasury.gov.ua). На підставі зазначеного, КП «Тернопількомунінвест», як одержувач бюджетних коштів, не має обов’язку формувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі та оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Рішеня
02.05.2022 16:13
Замовник
Документи повідомлення
02.05.2022 16:15
-
Запит
Запит про надання додаткових пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремону автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації) (код ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-06-000039-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації, документів) щодо надання документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (кошторисні розрахунки, експертний звіт тощо). У разі відсутності документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, прошу надати обґрунтовану інформацію с посиланням на норми діючого законодавства. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
06.05.2022 17:30
Орган перевірки
13.05.2022 00:00
Документи повідомлення
06.05.2022 17:31
-
Відповідь
Пояснення
На документальне підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення надаємо експертний звіт.
Рішеня
09.05.2022 12:30
Замовник
Документи повідомлення
09.05.2022 12:34
-
Запит
Запит про надання додаткової інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремону автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201615 Чортків - (Теребовля - Білобожниця) через Скородинці на ділянці км 0+000 - км 21+700 (окремими ділянками) Тернопільської області (з розробкою проектної документації) (код ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-06-000039-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба у документальному підтвердженні підстав укладання договору №8 від 18.02.2022 із порушенням строку відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
12.05.2022 14:52
Орган перевірки
18.05.2022 00:00
Документи повідомлення
12.05.2022 14:52
-
Відповідь
Пояснення
Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест», повідомляє, що відповідно до частини 6 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У зв'язку із необхідністю перевірки підтверджуючих розрахунків до договірної ціни фаховими спеціалістами замовника, виникла потреба у продовженні терміну укладання договору до 18.02.2022 року. Тому 11.01.2022 року уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору з відповідним обгрунтуванням, що оформлено відповідним протоколом, який додається.
Рішеня
13.05.2022 10:39
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 506 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.12.2021 11:00
Замовник:
КП Тернопількомунінвест
Контактний телефон:
+380352289449
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 506 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.12.2021 11:00
Замовник:
КП Тернопількомунінвест
Контактний телефон:
+380352289449
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності