Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво хірургічного корпусу (з переходом) КП "Дніпропетровська обласна дитяча лікарня" ДОР" за адресою: вул.Космічна,13, м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) від Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-11-05-013743-b
План UA-P-2021-11-05-011179-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.01.2022 09:26
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 04.01.2022 15:31
Закінчення аукціону 04.01.2022 15:54
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
368 655 592.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 000 000 грн. (0,54 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.11.2021 15:42 до 06.12.2021 12:00
Завершено
Період уточнень
з 05.11.2021 15:42
до 26.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.11.2021 15:42
до 02.12.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 06.12.2021 12:03
до 03.01.2022 00:00
Завершено
Період аукціону
з 04.01.2022 15:31
до 04.01.2022 15:54
Завершено
Період кваліфікації
з 04.01.2022 15:54
до 05.01.2022 17:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.01.2022 17:57
до 16.01.2022 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.01.2022 17:57
до 19.01.2022 09:26
Період уточнень
з 05.11.2021 15:42 до 26.11.2021 00:00
Період оскарження
з 05.11.2021 15:42 до 02.12.2021 00:00
Період аукціону
з 04.01.2022 15:31 до 04.01.2022 15:54
Період кваліфікації
з 06.12.2021 12:03 до 03.01.2022 00:00
Період кваліфікації
з 04.01.2022 15:54 до 05.01.2022 17:57
Період кваліфікації
з 04.01.2022 15:54 до 05.01.2022 17:57
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво хірургічного корпусу (з переходом) КП "Дніпропетровська обласна дитяча лікарня" ДОР" за адресою: вул.Космічна,13, м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
DSTU BD.1.1-1: 2013 - New construction of the surgical building (with transition) KP "Dnipropetrovsk Regional Children's Hospital" DOR "at the address: Kosmichna Street, 13, Dnipro (DK 021: 2015: 45300000-0 Construction -Construction works)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Language (s) in which tender proposals should be prepared: The tender proposal, as well as all correspondence related to the tender proposal, shall be written in Ukrainian / Russian. Detailed information is specified in paragraph 7 of Section 1 of the tender documentation. Type of collateral - the original electronic bank guarantee, the conditions for providing security for tender proposals are specified in paragraph 2 of Section 3 of the tender documentation. Scope of work: a detailed list and scope of work is specified in the technical specification (Annex 7) of the documentation.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 800 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво хірургічного корпусу (з переходом) КП "Дніпропетровська обласна дитяча лікарня" ДОР" за адресою: вул.Космічна,13, м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
DSTU BD.1.1-1: 2013 - New construction of the surgical building (with transition) KP "Dnipropetrovsk Regional Children's Hospital" DOR "at the address: Kosmichna Street, 13, Dnipro (DK 021: 2015: 45300000-0 Construction -Construction works)
Код ДК 021:2015
45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Космічна,13
Дата постачання по
30.12.2023 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.11.2021 15:43
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Масльоха
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Julia Maslokha
Електронна пошта
Телефон
+380563730123
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Рожкова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Тетяна Рожкова
Електронна пошта
Телефон
+380563730122
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
04011650
Назва (англійською мовою)
Department of Capital Impact of the Dnipropetrovsk Oblast State Administration and Administration
Повна назва
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Capital Impact of the Dnipropetrovsk Oblast State Administration and Administration
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Старокозацька, 34
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
Пропозиція:
368 654 716.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
Пропозиція:
368 650 212.11 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ : [email protected]
368 650 212.11 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
06.12.2021 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2021 15:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2021 15:42
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" : [email protected]
368 654 716.88 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
06.12.2021 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2021 15:42
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.11.2021 15:42
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.01.2022 17:57 по 16.01.2022 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
05.01.2022 17:57
-
05.01.2022 17:47
Звіт про оцінку
04.01.2022 15:54
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-11-05-013743-b-c1
Підписаний і діє
Номер
№15/01-22
368 650 212.11 грн.
307 770 522.51 грн.
З ПДВ
Підписано
19.01.2022
Строк дії договору з
19.01.2022
по
30.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво хірургічного корпусу (з переходом) КП "Дніпропетровська обласна дитяча лікарня" ДОР" за адресою: вул.Космічна,13, м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво хірургічного корпусу (з переходом) КП "Дніпропетровська обласна дитяча лікарня" ДОР" за адресою: вул.Космічна,13, м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 грудня 2023 р.
Документи договору
19.01.2022 09:26
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-03-30-000011
Дата створення проекту
30.03.2022 10:55
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
30.03.2022 13:29
Дата публікації висновку про результати
07.04.2022 19:26
Дата завершення усунення порушень
13.04.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
21.04.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.03.2022 № 50 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2021-11-05-013743-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.03.2022 00:00
Документи рішення
30.03.2022 13:29
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.11.2021 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.01.2022, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «СК СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ»), приватного підприємства «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» (далі – ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21»), повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір від 19.01.2022 № 15/01-22.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ», ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.04.2022 00:00
Дата публікації
07.04.2022 19:26
Документи висновку
07.04.2022 19:26
-
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-02-14-000077
Дата створення проекту
14.02.2022 16:32
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
14.02.2022 16:59
Дата публікації висновку про результати
08.03.2022 12:52
Дата завершення усунення порушень
12.03.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
10.03.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.02.2022 № 24 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2021-11-05-013743-b 05.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.02.2022 00:00
Документи рішення
14.02.2022 16:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.03.2022 00:00
Дата публікації
08.03.2022 12:52
Документи висновку
08.03.2022 12:52
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво хірургічного корпусу (з переходом) КП «Дніпропетровська обласна дитяча лікарня» ДОР» за адресою: вул.Космічна,13, м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), очікуваною вартістю 368 655 592,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-05-013743-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення щодо визначення переможця ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» та які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
17.02.2022 16:28
Орган перевірки
23.02.2022 00:00
Документи повідомлення
17.02.2022 16:29
-
Відповідь
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Нове будівництво хірургічного корпусу (з переходом) КП "Дніпропетровська обласна дитяча лікарня" ДОР" за адресою: вул.Космічна,13, м. Дніпро (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) » повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва визначена з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ. Відповідно до ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі»в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій. Оприлюднення інформації щодо членів тендерного комітету, які приймали таке рішення, Законом не передбачено. 05.01.2022 в електронній системі закупівель розміщено протокол розкриття тендерних пропозицій № UA-2021-11-05-013743-b та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.01.2022, в якому міститься інформація про уповноважену особу, яка приймала рішення про визначення переможця за процедурою відкритих торгів учасника ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ та є відповідальною за оприлюднення інформації про закупівлю. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Рішеня
22.02.2022 15:44
Замовник
Документи повідомлення
22.02.2022 15:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
368 655 592.8 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2021 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
368 655 592.8 грн.
Період подання пропозицій
до 06.12.2021 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності