Показати схожі тендери

Закупівля ПГВ 21П-127_50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки) від Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-10-26-012044-b
План UA-P-2021-10-08-006496-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.12.2021 14:57
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.12.2021 12:37
Закінчення аукціону 15.12.2021 13:00
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
584 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 685 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.10.2021 16:50 до 27.11.2021 15:00
Завершено
Період уточнень
з 26.10.2021 16:50
до 17.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.10.2021 16:50
до 23.11.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 27.11.2021 15:03
до 15.12.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 15.12.2021 12:37
до 15.12.2021 13:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.12.2021 13:00
до 16.12.2021 09:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.12.2021 09:00
до 27.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.12.2021 09:00
до 30.12.2021 14:57
Період уточнень
з 26.10.2021 16:50 до 17.11.2021 00:00
Період оскарження
з 26.10.2021 16:50 до 23.11.2021 00:00
Період аукціону
з 15.12.2021 12:37 до 15.12.2021 13:00
Період кваліфікації
з 27.11.2021 15:03 до 15.12.2021 00:00
Період кваліфікації
з 15.12.2021 13:00 до 16.12.2021 09:00
Період кваліфікації
з 15.12.2021 13:00 до 16.12.2021 09:00
Основні параметри
ПГВ 21П-127_50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки)
PGV 21P-127_50310000-1 - Maintenance and repair of office machinery (Office equipment maintenance and repair services)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
50312600-1 Технічне обслуговування і ремонт обладнання інформаційних технологій (Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
50312600-1 Maintenance and repair of information technology equipment (Office equipment maintenance and repair services)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2023 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту здачі-приймання наданих послуг та отримання рахунку.
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Мартинов
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vitalii Martynov
Електронна пошта
Телефон
+380532515823
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Капітоненко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Олександра Капітоненко
Електронна пошта
Телефон
+380532515411
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00153100
Назва (англійською мовою)
PJSC Ukrgasvydobuvannya
Повна назва
Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування
Повна назва (англійською мовою)
PJSC Ukrgasvydobuvannya
Поштовий індекс
36008
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. Європейська, буд. 173
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПУЛЬСАР-СБ"
Пропозиція:
584 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"
Пропозиція:
575 250 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПУЛЬСАР-СБ" : [email protected]
584 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
27.11.2021 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 16:50
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 16:50
Вимога про усунення невідповідностей
ID
b5a25f988f6541daac0f71bd3b91da39
Створено
06.12.2021 14:58
Надати до
07.12.2021 14:58
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПУЛЬСАР-СБ" (код ЄДРПОУ 39963750): 1) для підтвердження повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору, Учасником не завантажено довідку/лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому (ій) окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено на підписання пропозиції; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та із зазначенням у листі/довідці переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, та/або наказ про призначення, та/або довіреність (доручення) та/або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю. 2) для підтвердження наявності обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, Учасником не надано довідку/лист в довільній формі із зазначенням обладнання та МТБ Учасника відповідно до вимог тендерної документації. 3) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником не надано довідку/лист в довільній формі із зазначенням фахівців Учасника відповідно до вимог тендерної документації. 4) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), Учасником не надано скан-копію листа/довідки у довільній формі відповідно до вимог тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Вимога п.п. 1. п. 1 Розділу 1.2. Додатку 1 до ТД. 2) Вимога п. 1 Розділу 1.1. Додатку 1 до ТД. 3) Вимога п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до ТД. 4) Вимога п. 3 Розділу 1.1. Додатку 1 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Необхідно завантажити скан-копію довідку/лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому (ій) окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено на підписання пропозиції; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та із зазначенням у листі/довідці переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, та/або наказ про призначення, та/або довіреність (доручення) та/або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю. 2). Необхідно завантажити довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням обладнання та МТБ Учасника, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, відповідно до вимог тендерної документації. Мінімальні вимоги: – Приміщення для надання послуг (сервісний центр); – Пилосос для тонера – 1 одиниця; – Паяльний апарат – 1 одиниця; 3). Необхідно завантажити довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника із зазначенням переліку фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, відповідно до вимог тендерної документації. Мінімальні вимоги: - Інженер або майстер сервісного центру – 1 особа. 4). Необхідно завантажити скан-копію довідки/листа у довільній формі за підписом керівника Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми) (*Аналогічним(-ми) договором(-ами) вважається договір(-ри) щодо надання послуг/ виконання робіт з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерної, оргтехніки) Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" : [email protected]
575 250 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
27.11.2021 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 16:50
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 16:50
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.12.2021 9:00 по 27.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.12.2021 09:00
-
15.12.2021 13:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-26-012044-b-c1
Підписаний і діє
Номер
1400/21
575 250 грн.
479 375 грн.
З ПДВ
Підписано
30.12.2021
Строк дії договору з
30.12.2021
по
31.12.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
50312600-1 Технічне обслуговування і ремонт обладнання інформаційних технологій (Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки)
Номенклатура
50312600-1 Технічне обслуговування і ремонт обладнання інформаційних технологій (Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2023 р.
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
584 250 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2021 15:00
Замовник:
Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування
Контактний телефон:
+380532515823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
584 250 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2021 15:00
Замовник:
Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування
Контактний телефон:
+380532515823
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності