Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 04.11.2021 00:00до 08.11.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 26.10.2021 16:38
до 02.11.2021 08:00
Поточний період
Період аукціону
з 09.11.2021 14:48
-
Завершено
Період кваліфікації
з 08.11.2021 10:02
до 11.11.2021 12:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.11.2021 12:17
до 16.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.11.2021 12:17
до 18.11.2021 15:24
Період уточнень
з
26.10.2021 16:38
до
02.11.2021 08:00
Період аукціону
з
09.11.2021 14:48
Період кваліфікації
з
08.11.2021 10:02
до
11.11.2021 12:17
Період кваліфікації
з
08.11.2021 10:02
до
11.11.2021 12:17
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів.
76014 м. Івано-Франківськ вул.Індустріальна,34 код 00131564, категорія замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів.
Код ДК 021:2015
50320000-4 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2022 16:43
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
180
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» згідно рахунку, який виставляється «Виконавцем», протягом 180 календарних днів після надання відповідної послуги та підписання Акту здачі-прийняття наданих послуг.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 16:38
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3(три) % вартості договору. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю:. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк». в графі «Призначення платежу»: Забезпечення виконання договору із закупівлі «Послуг ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749 -50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів), без ПДВ». У разі якщо переможець закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 16:38
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3(три) % вартості договору. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю:. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк». в графі «Призначення платежу»: Забезпечення виконання договору із закупівлі «Послуг ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів» (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. №1749 -50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів), без ПДВ». У разі якщо переможець закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.