Показати схожі тендери

Закупівля «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Львівський національний університет імені Івана Франка.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-26-007361-a
План UA-P-2021-10-26-007320-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.12.2021 18:14
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.11.2021 14:02
Закінчення аукціону 24.11.2021 14:25
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 199 542 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 997.71 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.10.2021 20:03 до 23.11.2021 23:00
Завершено
Період уточнень
з 26.10.2021 20:03
до 13.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.10.2021 20:03
до 19.11.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.11.2021 14:02
до 24.11.2021 14:25
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2021 14:25
до 26.11.2021 20:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2021 20:30
до 07.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2021 20:30
до 07.12.2021 18:14
Період уточнень
з 26.10.2021 20:03 до 13.11.2021 00:00
Період оскарження
з 26.10.2021 20:03 до 19.11.2021 00:00
Період аукціону
з 24.11.2021 14:02 до 24.11.2021 14:25
Період кваліфікації
з 24.11.2021 14:25 до 26.11.2021 20:30
Період кваліфікації
з 24.11.2021 14:25 до 26.11.2021 20:30
Основні параметри
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Фредра, 1
Дата постачання по
24.12.2021 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник при наявності бюджетного фінансування перераховує Підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 60 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.11.2021 23:09
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Іваночко
Електронна пошта
Телефон
+380322394261
Сайт:
https://www.lnu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02070987
Повна назва
Львівський національний університет імені Івана Франка
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Університетська, буд. 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея"
Пропозиція:
2 193 068.46 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП " ФІРМА "БУДРЕМСЕРВІС"
Пропозиція:
2 185 040.13 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.11.2021 20:30 по 07.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
26.11.2021 20:30
-
24.11.2021 14:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-26-007361-a-a1
Підписаний і діє
Номер
07/12-Ф
2 185 040.13 грн.
1 820 866.78 грн.
З ПДВ
Підписано
07.12.2021
Строк дії договору з
07.12.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
24 грудня 2021 р.
Документи договору
07.12.2021 18:13
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-07-04-000018
Дата створення проекту
04.07.2022 14:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.07.2022 14:41
Дата публікації висновку про результати
13.07.2022 12:51
Дата завершення усунення порушень
28.07.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
26.07.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 471-63-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Тернопільська
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.07.2022 № 11-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 04.07.2022 №11-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2021-10-26-007361-a від 26.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.07.2022 00:00
Документи рішення
04.07.2022 14:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 26.10.2021, тендерну документацію (із змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 10.11.2021 та 15.11.2021, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ФІРМА «БУДРЕМСЕРВІС» (далі – ПП «ФІРМА «БУДРЕМСЕРВІС»), протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 26.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2021, договір від 07.12.2021 №07/12-90, додаткову угоду від 28.12.2021 №1, додаткову угоду від 04.02.2022 №2, пояснення Замовника від 08.07.2022 оприлюднене через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної документації встановлено, що Замовником в проекті договору (пункт 10.13 розділу 10) передбачено підставу зміни істотних умов договору «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії». В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує дотримуватись вимог законодавства у сфері закупівель при складанні тендерної документації (абзацу першого частини третьої статті 22 Закону), вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.07.2022 00:00
Дата публікації
13.07.2022 12:51
Документи висновку
13.07.2022 12:51
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель: Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель - вжито заходи шляхом проведення роз’яснювальної роботи, тощо, щодо недопущення у подальшому порушень вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при складані тендерної документації в частині підстав внесення змін до договору щодо закупівлі робіт.
Дата публікації
14.07.2022 12:59
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
14.07.2022 16:06
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Документи інформації про усунення порушення
14.07.2022 16:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-26-007361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
04.07.2022 15:06
Орган перевірки
08.07.2022 00:00
Документи повідомлення
04.07.2022 15:06
-
Відповідь
Відповідь
Відповідь на пояснення Надання пояснення У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (ID: UA-2021-10-26-007361-a), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне. Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 26 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до потреби здійснення ремонтних робіт відповідного об’єкту. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Необхідність закупівлі обумовлена потребою проведення ремонтних робіт приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка. З урахуванням проведеного аналізу та формування проектно-кошторисної документації були визначені види робіт. Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» Уповноважена особа з публічних закупівель Іваночко І.Б. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-35.pdf Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» реставрація)» 1 Назва предмету закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) 2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування робіт: «Ремонтно-реставраційні роботи приміщень актової зали та сходової клітки навчального корпусу ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Фредра, 1 у м. Львові (Характер робіт - реставрація)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Закупівля проводиться для забезпечення реконструкції спортивних майданчиків Львівського університету згідно проекту. Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені проектом у Додатку № 3 «Технічне завдання» до Тендерної Документації. Місце та строк поставки товарів: м. Львів, вул. Фредра, 1 до 24.12.2021 р. 3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість 2 199 542 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2021 рік) 2 199 542 грн з ПДВ https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-34.1.pdf
Рішеня
08.07.2022 00:00
Замовник
Документи повідомлення
08.07.2022 00:29
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 199 542 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2021 23:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 199 542 грн.
Період подання пропозицій
до 23.11.2021 23:00
Замовник:
Львівський національний університет імені Івана Франка
Контактний телефон:
+380322394261
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності