Показати схожі тендери

Закупівля Чашки та хрестовини до трамваїв, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-10-26-000966-b
План UA-P-2021-10-25-011365-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.12.2021 14:24
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 08.12.2021 13:52
Закінчення аукціону 08.12.2021 14:15
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
911 552 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 100 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 26.10.2021 09:19 до 29.11.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 26.10.2021 09:19
до 19.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 26.10.2021 09:19
до 25.11.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 29.11.2021 09:04
до 06.12.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.12.2021 13:52
до 08.12.2021 14:15
Завершено
Період кваліфікації
з 08.12.2021 14:15
до 08.12.2021 14:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2021 14:52
до 19.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.12.2021 14:52
до 21.12.2021 14:24
Період уточнень
з 26.10.2021 09:19 до 19.11.2021 00:00
Період оскарження
з 26.10.2021 09:19 до 25.11.2021 00:00
Період аукціону
з 08.12.2021 13:52 до 08.12.2021 14:15
Період кваліфікації
з 29.11.2021 09:04 до 06.12.2021 00:00
Період кваліфікації
з 08.12.2021 14:15 до 08.12.2021 14:52
Період кваліфікації
з 08.12.2021 14:15 до 08.12.2021 14:52
Основні параметри
Чашки та хрестовини до трамваїв, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху»
Cups and crosspieces for trams, code 34630000-2 according to DK 021: 2015 "Parts of railway or tram locomotives or rail rolling stock; railway traffic control equipment"
1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. 2. Вид предмета закупівлі:Товари. 3. Особливості процедури: за вартістю придбання (найнижчою ціною). 4. Забезпечення тендерних пропозицій: Присутнє забезпечення 9 100,00 гривень без ПДВ. 5. Забезпечення виконання умов договору: Присутнє забезпечення 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотка) ціни договору. 6. Місце доставки: 04070 Україна м. Київ Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс». 7. Очікувана вартість закупівлі: 911 552,00 гривень з ПДВ.
1. Payment for the delivered Goods is made by the Buyer in non-cash form by transferring funds to the current account of the Supplier within 60 (sixty) calendar days from the date of signing by the Buyer of the invoice for the actually delivered separate batch of Goods. 2. Type of subject of procurement: cargo. 3. Features of the procedure: At purchase price (lowest price). 4. Securing tender bids: provision provided 9 100,00 UAH without VAT. 5. Ensuring the fulfillment of the terms of the contract: provision provided 0.5% (zero as much as five tenths of a percent) of the contract price. 6. Place of delivery: 04070 Ukraine Kyiv, Branches and separate subdivisions of Kyivpastrans. 7. Expected cost: 911 552,00 UAH with VAT.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 100
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 400 (штуки)
Хрестовина карданного валу
Опис предмета закупівлі
Хрестовина карданного валу
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Crosspiece of a cardan shaft
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання з
01.01.2022 00:00
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Позиція : №2 400 (штуки)
Чашка хрестовини карданного валу МТВ-82
Опис предмета закупівлі
Чашка хрестовини карданного валу МТВ-82
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
MTV-82 cardan shaft crosspiece cup
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання з
01.01.2022 00:00
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Позиція : №3 400 (штуки)
Хрестовина карданного валу Т-3
Опис предмета закупівлі
Хрестовина карданного валу Т-3
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Crosspiece of a cardan shaft of T-3
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання з
01.01.2022 00:00
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Позиція : №4 400 (штуки)
Чашка хрестовини карданного валу Т-3
Опис предмета закупівлі
Чашка хрестовини карданного валу Т-3
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Crosspiece of a cardan shaft of T-3
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання з
01.01.2022 00:00
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Позиція : №5 400 (штуки)
Хрестовина карданного валу Т-3(підсилена)
Опис предмета закупівлі
Хрестовина карданного валу Т-3(підсилена)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Crosspiece of a cardan shaft of T-3 (reinforced)
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання з
01.01.2022 00:00
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Позиція : №6 400 (штуки)
Чашка хрестовини карданного валу Т-3(підсилена)
Опис предмета закупівлі
Чашка хрестовини карданного валу Т-3(підсилена)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
T-3 cardan shaft crosspiece (reinforced)
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання з
01.01.2022 00:00
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Позиція : №7 1 200 (штуки)
Стопорне кільце
Опис предмета закупівлі
Стопорне кільце
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Retaining ring
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Дата постачання з
01.01.2022 00:00
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.10.2021 09:19
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Петрова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Svitlana Petrova
Електронна пошта
Телефон
+380442546680
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ШАРАБОРІН О.Г.
Пропозиція:
910 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
896 040 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ : [email protected]
896 040 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
29.11.2021 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 09:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 09:19
ФОП ШАРАБОРІН О.Г. : [email protected]
910 800 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
29.11.2021 09:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 09:19
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
26.10.2021 09:19
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.12.2021 14:52 по 19.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
08.12.2021 14:52
-
Звіт про оцінку
08.12.2021 14:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-26-000966-b-c1
Підписаний і діє
Номер
52.21-326
896 040 грн.
896 040 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.12.2021
Строк дії договору з
21.12.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
400 (штуки)
Хрестовина карданного валу
Номенклатура
Хрестовина карданного валу
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Номенклатура
400 (штуки)
Чашка хрестовини карданного валу МТВ-82
Номенклатура
Чашка хрестовини карданного валу МТВ-82
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Номенклатура
400 (штуки)
Хрестовина карданного валу Т-3
Номенклатура
Хрестовина карданного валу Т-3
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Номенклатура
400 (штуки)
Чашка хрестовини карданного валу Т-3
Номенклатура
Чашка хрестовини карданного валу Т-3
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Номенклатура
400 (штуки)
Хрестовина карданного валу Т-3(підсилена)
Номенклатура
Хрестовина карданного валу Т-3(підсилена)
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Номенклатура
400 (штуки)
Чашка хрестовини карданного валу Т-3(підсилена)
Номенклатура
Чашка хрестовини карданного валу Т-3(підсилена)
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Номенклатура
1 200 (штуки)
Стопорне кільце
Номенклатура
Стопорне кільце
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
21.12.2021 14:23
-
21.12.2021 14:21
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-09-13-000156
Дата створення проекту
13.09.2022 21:18
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.09.2022 22:23
Дата публікації висновку про результати
27.09.2022 21:11
Дата завершення усунення порушень
01.10.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
05.10.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 314-55-39
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 60 UA-2021-10-26-000966-b 26.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.09.2022 00:00
Документи рішення
13.09.2022 22:23
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 (далі-Закон) (зі змінами), розгляду тендерної пропозиції,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Київпастранс" (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи КП «Київпастранс» від 25.10.2021 протокол №109, реєстр пропозицій від 08.12.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.12.2021, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Бодні Андрія Володимировича (далі – ФОП БОДНЯ А.В), протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 08.12.2021 № 165 та повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2022 року, договір від 21.12.2021 № 5221-326 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.09.2022 та 26.09.2022 року (далі – Пояснення).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, дотримання вимог Постанови № 710– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.09.2022 00:00
Дата публікації
27.09.2022 21:11
Документи висновку
27.09.2022 21:11
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Чашки та хрестовини до трамваїв, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» Cups and crosspieces for trams, code 34630000-2 according to DK 021: 2015 "Parts of railway or tram locomotives or rail rolling stock; railway traffic control equipment" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером в UA-2021-10-26-000966-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
19.09.2022 17:46
Орган перевірки
23.09.2022 00:00
Відповідь
Відповідь
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) Щодо надання відповіді У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 19.09.2022р. 17:46 до процедури закупівлі: Чашки та хрестовини до трамваїв, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-000966-b, про надання пояснень: Яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є потреба підприємства яка формується у відповідності до виробничої програми середніх ремонтів, технічних обслуговувань в обсягах ТО-1, ТО-2, щоденних оглядів трамваїв, перевезення працівників філій в ранні та пізні години, а також на підставі проведеного аналізу статистики дорожньо-транспортних пригод та технічних з’їздів минулих років. Обсяг (кількість) закупівлі формується згідно наказу КП «Київпастранс» від 20.06.22р. № 88 «Про затвердження нормативів матеріальних витрат на утримання та ремонт рухомого складу» (зі змінами) на підставі зібраних даних від підрозділів-ініціаторів закупівлі. Підрозділами-ініціаторами закупівлі є трамвайні депо та служба колії. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість товару визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «ФОРКЛІФТ ТЕХНОЛОДЖІЗ» та ТОВ «ЕВРО ТЕК СЕРВІС». Додається: Копія відповідь УО на 1 арк. Комерційні пропозиції та службова від відділу моніторингу вартості товарів на 3 арк. Копія відповіді від відділу матеріально-технічного забезпечення на 1 арк. Копія дозволу від ДТІ на 1 арк.
Рішеня
22.09.2022 16:00
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Чашки та хрестовини до трамваїв, за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» Cups and crosspieces for trams, code 34630000-2 according to DK 021: 2015 "Parts of railway or tram locomotives or rail rolling stock; railway traffic control equipment" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером в UA-2021-10-26-000966-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 0,5% від вартості договору про закупівлю. Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
26.09.2022 13:59
Орган перевірки
30.09.2022 00:00
Документи повідомлення
26.09.2022 14:00
-
Відповідь
Відповідь на запитання
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 26.09.2022р. 13:59 до процедури закупівлі: Чашки та хрестовини до трамваїв, код 34630000-2 за ДК 021:2015 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-26-000966-b, про надання пояснень: 1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 0,5% від вартості договору про закупівлю. 1. Повідомляємо, що ФОП БОДНЯ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ виконав вимоги п. 6 р. VІ тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю, що підтверджується платіжним дорученням від 14.12.2021 № 1653. Додається: Відповідь на запит на 1 арк. Копія платіжного доручення від 14.12.2021 № 1653 на 1 арк.
Рішеня
26.09.2022 16:37
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
911 552 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546680
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
911 552 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2021 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380442546680
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності