Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (автомат вендінговий для приготування та реалізації гарячих напоїв, автомат вендінговий для реалізації снеків; машини для приготування кавових напоїв; тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, м’ясорубки, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні) від КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ.
Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-25-011788-b
Id Tender 10fbc9ebb1af407fbeb01e07f98d3e2d
План UA-P-2021-10-25-002188-b link
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 21.12.2021 11:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 344 650 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 300 грн. (0,06 %)
Вартість подання пропозиції:
3 264 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.10.2021 15:55 до 11.11.2021 16:00
Завершено
Період уточнень
з 25.10.2021 15:55
до 01.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.10.2021 15:55
до 07.11.2021 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.11.2021 14:34
до 21.12.2021 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.11.2021 14:36
до 01.01.2022 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.12.2021 11:03
-
Період уточнень
з 25.10.2021 15:55 до 01.11.2021 00:00
Період оскарження
з 25.10.2021 15:55 до 07.11.2021 00:00
Період кваліфікації
з 12.11.2021 14:34 до 21.12.2021 11:03
Період кваліфікації
з 12.11.2021 14:34 до 21.12.2021 11:03
Основні параметри
ДК 021:2015 код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (автомат вендінговий для приготування та реалізації гарячих напоїв, автомат вендінговий для реалізації снеків; машини для приготування кавових напоїв; тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, м’ясорубки, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні)
Державний бюджет України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
270 000 грн.
Лот 1 - ДК 021:2015 код 39312200-4 Обладнання для їдалень (автомат вендінговий для приготування та реалізації гарячих напоїв, автомат вендінговий для реалізації снеків).
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - ДК 021:2015 код 39312200-4 Обладнання для їдалень (автомат вендінговий для приготування та реалізації гарячих напоїв, автомат вендінговий для реалізації снеків).
Примітки
автомат вендінговий для приготування та реалізації гарячих напоїв, автомат вендінговий для реалізації снеків
Очікувана вартість
270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
автомат вендінговий для приготування та реалізації гарячих напоїв, автомат вендінговий для реалізації снеків
Код ДК 021:2015
39312200-4 - Обладнання для їдалень
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото,19
Дата постачання по
15.12.2021 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно з умовами договору про закупівлю
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
264 999.96 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
260 000 грн.
Лот 2 - ДК 021:2015 код 39315000-3 Ресторанне обладнання (машини для приготування кавових напоїв).
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - ДК 021:2015 код 39315000-3 Ресторанне обладнання (машини для приготування кавових напоїв).
Примітки
машини для приготування кавових напоїв
Очікувана вартість
260 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1300,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2021 13:52
Закінчення аукціону
12.11.2021 14:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
машини для приготування кавових напоїв
Код ДК 021:2015
39315000-3 - Ресторанне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото,19
Дата постачання по
15.12.2021 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно з умовами договору про закупівлю
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПКМ ПРОЕКТ"
Пропозиція:
231 128 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШИНКАРЕНКО О.В.
Пропозиція:
235 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
255 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.11.2021 13:52
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
1 814 650 грн.
Лот 3 - ДК 021:2015 код 39314000-6 Промислове кухонне обладнання (тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, м’ясорубки, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні).
Назва предмета закупівлі
Лот 3 - ДК 021:2015 код 39314000-6 Промислове кухонне обладнання (тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, м’ясорубки, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні).
Примітки
тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, м’ясорубки, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні
Очікувана вартість
1 814 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9073,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.11.2021 14:11
Закінчення аукціону
12.11.2021 14:34
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 3 (штуки)
м’ясорубки
Опис предмета закупівлі
м’ясорубки
Код ДК 021:2015
39312100-3 - М’ясорізки
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото,19
Дата постачання по
15.12.2021 00:00
Позиція : №2 14 (штуки)
тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні
Опис предмета закупівлі
тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні
Код ДК 021:2015
39314000-6 - Промислове кухонне обладнання
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02156, Україна, Київська область, Київ, Кіото,19
Дата постачання по
15.12.2021 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно з умовами договору про закупівлю
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АРРАКАСТА"
Пропозиція:
1 814 650 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Пропозиція:
1 814 547 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.11.2021 14:11
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дерепа Зоя
Електронна пошта
Телефон
380445314975
Сайт:
https://knute.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01566117
Повна назва
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Поштовий індекс
02156
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - ДК 021:2015 код 39312200-4 Обладнання для їдалень (автомат вендінговий для приготування та реалізації гарячих напоїв, автомат вендінговий для реалізації снеків).
Лот № 2 Лот 2 - ДК 021:2015 код 39315000-3 Ресторанне обладнання (машини для приготування кавових напоїв).
Період вимог/скарг з 18.11.2021 14:36 по 29.11.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ПКМ ПРОЕКТ".
Документи кваліфікації
18.11.2021 14:36
-
12.11.2021 15:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2021 15:52
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2021 15:52
Період вимог/скарг з 22.11.2021 11:45 по 03.12.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ФОП ШИНКАРЕНКО О. В.
Документи кваліфікації
22.11.2021 11:45
-
18.11.2021 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2021 15:52
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2021 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. Учасник процедури закупівлі ФОП ШИНКАРЕНКО О.В. у тендерній пропозиції за Лотом 2 - ДК 021:2015 код 39315000-3 Ресторанне обладнання (машини для приготування кавових напоїв) предмета закупівлі ДК 021:2015 код 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (автомат вендінговий для приготування та реалізації гарячих напоїв, автомат вендінговий для реалізації снеків; машини для приготування кавових напоїв; тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, м’ясорубки, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні). не надав документи, що визначені замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Відсутні: - скан-копія аналогічного договору щодо предмету закупівлі, що укладався Учасником за останні три роки (тобто достатньо надати інформацію в межах трьох останніх років), з усіма додатками (у разі наявності). - сканований лист-відгук щодо виконання аналогічного договору (скан-копію якого учасник надає згідно з п.п 5.2.1.), який повинен бути виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. - довідка (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване, вказати наявність сервісного центру (довідка повинна стосуватись предмета закупівлі). Учасник у довідці (у довільній формі), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації не вказав стаж роботи за фахом зазначених працівників, що не відповідає п .п. 5.2.4 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документацшї. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п.п 5.2.1, 5.2.2, 5.2.3, 5.2.4 ч. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ФОП ШИНКАРЕНКО О.В. протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою повинен надати в електронному вигляді через електронну систему закупівель, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) керівника або уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, такі документи: 5.2.1 скан-копія аналогічного договору щодо предмету закупівлі, що укладався Учасником за останні три роки (тобто достатньо надати інформацію в межах трьох останніх років), з усіма додатками (у разі наявності). 5.2.2 сканований лист-відгук щодо виконання аналогічного договору (скан-копію якого учасник надає згідно з п.п 5.2.1.), який повинен бути виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. 5.2.3 Довідка (у довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказати найменування обладнання, кількість, власне чи орендоване, вказати наявність сервісного центру (довідка повинна стосуватись предмета закупівлі). 5.2.4 Довідка (у довільній формі), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати наявність сервісних спеціалістів у сфері обслуговування відповідного обладнання; ПІБ працівників; посада; стаж роботи за фахом).
Створено
18.11.2021 14:37
Надати до
19.11.2021 14:37
Період вимог/скарг з 22.11.2021 11:48 по 03.12.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К» визнати учасника переможцем торгів. Прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
22.11.2021 11:48
-
22.11.2021 11:46
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 21.12.2021 11:03 по 01.01.2022 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Епіцентр К".
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2021 15:52
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
25.10.2021 15:52
Лот № 3 Лот 3 - ДК 021:2015 код 39314000-6 Промислове кухонне обладнання (тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, м’ясорубки, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні).
Період вимог/скарг з 18.11.2021 14:41 по 29.11.2021 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РЕСТЕКВІП" визнати учасника переможцем торгів. Прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.11.2021 14:41
-
12.11.2021 15:41
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-10-25-011788-b-a1
Підписаний і діє
Номер
689
1 814 547 грн.
1 512 122.5 грн.
З ПДВ
Підписано
06.12.2021
Строк дії договору з
06.12.2021
по
31.12.2021
Номенклатура
3 (штуки)
м’ясорубки
Номенклатура
м’ясорубки
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 грудня 2021 р.
Номенклатура
14 (штуки)
тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні
Номенклатура
тістоміс спіральний, пароконвектомати, шафи розстійні, слайсери, міксери планетарні, пристрої кухонні багатофункціональні
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 грудня 2021 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Повна назва
ТОВ "РЕСТЕКВІП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41047380

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.12.2021 12:04
-
06.12.2021 12:04
Підписаний договір
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 344 650 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2021 16:00
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактний телефон:
380445314975
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 344 650 грн.
Період подання пропозицій
до 11.11.2021 16:00
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Контактний телефон:
380445314975
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності