Показати схожі тендери

Закупівля «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об"єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт» від ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП"ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-20-001213-c
План UA-P-2021-10-20-001024-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 02.12.2021 14:35
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.11.2021 13:24
Закінчення аукціону 11.11.2021 13:59
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 807 639 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 038.2 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.10.2021 12:39 до 10.11.2021 14:00
Завершено
Період уточнень
з 20.10.2021 12:39
до 31.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.10.2021 12:39
до 06.11.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.11.2021 13:24
до 11.11.2021 13:59
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2021 13:59
до 18.11.2021 14:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2021 15:08
до 29.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2021 14:46
до 02.12.2021 14:35
Період уточнень
з 20.10.2021 12:39 до 31.10.2021 00:00
Період оскарження
з 20.10.2021 12:39 до 06.11.2021 00:00
Період аукціону
з 11.11.2021 13:24 до 11.11.2021 13:59
Період кваліфікації
з 11.11.2021 13:59 до 18.11.2021 14:46
Період кваліфікації
з 11.11.2021 13:59 до 18.11.2021 14:46
Основні параметри
«Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт»
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79053, Україна, Львівська область, Львів, вулиця ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 12
Дата постачання по
31.12.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.11.2021 17:21
-
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яськів Ольга Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380322632544
Сайт:
http://www.ktkt.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
42738830
Повна назва
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА"
Поштовий індекс
79053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Франківський район, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 12
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФЕСТ"
Пропозиція:
1 738 326 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Кодекс Безпеки
Пропозиція:
1 681 870 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
1 434 499 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "СВТ-ПЛЮС"
Пропозиція:
1 405 900 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.11.2021 15:08 по 28.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника ПП "СВТ-ПЛЮС" відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Документи кваліфікації
17.11.2021 15:08
-
11.11.2021 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2021 12:36
Назва
Опис
Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі , Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство)
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2021 12:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Не вимагається замовником , Документальне підтвердження не вимагається замовником
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Період вимог/скарг з 18.11.2021 14:28 по 29.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
При розгляді пропозиції учасника ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ встановлено наступне: 1) Відповідно до вимог п. 5.3. розділу 3 тендерної документації додатково на підтвердження можливості виконати договір необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Учасник у складі пропозиції надає довідку про відкриття лише одного рахунку тоді як у довідці ДПСУ ГУ ДПС Львівської області від 04.11.2021 р. № 31700/6/13-01-54-01 (файл «27.Довідка податкова про відкриті рахунки.PDF») зазаначено, що станом на 04.11.2021 р. у ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ відкрито два рахунки у АТ КРЕДОБАНК. Таким чином ФОП ПЛІШ МИКОЛА ІВАНОВИЧ не надав довіду про відкриття рахунку 2) Згідно п. 5 приміток до тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Достовірність наданої інформації учасник підтверджує шляхом надання гарантійного листа, складеному в довільній формі, у складі свої тендерної пропозиції з посиланням на номер закупівлі. Учасник у складі пропозиції не надав гарантійний лист про достовірність наданої інформації.
Документи кваліфікації
18.11.2021 14:27
-
17.11.2021 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2021 12:36
Назва
Опис
Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі , Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (в Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство)
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.10.2021 12:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Не вимагається замовником , Документальне підтвердження не вимагається замовником
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Період вимог/скарг з 18.11.2021 14:46 по 29.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам.
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.11.2021 14:46
-
18.11.2021 14:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-20-001213-c-c1
Підписаний і діє
Номер
01/11-21
1 681 870 грн.
1 401 558.33 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2021
Строк дії договору з
01.12.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт»
Номенклатура
«Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт»
Кількість
1
Одиниця виміру
роб.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
02.12.2021 14:35
-
02.12.2021 14:22
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-06-14-000047
Дата створення проекту
14.06.2022 15:08
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.06.2022 10:48
Дата публікації висновку про результати
22.06.2022 13:52
Дата завершення усунення порушень
30.06.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
09.07.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.06.2022 №14-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.06.2022 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2021-10-20-001213-c 20.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.06.2022 00:00
Документи рішення
15.06.2022 10:48
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж телекомунікації та комп'ютерних технологій Національного університету «Львівська політехніка» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20 жовтня 2021 року, із змінами затвердженими рішенням тендерного комітету від 02 листопада 2021 року, запитання до процедури закупівлі від 25 жовтня 2021 року 16:36 год., 16:55 год., 17:05 год., відповіді Замовника від 27 жовтня 2021 року 10:10 год., 10:19 год., 10:38 год., вимоги про усунення порушення від 25 жовтня 2021 року 16:28 год., відповідь Замовника від 28 жовтня 2021 року 09:26 год., тендерні пропозиції ПП «СВТ-ПЛЮС», ФОП Пліш Миколи Івановича, ТзОВ «Кодекс Безпеки», рішення тендерного комітету від 17 листопада 2021 року, від 18 листопада 2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 18 листопада 2021 року, договір від 01 грудня 2021 року №01/11-21 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02 грудня 2021 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 01 грудня 2021 року №1, від 23 грудня 2021 року №2 до Договору, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01 листопада 2021 року №24695-р/пк-пз та пояснення від 20 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.06.2022 00:00
Дата публікації
22.06.2022 13:52
Документи висновку
22.06.2022 13:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-20-001213-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Чому в договорі від 01.12.2021 №01/11-21 укладеному з ТзОВ «Кодекс Безпеки» договірну ціну 1681870,00 грн зазначено з ПДВ – 280311,67 грн, тоді як переможець торгів, згідно витягу з реєстру платників єдиного податку не зареєстрований платником ПДВ? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
16.06.2022 14:17
Орган перевірки
22.06.2022 00:00
Документи повідомлення
16.06.2022 14:19
-
Відповідь
Відповідь
Предмет закупівлі: «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12. Капітальний ремонт» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-10-20-001213-c) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12». Роботи виконані відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 10 червня 2021 р. № 282/21-ЕЗ. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 10 червня 2021 р. № 282/21-ЕЗ. Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ІІІ-типу на об'єкті: Будівля коледжу за адресою м. Львів, вул. Володимира Великого,12». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку з урахуванням ПДВ. Посилання на обгрунтування: https://itcollege.lviv.ua/prozoro-2021/ Щодо вартості договору: При укладені договору сторанами була допущена механічна описка, а саме зазначено суму з ПДВ. При виявлені сторонами даної помилки була укладена додаткова угода № 2 від 23.12.2021 р. у якій сторони домовились внести зміни у пункт 3.1. Договору та виклали його у наступній редакції: 3.1. Договірна ціна на момент укладання Договору є твердою і становить: 1681870.00 грн. (Один мільйон шістсот вісімдесят одна тисяча вісімсот сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ Фінансування на 2021 р. ставка – 535 000.00 грн без ПДВ Фінансування на 2022 р. ставка – 1146870.00 грн без ПДВ. З метою виправлення інформацію про ПДВ на майданчику Замовником вибрано наступну підставу: пункту 7, абзацу 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Таким чином Замовником виправлено інформацію у договорі без зміни ціни пропозиції, яка була запропонована учасником ТОВ Кодекс Безпеки.
Рішеня
20.06.2022 15:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 807 639 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2021 14:00
Замовник:
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА"
Контактний телефон:
380322632544
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 807 639 грн.
Період подання пропозицій
до 10.11.2021 14:00
Замовник:
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ ТА КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА"
Контактний телефон:
380322632544
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності