Показати схожі тендери

Закупівля Костюм формений утеплений, куртка формена літня, сорочка з довгим рукавом, куртка формена утеплена, костюм формений літній, футболка, футболка "поло" від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-10-19-008689-c
План UA-P-2021-10-19-007079-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.12.2021 12:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.12.2021 15:09
Закінчення аукціону 02.12.2021 15:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
11 115 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
111 150 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.10.2021 13:51 до 19.11.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 19.10.2021 13:51
до 09.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.10.2021 13:51
до 15.11.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 19.11.2021 18:00
до 01.12.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.12.2021 15:09
до 02.12.2021 15:44
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2021 15:44
до 03.12.2021 13:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2021 13:46
до 14.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2021 13:46
до 23.12.2021 12:29
Період уточнень
з 19.10.2021 13:51 до 09.11.2021 00:00
Період оскарження
з 19.10.2021 13:51 до 15.11.2021 00:00
Період аукціону
з 02.12.2021 15:09 до 02.12.2021 15:44
Період кваліфікації
з 19.11.2021 18:00 до 01.12.2021 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2021 15:44 до 03.12.2021 13:46
Період кваліфікації
з 02.12.2021 15:44 до 03.12.2021 13:46
Основні параметри
Костюм формений утеплений, куртка формена літня, сорочка з довгим рукавом, куртка формена утеплена, костюм формений літній, футболка, футболка "поло"
The suit uniform warmed, a jacket uniform summer, a shirt with a long sleeve, a jacket uniform warmed, a suit uniform summer, a t-shirt, a t-shirt "polo"
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
More detailed information in the tender documentation. Draft contract in the tender documentation.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
333 450
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 900 (комплект)
Костюм формений утеплений
Опис предмета закупівлі
Костюм формений утеплений
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Suit of uniform warming
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
1 900
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №2 1 900 (комплект)
Костюм формений літній
Опис предмета закупівлі
Костюм формений літній
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
The suit is uniform summer
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
1 900
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №3 1 900 (штуки)
Куртка формена утеплена
Опис предмета закупівлі
Куртка формена утеплена
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
The uniform jacket is warmed
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №4 1 900 (штуки)
Куртка формена літня
Опис предмета закупівлі
Куртка формена літня
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Summer uniform jacket
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №5 1 900 (штуки)
Сорочка з довгим рукавом
Опис предмета закупівлі
Сорочка з довгим рукавом
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Long sleeve shirt
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №6 1 900 (штуки)
Футболка формена
Опис предмета закупівлі
Футболка формена
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
T-shirt uniform
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Позиція : №7 1 900 (штуки)
Футболка "поло"
Опис предмета закупівлі
Футболка "поло"
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Polo shirt
Код ДК 021:2015
18110000-3 - Формений одяг
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за кожну партію ТОВАРУ здійснюється на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ (для платників ПДВ). Оплата за кожну партію ТОВАРУ здійснюється на 45 (сорок п’ятий) банківський день після дати поставки ТОВАРУ, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ (для неплатників ПДВ).
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.11.2021 10:39
-
08.11.2021 10:38
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Шітив
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Victor Shitiv
Електронна пошта
Телефон
+380443096681
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://swrailway.gov.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Шітив
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Віктор Шітив
Електронна пошта
Телефон
+380443096681
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
40081221
Назва (англійською мовою)
REGIONALNA FILIYa "PIVDENNO-ZAKhIDNA ZALIZNYTsYa" AKTsIONERNOGO TOVARYSTVA "UKRAYiNSKA ZALIZNYTsYa"
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва (англійською мовою)
REGIONALNA FILIYa "PIVDENNO-ZAKhIDNA ZALIZNYTsYa" AKTsIONERNOGO TOVARYSTVA "UKRAYiNSKA ZALIZNYTsYa"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ,
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВІД"
Пропозиція:
11 115 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
Пропозиція:
11 109 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"
Пропозиція:
11 107 020 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
Пропозиція:
11 045 270 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "ШВЕЙНА КОМПАНІЯ "ВІД" : [email protected]
11 115 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
19.11.2021 18:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2021 13:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2021 13:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" : [email protected]
11 045 270 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
19.11.2021 18:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2021 13:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2021 13:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" : [email protected]
11 107 020 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
19.11.2021 18:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2021 13:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2021 13:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" : [email protected]
11 109 300 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
19.11.2021 18:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2021 13:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.10.2021 13:51
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.12.2021 13:46 по 14.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.12.2021 13:46
-
Звіт про оцінку
02.12.2021 15:44
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-19-008689-c-c1
Завершився
Номер
ПЗ/НХ-211056/НЮ
13 254 324 грн.
11 045 270 грн.
З ПДВ
Підписано
22.12.2021
Строк дії договору з
22.12.2021
по
31.03.2022
Сума оплати за договором
Сума оплати за договором без ПДВ
Номенклатура
1 900 (комплект)
Костюм формений утеплений
Номенклатура
Костюм формений утеплений
Кількість
1 900
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 900 (комплект)
Костюм формений літній
Номенклатура
Костюм формений літній
Кількість
1 900
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 900 (штуки)
Куртка формена утеплена
Номенклатура
Куртка формена утеплена
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 900 (штуки)
Куртка формена літня
Номенклатура
Куртка формена літня
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 900 (штуки)
Сорочка з довгим рукавом
Номенклатура
Сорочка з довгим рукавом
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 900 (штуки)
Футболка формена
Номенклатура
Футболка формена
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Номенклатура
1 900 (штуки)
Футболка "поло"
Номенклатура
Футболка "поло"
Кількість
1 900
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
23.12.2021 12:28
Підписаний договір
23.12.2021 12:29
-
11.05.2023 08:52
-
Зміни до договору
31.12.2021
Статус
Опубліковано
Номер
ПЗ/НХ-211056/НЮ-д-1
Змінити п. 13.1 Договору
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
04.01.2022 15:10
-
04.01.2022 15:09
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-07-19-000020
Дата створення проекту
19.07.2022 09:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.07.2022 10:29
Дата публікації висновку про результати
11.08.2022 17:49
Дата завершення усунення порушень
26.08.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
10.08.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2021-10-19-008689-c 19.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.07.2022 00:00
Документи рішення
19.07.2022 10:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.10.2021 № 790, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 22.10.2021, 23.10.2021, 25.10.2021, 27.10.2021, 01.11.2021, 02.11.2021, 04.11.2021, 08.11.2021 та відповіді Замовника від 23.10.2021, 27.10.2021, 27.10.2021, 28.10.2021, 01.11.2021, 04.11.2021, 08.11.2021, 10.11.2021, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ» (далі – ТОВ «ВО «ХАРКІВ»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІК» (далі – ТОВ «МІК») та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВІД» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА КОМПАНІЯ «ВІД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол від 03.12.2021 № 790/5, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021, договір про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 31.12.2021 № 1. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 27.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість; інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі; інформації та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 31.12.2021 № 1 до договору від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ; інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі у щодо здійсненних розрахунків; інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю. Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору та додаткової угоди від 31.12.2021 до договору про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ Замовник на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону продовжив строк дії договору до 31 березня 2022 року. Під час моніторингу Замовник документально не підтвердив виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ. Отже додаткова угода від 31.12.2021 до договору про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ укладена з порушенням вимог пункту 4 частини 5 статті 41 Закону. Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю зокрема: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Так відповідно до пункту 13.1 додаткової угоди від 31.12.2021 до договору про закупівлю від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ договір діє до 31 березня 2022 року (включно), проте Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, чим не дотримався вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог пункту 4 частини 5 статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності розгляду тендерних пропозицій учасників торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема, оприлюднення звіту про виконання договору, та направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.08.2022 00:00
Дата публікації
11.08.2022 17:49
Документи висновку
11.08.2022 17:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів формених утеплених, курток формених літніх, сорочок з довгим рукавом, курток формених утеплених, костюмів формених літніх, футболок, футболок «поло» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-19-008689-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту укладання договору на термін, який перевищує строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 календарний місяць (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 31.12.2021 № 1). 4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 31.12.2021 № 1 до договору від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ. 5. Враховуючи що термін дії за договором від 22.12.2021 № ПЗ/НХ-211056/НЮ (з урахуванням внесених змін) встановлено до 31.03.2022 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків. 6. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «УМТК ТРЕЙД» вимог частини другої статті 41 Закону. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
22.07.2022 08:12
Орган перевірки
28.07.2022 00:00
Документи повідомлення
22.07.2022 08:12
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 115 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2021 18:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+380443096681
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 115 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2021 18:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+380443096681
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності