Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту прес-центру в адміністративній будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, літера Б, згідно ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Офіс Генерального прокурора.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-13-011674-b
План UA-P-2021-10-13-013498-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.11.2021 16:32
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 01.11.2021 11:24
Закінчення аукціону 01.11.2021 11:47
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
550 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2021 17:55 до 29.10.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2021 17:55
до 19.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2021 17:55
до 25.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 01.11.2021 11:24
до 01.11.2021 11:47
Завершено
Період кваліфікації
з 01.11.2021 11:47
до 04.11.2021 13:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2021 13:55
до 15.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.11.2021 13:55
до 19.11.2021 16:32
Період уточнень
з 13.10.2021 17:55 до 19.10.2021 00:00
Період оскарження
з 13.10.2021 17:55 до 25.10.2021 00:00
Період аукціону
з 01.11.2021 11:24 до 01.11.2021 11:47
Період кваліфікації
з 01.11.2021 11:47 до 04.11.2021 13:55
Період кваліфікації
з 01.11.2021 11:47 до 04.11.2021 13:55
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту прес-центру в адміністративній будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, літера Б, згідно ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 500
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту прес-центру в адміністративній будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, літера Б
Код ДК 021:2015
45451100-4 - Оздоблювальні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15, літера Б
Дата постачання по
15.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2021 18:41
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Крупка
Електронна пошта
Телефон
+380442007907
Замовник
ЄДРПОУ
00034051
Повна назва
Офіс Генерального прокурора
Поштовий індекс
01011
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Cантарiс торг"
Пропозиція:
549 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР"
Пропозиція:
531 931.88 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.11.2021 13:55 по 15.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.11.2021 13:55
-
Звіт про оцінку
01.11.2021 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 17:55
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 17:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей – для підтвердження інформації, вказаної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та досвіду, учасником надано копію форми №1ДФ за 2 квартал 2021 року разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом, що не відповідає встановленим вимогам, а саме: копія форми №1ДФ за 4 квартал 2020 року разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності – пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – на підтвердження інформації, вказаної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та досвіду, учасник має надати належним чином завірену копію форми №1ДФ за 4 квартал 2020 року разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом.
Створено
02.11.2021 10:07
Надати до
03.11.2021 10:07
Договір
UA-2021-10-13-011674-b-a1
Підписаний і діє
Номер
11/21-27
531 931.88 грн.
443 276.57 грн.
З ПДВ
Підписано
18.11.2021
Строк дії договору з
18.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту прес-центру в адміністративній будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, літера Б
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту прес-центру в адміністративній будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15, літера Б
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
15 грудня 2021 р.
Документи договору
19.11.2021 16:32
-
19.11.2021 16:31
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2021 09:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007907
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2021 09:00
Замовник:
Офіс Генерального прокурора
Контактний телефон:
+380442007907
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності