Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) від Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-10-13-011000-b
План UA-P-2021-10-13-002429-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.12.2021 15:55
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 22.11.2021 12:04
Закінчення аукціону 22.11.2021 12:33
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
12 527 295.82 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
62 636.48 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2021 16:32 до 13.11.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2021 16:32
до 03.11.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2021 16:32
до 09.11.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 13.11.2021 10:01
до 21.11.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 22.11.2021 12:04
до 22.11.2021 12:33
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2021 12:33
до 22.11.2021 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.11.2021 16:44
до 03.12.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.11.2021 16:44
до 06.12.2021 15:55
Період уточнень
з 13.10.2021 16:32 до 03.11.2021 00:00
Період оскарження
з 13.10.2021 16:32 до 09.11.2021 00:00
Період аукціону
з 22.11.2021 12:04 до 22.11.2021 12:33
Період кваліфікації
з 13.11.2021 10:01 до 21.11.2021 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2021 12:33 до 22.11.2021 16:44
Період кваліфікації
з 22.11.2021 12:33 до 22.11.2021 16:44
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2)
Code DK 021: 2015 - 18530000-3 Gifts and prizes (Children's New Year's gift №2)
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Code DK 021: 2015 - 18530000-3 Gifts and prizes (Children's New Year's gift №2)
Код ДК 021:2015
18530000-3 - Подарунки та нагороди
Кількість
38 546
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 45 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
підписання сторонами видаткової накладної
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.11.2021 16:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевченко Віра Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Shevchenko Vira
Електронна пошта
Телефон
380639022020
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
40150237
Назва (англійською мовою)
Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia)
Повна назва
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Повна назва (англійською мовою)
Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia)
Поштовий індекс
03680
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Тверська,5, кімн.104
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ"
Пропозиція:
12 526 293.62 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП"
Пропозиція:
12 525 908.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Лідер-трейдинг"
Пропозиція:
12 512 031.6 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВ "Лідер-трейдинг" : [email protected]
12 512 031.6 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
13.11.2021 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 16:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 16:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОТЕХ ГРУП" : [email protected]
12 525 908.16 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
13.11.2021 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 16:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 16:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ" : [email protected]
12 526 293.62 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
13.11.2021 10:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 16:29
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 16:29
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.11.2021 16:44 по 03.12.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
пропозиція учасника відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
22.11.2021 16:44
-
22.11.2021 12:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-13-011000-b-c1
Підписаний і діє
Номер
Ф/ЦН-Т-240/21
12 512 031.6 грн.
10 426 693 грн.
З ПДВ
Підписано
06.12.2021
Строк дії договору з
06.12.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
38 546 (штуки)
Код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2)
Номенклатура
Код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2)
Кількість
38 546
Одиниця виміру
шт.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.12.2021 15:55
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-19-000027
Дата створення проекту
19.11.2021 14:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.11.2021 15:15
Дата публікації висновку про результати
14.12.2021 18:43
Дата завершення усунення порушень
30.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
11.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.11.2021 № 391 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-10-13-011000-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.11.2021 00:00
Документи рішення
19.11.2021 15:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр сервісного забезпечення» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 02.11.2021 (із змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІННОТЕХ ГРУП» (далі – ТОВ «ІННОТЕХ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.11.2021 № ЦН-01/326/5, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.11.2021. За результатами моніторингу установлено, що у додатку № 10 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником-переможцем (протягом десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір), документів для укладання договору (копії чинної редакції статуту, листа довільної форми, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, оригіналу рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю та інших документів, визначених у цьому додатку до тендерної документації) шляхом подання їх особисто або поштою, за адресою: 03038, м. Київ, вул. Івана Федорова, 31А. Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених додатком № 10 до тендерної документації, у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі закупівлі. Також моніторингом установлено, що Замовник 02.11.2021 вніс зміни до тендерної документації та оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації. При цьому, на порушення вимог частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив окремим документом перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів для утримання утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710). Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 22.11.2021 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710. Замовник на вказаний запит про надання інформації повідомив, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю, оскільки закупівля здійснюється за рахунок власних коштів акціонерного товариства, без залучення коштів державного бюджету, призначених АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік. Водночас, з огляду на зміст вимог пункту 4-1 Постанови № 710, його норми поширюються не лише на закупівлі, які здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, але й на кошти суб’єктів господарювання державного сектору економіки для їх прозорого, ефективного та раціонального використання. Так відповідно до пункту 2 статуту акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Товариство), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 735 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.05.2020 № 452) Товариство утворене як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності, на базі Укрзалізниці, а також підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування, які реорганізовано шляхом злиття». З огляду на викладене Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не забезпечив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також їх оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Крім того, Замовник в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надав відповідні документи щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.12.2021 00:00
Дата публікації
14.12.2021 18:43
Документи висновку
14.12.2021 18:43
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідності до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» філією «Центр сервісного забезпечення» акціонерного товариства «Укрзалізниця» надається інформація відповідно до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби від 14 грудня 2021 року до процедури закупівлі UA-2021-10-13-011000-b. За результатами висновків органу державного контролю в сфері публічних закупівель Замовником розглянуто питання дотримання відповідальними особами Філії «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедур закупівель, їх відповідності вимогам Закону, зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи відповідальної особи яка допустила визначені у висновку порушення та прийняті необхідні заходи щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
Дата публікації
21.12.2021 20:38
Документи інформації про усунення порушення
21.12.2021 20:38
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів ДК 021:2015:18530000-3: Подарунки та нагороди (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Лідер-трейдинг», ТОВ «ІННОТЕХ ГРУП», ТОВ «ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
22.11.2021 16:55
Орган перевірки
26.11.2021 00:00
Документи повідомлення
22.11.2021 16:55
-
Відповідь
відповідь до наданих питань
Тендерним комітетом філії «Центр сервісного забезпечення» акціонерного товариства «Укрзалізниця» розглянуто запити Державної аудиторської служби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002440-a); код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b); код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-005922-c), та повідомляється наступне. В повідомленні про прийняття рішення про початок моніторингу зазначених процедур закупівель заначено підставу моніторингу як виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Органом державного фінансового контролю встановлена потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім цього, необхідно надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Правову основу зазначеного запиту покладено припис пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова), яким вказану Постанову доповнено згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020. У зв’язку з наведеним тендерний комітет філії вважає за необхідне зазначити, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю: код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002440-a); код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b); код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-005922-c), оскільки закупівлі здійснюється за рахунок власних коштів акціонерного товариства, без залучення коштів державного бюджету, призначених АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік. Підтвердженням того висновку, що вимоги пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на закупівлі акціонерного товариства, які здійснюються за рахунок власних коштів (отриманих у результаті комерційної господарської діяльності) є наступне. 1. Одночасно із введенням у дію пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 було доповнено Додаток до вказаної Постанови. Назва вказаного Додатку розкриває предмет регулювання Постанови: «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Додаток Постанови доповнено пунктом 26, який передбачає: «Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» та кореспондує з пунктом 41 Постанови. 2. Пункт 41 Постанови передбачає забезпечення обґрунтування: 1) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 2) розміру бюджетного призначення, 3) очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення зазначених обґрунтувань на веб-сайті. Визначений у пункті 41 Постанови перелік слід розглядати виключно у наведеній нормою формі, тобто у сукупності вказаних документів/інформації. Сукупність вказаних документів/інформації вказує на те, що правова норма може застосовуватися виключно до процедури із використанням бюджетних коштів, на це вказує така ознака, як необхідність обґрунтування «бюджетного призначення». В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів акціонерним товариством унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення» та, відповідно, виключає розповсюдження Пункту 41 Постанови на таку закупівлю. Слід зазначити, що за умови розповсюдження обумовленої норми, як на процедуру використання бюджетних коштів, так і на процедуру використання власних коштів товариством державного сектору економіки, її зміст мав би викладатися у спосіб пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі». Саме сполучник «або» у приведеній для прикладу нормі Закону вказує, що вона (норма) застосовується як до закупівлі із використанням бюджетних коштів так і до закупівлі із використанням власних коштів відповідним замовником. Відсутність сполучника «або» є суттєвим та тлумачиться тендерним комітетом філії однозначно: Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів. 3. Висновок тендерного комітету філії щодо того, що Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів власне підтверджується і Міністерством фінансів України на офіційному сайті: https://mof.gov.ua/uk/news/kabmin_priiniav_rishennia_pro_zmini_do_poriadku_provedennia_perevirok_zakupivel-2603 Так, Міністерством фінансів України 16.12.2020 було зазначено: «Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо внесення змін до Порядку проведення перевірок закупівель*, підготовлених Мінфіном та Державною аудиторською службою. Постановою унормовуються підстави для здійснення перевірки закупівель органами державного фінансового контролю, а також забезпечується приведення їх у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Прийнятим рішенням врегульовано питання отримання інформації органами державного фінансового контролю для складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі встановлення під час перевірок закупівель порушень законодавства, що передбачають адміністративну відповідальність. Окрім того постановою прийнято норму, яка забезпечить прозорість та обґрунтованість формування очікуваної вартості предмету закупівель/розміру бюджетного призначення. Мета прийняття такої норми – підвищення достовірності бюджетного планування, його зв’язку з плануванням публічних закупівель, обґрунтованості під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також потреби у бюджетних ресурсах на закупівлю». * постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Крім того додатково просимо звернути увагу на наступне. У якості підстави проведення моніторингу процедури закупівлі: код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002440-a); код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b); код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-005922-c), Держаудитслужбою зазначено: «виявлені порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель». Зазначена підстава передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» у пункті 4 частини 2 статті 8 Закону та кореспондує з пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Слід зазначити, що наведені веб-портали не є веб-сайтами замовника, а до складу документів, які мають оприлюднюватися відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» не належать обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості. Такі документи/вимоги/інформація у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні, чим створено конфлікт між нормами різних за статусом нормативно-правових актів: Закону та Постанови КМУ. Подібні правові колізії вирішуються тлумаченням правовідносин на користь вищого за статусом нормативно-правового акта (Закону). Необхідно зазначити, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. До загальних умов здійснення закупівлі, визначених статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; 3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації; 4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення; 5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; 6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження; 7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; 11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; 12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання; 13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю. В електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», може оприлюднюватися інша інформація. Хочемо, зазначити що необхідні документи замовника на процедури закупівель: код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №1) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002440-a); код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011000-b); код ДК 021:2015 - 18530000-3 Подарунки та нагороди (Подарунок новорічний дитячий №3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-005922-c) були складені та оприлюдненні у порядку та у строки до Закону. Відповідно до абз. 15 частини 1 статті 3 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом презумпції правомірності діяльності суб’єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків суб’єкта господарювання та/або повноважень органу державного нагляду (контролю). Враховуючи вищезазначене та відповідно до ст. 19 Конституції України, вважаємо, що у Державної аудиторської служби відсутня правова підстава витребувати обумовлену інформацію, а у тендерного комітету філії «Центр сервісного забезпечення», відповідно, обов’язок її надавати. Всі протокольні рішення замовника, до зазначених закупівель оприлюдненні електронній системі закупівлі і які містять в собі інформацію, зокрема про персональний склад членів тендерного комітету. Розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизовані електронні майданчики здійснюється секретарем тендерного комітету замовника або членом тендерного комітету за покладеними на нього функціями головою тендерного комітету. Оскільки результати моніторингу вищезазначених процедур закупівель відсутні та не оприлюднені в електронній системі закупівель, інформацію про документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів буде надано у відповідності до частини 11 та 17 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішеня
24.11.2021 16:59
Замовник
Документи повідомлення
24.11.2021 16:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 527 295.82 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2021 10:00
Замовник:
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380639022020
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 527 295.82 грн.
Період подання пропозицій
до 13.11.2021 10:00
Замовник:
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380639022020
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності