Показати схожі тендери

Закупівля Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний пристрій) від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-13-004912-c
План UA-P-2021-10-13-010797-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.11.2021 09:12
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.10.2021 13:57
Закінчення аукціону 29.10.2021 14:20
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
94 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
470 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.10.2021 15:01 до 29.10.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.10.2021 15:01
до 19.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.10.2021 15:01
до 25.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.10.2021 13:57
до 29.10.2021 14:20
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2021 14:20
до 04.11.2021 18:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.11.2021 18:38
до 15.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.11.2021 18:38
до 19.11.2021 09:12
Період уточнень
з 13.10.2021 15:01 до 19.10.2021 00:00
Період оскарження
з 13.10.2021 15:01 до 25.10.2021 00:00
Період аукціону
з 29.10.2021 13:57 до 29.10.2021 14:20
Період кваліфікації
з 29.10.2021 14:20 до 04.11.2021 18:38
Період кваліфікації
з 29.10.2021 14:20 до 04.11.2021 18:38
Основні параметри
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний пристрій)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Щодо частини другої статті 17 Закону (передбачено ТД та Додатком 2 до ТД) - надається учасником у вигляді довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи та завіреної печаткою у разі її використання. Для Переможця - зазначено окремо, див вимоги ТД та Додатку 2 до ТД.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний пристрій). Кількість - 7 штук, з них: - багатофункціональний пристрій (дуплекс) - 5 штук; - багатофункціональний пристрій А3 з СНПЧ - 1 штука; - багатофункціональний пристрій з СНПЧ - 1 штука.
Код ДК 021:2015
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
30.11.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі виставленого рахунку та накладної про прийняття товару матеріально - відповідальною особою. Оплата здійснюється у безготівковій формі, в національній валюті України – в гривнях, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання товару.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.10.2021 15:21
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Василюта Ганна Анатоліївна
Пропозиція:
93 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КВП"НЕОТЕК"
Пропозиція:
87 900 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.11.2021 18:38 по 15.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.11.2021 18:38
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
29.10.2021 14:20
Витяг з ЄДР
29.10.2021 14:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 15:20
Назва
Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Опис
Перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель, зокрема інформацію про перелік засновників (учасників) юридичної особи; прізвище, ім'я, по батькові осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи можна переглянути в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань
Тип
Заява
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.10.2021 15:20
Назва
Не вимагається замовником
Опис
Документальне підтвердження не вимагається замовником
Тип
Заява
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.5 р.III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: Критерій 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посади, П.І.Б., освіти, спеціальності, досвіду роботи, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Учаснику потрібно зазначити в довідці інформацію, що дана довідка складена з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». За результатами розгляду завантажених Учасником документів у складі тендерної пропозиції в частині інформації відповідно до статті 16 Закону, встановлено подання Учасником Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 26.10.2021 № Н100, в якій зазначено інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Однак, у поданій Учасником Довідці не зазначено інформацію про спеціальність працівників, зазначених в довідці. На підтвердження відповідності інформації стосовно критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учаснику необхідно завантажити виправлену довідку, складену в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням посади, П.І.Б., освіти, спеціальності, досвіду роботи, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі.
Створено
02.11.2021 17:37
Надати до
03.11.2021 17:37
Договір
UA-2021-10-13-004912-c-b1
Підписаний і діє
Номер
278
87 900 грн.
73 250 грн.
З ПДВ
Підписано
17.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 (штуки)
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний пристрій). Кількість - 7 штук, з них: - багатофункціональний пристрій (дуплекс) - 5 штук; - багатофункціональний пристрій А3 з СНПЧ - 1 штука; - багатофункціональний пристрій з СНПЧ - 1 штука.
Номенклатура
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональний пристрій). Кількість - 7 штук, з них: - багатофункціональний пристрій (дуплекс) - 5 штук; - багатофункціональний пристрій А3 з СНПЧ - 1 штука; - багатофункціональний пристрій з СНПЧ - 1 штука.
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
19.11.2021 09:11
-
Додатки до договору
19.11.2021 09:09
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
94 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2021 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
94 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2021 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності