Показати схожі тендери

Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) від Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-11-011559-b
План UA-P-2021-10-11-011771-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.11.2021 17:56
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.10.2021 15:23
Закінчення аукціону 29.10.2021 15:46
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
32 949 792 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
170 000 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.10.2021 16:57 до 28.10.2021 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.10.2021 16:57
до 18.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.10.2021 16:57
до 24.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.10.2021 15:23
до 29.10.2021 15:46
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:46
до 03.11.2021 14:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2021 14:20
до 14.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2021 14:20
до 22.11.2021 17:56
Період уточнень
з 11.10.2021 16:57 до 18.10.2021 00:00
Період оскарження
з 11.10.2021 16:57 до 24.10.2021 00:00
Період аукціону
з 29.10.2021 15:23 до 29.10.2021 15:46
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:46 до 03.11.2021 14:20
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:46 до 03.11.2021 14:20
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
160 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
53403, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16
Дата постачання по
30.12.2022 00:00
Умова оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.10.2021 16:57
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Масльоха
Електронна пошта
Телефон
+380563730123
Замовник
ЄДРПОУ
04011650
Повна назва
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул. Старокозацька, 34
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНСТРАД БУД"
Пропозиція:
32 930 516.14 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД"
Пропозиція:
32 870 403.72 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.11.2021 14:20 по 14.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.11.2021 14:20
-
Звіт про оцінку
29.10.2021 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2021 16:57
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.10.2021 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до ч.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі –ТД) Учасники у складі своїх тендерних пропозицій (далі-ТП), мають надати Довідка за формою згідно Додатку 8, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технодогій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо.На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: 1.1. Якщо машини, механізми, обладнання тощо є вланістю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку.1.2. Якщо машини, механізми, обладняння та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД" у складі ТП були надані листи-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології: Вих. №181021/3 від 18.10.2021р. ; №18/10 від 18 жовтня 2021 р. ; Вих.№30/1 від 19 жовтня 2021 р., оформлені не належним чином (не вказаний предмет закупівлі). Надати листи-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт оформлені належним чином.
Створено
02.11.2021 10:34
Надати до
03.11.2021 10:34
Договір
UA-2021-10-11-011559-b-a1
Підписаний і діє
Номер
№411/11-21
32 870 403.72 грн.
27 392 003.1 грн.
З ПДВ
Підписано
22.11.2021
Строк дії договору з
22.11.2021
по
30.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Номенклатура
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
30 грудня 2022 р.
Документи договору
22.11.2021 17:55
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-04-01-000005
Дата створення проекту
01.04.2022 13:20
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2022 13:31
Дата публікації висновку про результати
13.04.2022 16:10
Дата завершення усунення порушень
29.04.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.04.2022 № 139 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.04.2022 № 139. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-11-011559-b, 11.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2580-2022 від 31.03.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2022 00:00
Документи рішення
01.04.2022 13:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-11-011771-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом тендерного комітету від 11.10.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД»; протокол засідання тендерного комітету від 03.11.2021 №2; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані після аукціону переможцем документи; договір від 22.11.2021 №411/11-21; опубліковані Замовником під час моніторингу (05.04.2022 та 11.04.2022) пояснення на запити органу державного фінансового контролю. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з відповідною інформацією та документами, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до тендерної документації). Згідно з частиною 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Так, відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. Також, згідно з пунктом 2.2 Додатку 1 до тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). До договору необхідно надати оригінал позитивного листа відгука від замовника (контрагента), з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця. Моніторингом встановлено, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 25.10.2021 № 187/10 про виконання учасником аналогічного договору, у якій як аналогічний вказано договір з ТОВ «Будівельна компанія «Профіжитлобуд», предметом якого є: ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Акініфієва, 12-Б м. Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту). Також, учасником надано скан-копію договору підряду №26/10-20 від 26.10.2020 з ТОВ «Будівельна компанія «Профіжитлобуд», предметом якого є ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Акініфієва, 12-Б м. Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту). За нормою пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Так, згідно з пунктом 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі - ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013). Отже, відповідно до норм пункту 4 вищевказаного Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». У ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зазначено, що у цьому стандарті використано терміни відповідно до ДБН А.2.2-3. Крім цього зазначеним стандартом врегульовано правила визначення вартості об’єкта будівництва. Згідно з п.3.12 розділу 3 «Терміни та визначення понять» ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі - ДБН А.2.2-3-2014) визначено такі об’єкти будівництва: будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Також у пунктах 3.1, 3.3, 3.4, 3.9, 3.22, 3.25 наведено визначення кожного з наведених вище об’єктів будівництва. За предметом досліджуваної закупівлі «Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16» відповідно до визначень ДБН А.2.2-3-2014 об’єктом будівництва є споруда (штучно створений об’ємний, площинний або лінійний об'єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей, п.3.22 ДБН А.2.2-3-2014). Водночас, об’єктом будівництва за предметом закупівлі договору від 26.10.2020 № 26/10-20, поданого ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» для підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо досвіду виконання аналогічних робіт, є частина будинку, будівлі, споруди (визначена проектною документацією на реконструкцію або капітальний ремонт частина існуючого об’єкту, введеного в експлуатацію в установленому порядку, п.3.25 ДБН А.2.2-3-2014). Таким чином, виконання договору від 26.10.2020 № 26/10-20, поданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», як підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору), не підтверджує досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, оскільки предмет зазначеного договору не є аналогічним предмету закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», а укладено з ним договір від 22.11.2021 № 411/11-21 вартістю 32 870 403,72 гривень. Згідно з нормою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених, зокрема, пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої цієї статті. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8 частини першої), а укладено з вказаним переможцем договір. Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби під час моніторингу (11.04.2022) було повідомлено, що Замовник самостійно перевірив інформацію, яка міститься у відкритих реєстрах (Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) пунктів 2, 3, 9 частини першої статті 17 Закону. Також Замовник зазначив, що документи від учасників не вимагаються, відповідно до вищенаведеного не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД». Однак, на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником до моніторингу не надано жодного документального підтвердження здійснення ним такої перевірки. Слід зазначити, що здійснити перевірку наявної в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/) та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search) інформації щодо ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» під час моніторингу не видалося за можливе, оскільки на час проведення та завершення моніторингу вільний публічний доступ до вказаних реєстрів був відсутній (обмежений у зв’язку з технічними роботами, спрямованими на максимальне посилення захисту даних в умовах воєнного стану).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», визначення вказаного учасника переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
13.04.2022 00:00
Дата публікації
13.04.2022 16:10
Документи висновку
13.04.2022 16:10
-
Оскарження в суді
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації
21.04.2022 10:57
Документи оскарження в суді
21.04.2022 10:57
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-011559-b, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
01.04.2022 13:36
Орган перевірки
07.04.2022 00:00
Документи повідомлення
01.04.2022 13:38
-
Відповідь
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, вартості устаткування, кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Рішеня
05.04.2022 11:34
Замовник
Документи повідомлення
05.04.2022 11:34
-
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-011559-b, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» не надано замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону? 2. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ? Крім цього, відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 25.10.2021 № 187/10, згідно з якою ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» виконувало роботи за договором підряду від 26.10.2020 № 26/10-20 за предметом «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Акінфієва, 12-Б м Дніпро, та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту)». Водночас, згідно п. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708є визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі - ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013). Крім цього, згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі - ДБН А.2.2-3-2014) предмет закупівлі «Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16» належить до об’єктів будівництва: споруди будь-якого призначення (п.3.12). Водночас, предметом закупівлі аналогічного договору «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Акінфієва, 12-Б м Дніпро» є об’єкт невиробничого призначення (об’єкт житлового комплексу) (п. 3.14 ДБН А.2.2-3-2014). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 3. Чи враховувалось при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» (кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору) те, що договір, поданий як аналогічний, є договором стосовно капітального ремонту покрівлі, хоча предметом (об’єктом будівництва) досліджуваної закупівлі є реконструкція стадіону?
Рішеня
07.04.2022 15:33
Орган перевірки
13.04.2022 00:00
Документи повідомлення
07.04.2022 15:33
-
Відповідь
Пояснення
Інформація відповідно до пункту 2 частини 1 статті 17 Закону: Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення). Документи від учасників не вимагаються. Інформація відповідно до пункту 3 частини 1 статті 17 Закону: Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення). Документи від учасників не вимагаються. Інформація відповідно до пункту 9 частини 1 статті 17 Закону: Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань). Документи від учасників не вимагаються. Відповідно до вищенаведеного у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД». Відповідно до п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагалося: виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). До договору необхідно надати оригінал позитивного листа відгука від замовника (контрагента), з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця. У розумінні даної тендерної документації, вважатиметься аналогічним договір з виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції або будівництва. Відповідно до вищенаведеного поданий договір переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» відповідає вимогам тендерної документації.
Рішеня
11.04.2022 12:35
Замовник
Документи повідомлення
11.04.2022 12:36
-
11.04.2022 13:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 949 792 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2021 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 949 792 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2021 12:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380563730123
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності