Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) від Головне управління Національної поліції в Житомирській області.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-08-007745-b
План UA-P-2021-10-08-006617-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.11.2021 14:31
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.10.2021 13:32
Закінчення аукціону 25.10.2021 13:55
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2021 14:24 до 24.10.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 08.10.2021 14:24
до 14.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.10.2021 14:24
до 20.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.10.2021 13:32
до 25.10.2021 13:55
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2021 13:55
до 02.11.2021 18:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.11.2021 18:28
до 13.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.11.2021 18:28
до 19.11.2021 14:31
Період уточнень
з 08.10.2021 14:24 до 14.10.2021 00:00
Період оскарження
з 08.10.2021 14:24 до 20.10.2021 00:00
Період аукціону
з 25.10.2021 13:32 до 25.10.2021 13:55
Період кваліфікації
з 25.10.2021 13:55 до 02.11.2021 18:28
Період кваліфікації
з 25.10.2021 13:55 до 02.11.2021 18:28
Основні параметри
ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Місцезнаходження замовника: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Старий Бульвар , 5/37. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 000,00 грн. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2240. Вид закупівлі: відкриті торги. Орієнтовний початок проведення: жовтень 2021 року. Джерело фінансування: Загальний фонд Державного бюджету України.
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
2 311
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10008, Україна, Житомирська область, Житомир, СТО учасника
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2021 14:26
-
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
08.10.2021 14:24
Критерії прийнятності
08.10.2021 14:24
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Масна
Електронна пошта
Телефон
+380412407625
Замовник
ЄДРПОУ
40108625
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Житомирській області
Поштовий індекс
10008
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Старий бульвар, 5/37
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АВТОІНВЕСТСТРОЙ-ЖИТОМИР" ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ МАКС ЛЛС"
Пропозиція:
2 790 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТО ГЛАСС СЕРВІС"
Пропозиція:
2 302 796 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.11.2021 18:28 по 13.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.11.2021 18:28
-
02.11.2021 17:58
Звіт про оцінку
25.10.2021 13:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-08-007745-b-a1
Підписаний і діє
Номер
799
2 302 796 грн.
1 918 996.67 грн.
З ПДВ
Підписано
18.11.2021
Строк дії договору з
18.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 311 (послуга)
ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Номенклатура
ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
2 311
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
19.11.2021 14:31
-
19.11.2021 14:24
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-08-12-000001
Дата створення проекту
12.08.2022 11:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.08.2022 14:16
Дата публікації висновку про результати
01.09.2022 14:36
Дата завершення усунення порушень
16.09.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.08.2022 № 35-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 12.08.2022 № 35-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2021-10-08-007745-b, ДК 021:2015:50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, яка проводиться Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.08.2022 00:00
Документи рішення
12.08.2022 14:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «30» серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Житомирській області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 08.10.2021 № 154); тендерна пропозиція переможця – товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО ГЛАСС СЕРВІС» (далі – ТОВ «АВТО ГЛАСС СЕРВІС»); протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом щодо визначення переможця торгів від 01.11.2021; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір від 18.11.2021 № 799. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - Додатком 2 до ТД передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, зокрема у разі, якщо фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, чим не дотримано вимоги пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону, якими передбачено такі підстави для зазначених учасників у разі їх засудження за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Отже, дослідженням тендерної документації Замовника встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. За результатами дослідження тендерної пропозиції учасника-переможця – ТОВ «АВТО ГЛАСС СЕРВІС» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити зокрема інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до Додатку 6 до ТД. Пунктом 3 Додатку 6 до ТД Замовником встановлено кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Цим пунктом визначено надання наступних документів: - встановленої Замовником форми відомості про виконання аналогічних договорів; - сканованих копій договорів (не менше 2-х), сканованих копій відгуків, що стосуються наданих договорів, та документів, що підтверджують їх фактичне виконання. На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ТОВ «АВТО ГЛАСС СЕРВІС» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку у вигляді відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 20.10.2021 № 380 із зазначенням інформації щодо укладання та виконання трьох аналогічних договорів (від 20.12.2019 № 998, від 10.11.2020 № 614 та від 31.03.2020 № 336) із завантаженням копій цих договорів з відгуками та актами виконаних робіт. Зазначимо, що пунктом 8.2 договорів від 20.12.2019 № 998 та від 10.11.2020 № 614 передбачено, що у разі внесення змін до даних договорів, оформлених у вигляді додаткових угод, вони є їх невід’ємними частинами. Проведеним в ході моніторингу аналізом інформації та документів, опублікованих в електронній системі закупівель щодо проведення відкритих торгів за ID: UA-2019-11-20-003160-b, встановлено, що до договору від 20.12.2019 № 998 внесено зміни додатковими угодами від 28.12.2019 № 1 та від 24.01.2020 № 2, які відповідно до пункту 8.2 даного договору є його невід’ємними частинами. Аналогічно за договором від 10.11.2020 № 614 (за ID: UA-2020-09-29-005323-a) встановлено, що до договору внесено зміни додатковими угодами від 18.11.2020 № 1, від 31.12.2020 № 2, від 17.02.2021 № 3 та від 26.03.2021 № 4, які також відповідно до пункту 8.2 договору є його невід’ємними частинами. Однак, під час дослідження закупівлі, яка підлягала моніторингу, встановлено, що завантажені договори від 20.12.2019 № 998 та від 10.11.2020 № 614 не містять додаткові угоди, що є невідповідністю вимог пункту 3 Додатку 6 до ТД. Таким чином, через невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ГЛАСС СЕРВІС» в частині кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» умовам пункту 3 Додатку 6 до ТД зазначена тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922. Проте, Замовником тендерну пропозицію ТОВ «АВТО ГЛАСС СЕРВІС» не відхилено, 02.11.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Аналізом процедури закупівлі встановлено, що відповідно до інформації, викладеної на сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі, між Замовником та Переможцем – товариством з обмеженою відповідальністю «АВТО ГЛАСС СЕРВІС» укладено договір від 18.11.2021 № 799, до якого вносились зміни про зменшення обсягів закупівлі та подовження терміну дії договору. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель, зокрема повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Проте, Замовником додаткову угоду від 31.03.2022 № 4/1 до договору № 799 стосовно подовження строку його дії оприлюднено 20.04.2022, тобто через 14 робочих днів, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 5 та 6 частини 1 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ГЛАСС СЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.09.2022 00:00
Дата публікації
01.09.2022 14:36
Документи висновку
01.09.2022 14:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2021 18:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Житомирській області
Контактний телефон:
+380412407625
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.10.2021 18:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Житомирській області
Контактний телефон:
+380412407625
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності