Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт системи вентиляції гуртожитку №5 по вул. Данила Галицького, 60 в м. Вінниці ВНМУ ім. М.І. Пирогова» (коригування) від Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-10-07-011756-b
План UA-P-2021-10-05-001711-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.11.2021 12:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.10.2021 14:55
Закінчення аукціону 29.10.2021 15:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 253 367 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 520.2 грн. (0,60 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.10.2021 15:37 до 29.10.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.10.2021 15:37
до 19.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.10.2021 15:37
до 25.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.10.2021 14:55
до 29.10.2021 15:24
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:24
до 03.11.2021 10:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2021 10:42
до 14.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.11.2021 10:42
до 15.11.2021 12:27
Період уточнень
з 07.10.2021 15:37 до 19.10.2021 00:00
Період оскарження
з 07.10.2021 15:37 до 25.10.2021 00:00
Період аукціону
з 29.10.2021 14:55 до 29.10.2021 15:24
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:24 до 03.11.2021 10:42
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:24 до 03.11.2021 10:42
Основні параметри
«Капітальний ремонт системи вентиляції гуртожитку №5 по вул. Данила Галицького, 60 в м. Вінниці ВНМУ ім. М.І. Пирогова» (коригування)
З урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт системи вентиляції гуртожитку №5 по вул. Данила Галицького, 60 в м. Вінниці ВНМУ ім. М.І. Пирогова» (коригування)
Код ДК 021:2015
45331000-6 - Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Данила Галицького, 60
Дата постачання по
21.02.2022 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
З урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) Замовником.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.10.2021 16:38
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
19.10.2021 16:36
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
07.10.2021 15:52
-
07.10.2021 15:49
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
07.10.2021 15:49
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
07.10.2021 15:49
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
07.10.2021 15:48
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дяченко Наталія Юріївна
Електронна пошта
Замовник
ЄДРПОУ
02010669
Назва (англійською мовою)
National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya
Повна назва
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Поштовий індекс
21018
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
Пирогова, 56
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІМАТ-СИСТЕМИ 1"
Пропозиція:
1 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРХІТЕРРА ГРУП"
Пропозиція:
1 855 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БК"ПРОМ-БУД"
Пропозиція:
1 846 116 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.11.2021 10:42 по 14.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
03.11.2021 10:41
-
29.10.2021 15:24
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-07-011756-b-a1
Підписаний і діє
Номер
15/11/21-03
1 846 116 грн.
1 538 430 грн.
З ПДВ
Підписано
15.11.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт системи вентиляції гуртожитку №5 по вул. Данила Галицького, 60 в м. Вінниці ВНМУ ім. М.І. Пирогова» (коригування)
Номенклатура
«Капітальний ремонт системи вентиляції гуртожитку №5 по вул. Данила Галицького, 60 в м. Вінниці ВНМУ ім. М.І. Пирогова» (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
15.11.2021 12:27
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-04-05-000040
Дата створення проекту
05.04.2022 15:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.04.2022 22:35
Дата публікації висновку про результати
22.04.2022 23:13
Дата завершення усунення порушень
12.05.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
28.04.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 636-12-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Харківська
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 343-55-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.04.2022 № 95 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 04.04.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.04.2022 №95 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10. UA-2021-10-07-011756-b 07.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.04.2022 00:00
Документи рішення
05.04.2022 22:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 24.07.2021) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 06.10.2021 №1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БК «ПРОМ-БУД» (далі – ТОВ «БК «ПРОМ-БУД», учасник, учасник-переможець), протокол розкриття від 29.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021 та договір про закупівлю від 15.11.2021 № 15/11/21-03 на загальну суму 1 846 116,00 грн, додаткові угоди до договору від 17.11.2021 № 1, від 20.01.2022 № 2, від 28.01.2022 № 3 та від 09.02.2022 № 4, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.04.2022. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «БК «ПРОМ-БУД» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Так, підпунктом 5.1.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено один з критеріїв підтвердження кваліфікаційних вимог, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з наданням відповідної інформації у формі довідки в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю робіт. Довідка має містити інформацію про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, правові підстави використання (власна, орендована, надання послуг). Відповідно до підпункту 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Для підтвердження встановленому кваліфікаційному критерію субпідрядники/співвиконавці надають у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Згідно примітки до підпунктів 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, зазначені у підсумкових відомостях ресурсів обладнання, машини та механізми водночас мають бути наявні в довідці. Відповідно до розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» наданої учасником-переможцем підсумкової відомості ресурсів (файл «12.6 Підсумкова відомість ресурсів.pdf») ТОВ «БК «ПРОМ-БУД» планував здійснювати перевезення сміття до 15 кілометрів, при цьому у відомості ресурсів не зазначено ніяких транспортних засобів, що залучатимуться учасником. Також, надана учасником-переможцем довідка щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю від 25.10.2021 № 25-10-02 (файл «2 довідка МТБ.pdf») не містить інформації про наявність в учасника-переможця автотранспорту у власності, оренді, користуванні чи наданні йому послуг з перевезення як це передбачено умовами підпунктів 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ПРОМ-БУД» відсутні договори оренди транспортних засобів та договори надання послуг з перевезення транспортом. Зазначене не відповідає вимогам підпунктів 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БК «ПРОМ-БУД», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 15.11.2021 № 15/11/21-03 та додаткові угоди до договору від 17.11.2021 № 1, від 20.01.2022 № 2, від 28.01.2022 № 3 та від 09.02.2022 № 4.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За наслідками моніторингу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання законодавства під час внесення змін до договору, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.04.2022 00:00
Дата публікації
22.04.2022 23:13
Документи висновку
22.04.2022 23:13
-
Оскарження в суді
ВИСНОВОК про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-07-011756-b оскаржено до ВІННИЦЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ за позовом ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМ.М.І. ПИРОГОВА від 05.05.2022 року.
Дата публікації
06.05.2022 10:07
Інформація про відкриття провадження
10.05.2022
120/3778/22
Документи оскарження в суді
06.05.2022 10:08
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт системи вентиляції гуртожитку №5 по вул. Данила Галицького, 60 в м. Вінниці ВНМУ ім. М.І. Пирогова» (коригування) (ДК 021:2015: 45331000-6 - Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-07-011756-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
07.04.2022 16:22
Орган перевірки
13.04.2022 00:00
Документи повідомлення
07.04.2022 16:22
-
Відповідь
Пояснення за запит
Доброго дня! За даним предметом закупівлі технічні та якісні характеристики встановлені на підставі Звіту № 048-19-ТЗ «Про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж приміщень гуртожитку №5 ВНМУ ім. М.І. Пирогова по вул. Данила Галицького, №60, в м. Вінниця.» Виконавець ТОВ «ВІН – ГІД ІНЖИНІРИНГ». Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт системи вентиляції гуртожитку №5 по вул. Данила Галицького, 60 в м. Вінниці ВНМУ ім. М.І. Пирогова» (коригування). Експертиза проведена ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО». Експертний звіт додається. Посилання на сторінку веб-сайту з розміщеною інформацією на виконання вимог Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710: https://www.vnmu.edu.ua/downloads/other/UA-2021-10-07-011756-b.pdf
Рішеня
11.04.2022 12:50
Замовник
Документи повідомлення
11.04.2022 12:52
-
Відповідь
Аргументовані заперечення до висновку
Заперечення до висновку за результатами проведення моніторингу Державної аудиторської служби України північно-східний офіс Держаудитслужби Замовник вважає, що Висновок Держаудитслужби не може підлягати задоволенню повністю з таких підстав: Нормою частини 1 статті 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Але, частиною 2 статті 16 Замовнику надано право установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, Замовником у відповідності до згаданої норми Закону визначено кваліфікаційні критерії згідно п.п. 1-3 частині 2 статті 16, а підпунктом 5.1.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено один із критеріїв на підтвердження кваліфікаційних вимог, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з наданням відповідної інформації у формі довідки в довільній формі щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю робіт. Довідка має містити інформацію про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, правові підстави використання (власна, орендована, надання послуг). Відповідно до підпункту 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Для підтвердження встановленому кваліфікаційному критерію субпідрядники/співвиконавці надають у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Згідно примітки до підпунктів 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, зазначені у підсумкових відомостях ресурсів обладнання, машини та механізми водночас мають бути наявні в довідці. На виконання вимог ст.16 Закону та згаданих пунктів тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 25.10.2021 № 25-10-02 «Щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання договору про закупівлю» в якій зазначено перелік наявного у власності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю робіт, окрім того в цьому документі Учасник гарантував наступне: - «Даною довідкою Учасник повідомляє (гарантує), що у разі необхідності ним будуть залучені для виконання робіт і інші механізми, транспортні засоби, інструменти, обладнання тощо. Все обладнання є справними і придатними для використання.». Водночас, Учасник у складі тендерної пропозиції надав «Підсумкову відомість ресурсів», сформовану програмним комплексом АВК – 5 (3.6.1) укр. 3000_ДЦ_ИВР (файл 12.6 pdf). Програмний комплекс АВК-5 (3.6.1) укр. призначений для автоматизованого визначення вартості будівництва, що здійснюється в Україні. Він зорієнтований на реалізацію положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» при формуванні будівельних кошторисів, договірної ціни, звітної виробничої документації та ресурсної будівельної документації, зокрема, підсумкових відомостей ресурсів. Таким чином, в розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів (файл «12.6 Підсумкова відомість ресурсів.pdf») програмним комплексом АВК – 5 (3.6.1) укр. автоматично внесено обов’язкову ресурсну елементну норму «перевезення сміття до 15 км.» (підтверджується приміткою до Підсумкової відомості ресурсів), що не є власним плануванням Учасника, хоч транспортний засіб в розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» Підсумкової відомості ресурсів. (файл 12.6 pdf) у відповідності до довідки від 25.10.2021 № 25-10-02 Учасником не було зазначено. Однак, Учасник гарантував, що у разі необхідності ним будуть залучені для виконання робіт, зокрема, транспортні засоби згідно автоматично закладеної ресурсної елементної норми (розцінки на перевезення сміття) «перевезення сміття до 15 км». З наведеного вище витікає, що зазначений у висновку контекст «…що учасник переможець ТОВ «БК «ПРОМ-БУД» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону» суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, адже Учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог у складі тендерної пропозиції надав документи у відповідності до вимог статті 16 Закону та підпунктів 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, що підтверджують перелік наявного у власності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю робіт (копії довідки від 25.10.2021 № 25-10-02 «Щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання договору про закупівлю» та «Підсумкової відомісті ресурсів, сформованої програмним комплексом АВК – 5 (3.6.1) укр. 3000_ДЦ_ИВР (файл 12.6 pdf). Також, Учасником дотримано вимогу примітки до підпунктів 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, про зазначення у підсумкових відомостях ресурсів обладнання, машин та механізмів, що водночас є наявні в довідці від 25.10.2021 № 25-10-02. 3.2. Твердження Держаудитслужби у контексті Висновку - «Відповідно до розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» наданої учасником-переможцем підсумкової відомості ресурсів (файл «12.6 Підсумкова відомість ресурсів.pdf») ТОВ «БК «ПРОМ-БУД» планував здійснювати перевезення сміття до 15 кілометрів, при цьому у відомості ресурсів не зазначено ніяких транспортних засобів, що залучатимуться учасником», є хибним з таких підстав: а) По-перше, ресурсна елементна норма «перевезення сміття до 15 км.» – норма, яка автоматично формується; б) По-друге, у зв’язку, з тим що ресурсна елементна норма «перевезення сміття до 15 км.» формується обов’язково автоматично у розділі ІІ «Будівельні машини та механізми», а наперед визначити потребу у перевезенні сміття неможливо, виключення її під час формування з підсумкових відомостей ресурсів неможливе, відтак згадана ресурсна елементна норма «перевезення сміття до 15 км» не може вважатися запланованою; в) По-третє, ресурсна елементна норма «перевезення сміття до 15 км» не є обладнанням, машиною або механізмом, тому відсутність зазначення її в довідці від 25.10.2021 № 25-10-02 не порушує умов статті 16 Закону та умов підпункті в 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації; Держаудитслужба в частині Висновку упереджено зазначає: «Також, надана учасником-переможцем довідка щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних та достатніх для виконання умов договору про закупівлю від 25.10.2021 № 25-10-02 (файл «2 довідка МТБ.pdf») не містить інформації про наявність в учасника-переможця автотранспорту у власності, оренді, користуванні чи наданні йому послуг з перевезення як це передбачено умовами підпунктів 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «ПРОМ-БУД» відсутні договори оренди транспортних засобів та договори надання послуг з перевезення транспортом.» Однак, Держаудитслужба під час проведення моніторингу не звернула уваги на примітку, викладену у довідці від 25.10.2021 № 25-10-02, де Учасник гарантував, що у разі необхідності ним будуть залучені для виконання робіт і інші механізми, транспортні засоби, інструменти, обладнання тощо. Все обладнання є справними і придатними для використання. Враховуючи вищенаведене, Учасником у складі тендерної пропозиції було надані документи, які відповідали умовам тендерної документації, зокрема підпунктам 5.1.1.1 та 5.1.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, отже, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, Позивачем було визначено переможця процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю "БК"ПРОМ-БУД" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю в межах чинного Закону України «Про публічні закупівлі». До того, зобов’язання укладеного договору підряду від 15.11.2021 № 15/11/2021-03 між Позивачем та Учасником - ТОВ "БК"ПРОМ-БУД", виконано Учасником - ТОВ "БК"ПРОМ-БУД" якісно, в повному обсязі та в установлені умовами Договору строки, що підтверджується підписаним Сторонами актом виконаних робіт від 18.02.2022р. №2. На жаль, Замовник у зв’язку із запровадженням воєнного стану з 24.02.2022 (форс мажорні обставини), керуючись постановою КМ України від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», не зміг виконати взяте на себе зобов’язання щодо оплати виконаних належним чином робіт. Проте, ч.1. ст. 204 ЦК України встановлено, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним, водночас, статтею 43 Закону прямо визначено нікчемність договору про закупівлю. Однак, Держаудитслужба в частині висновку «Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель» всупереч презумпції правомірності правочину та прямої норми встановленої Законом зобов’язала безпідставно здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Ураховуючи викладене, відсутність порушення Учасником норми статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не створює наслідків щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно припису абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону.
Висновку
29.04.2022 12:47
Замовник
Документи повідомлення
29.04.2022 12:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 253 367 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2021 00:00
Замовник:
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Контактний телефон:
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 253 367 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2021 00:00
Замовник:
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Контактний телефон:
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності