Показати схожі тендери

Закупівля Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» від КП ГІОЦ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-10-01-004284-a
План UA-P-2021-10-01-004559-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.11.2021 16:06
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 11.11.2021 15:12
Закінчення аукціону 11.11.2021 15:35
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
11 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
110 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2021 17:10 до 01.11.2021 17:15
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2021 17:10
до 22.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2021 17:10
до 28.10.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 01.11.2021 17:19
до 11.11.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 11.11.2021 15:12
до 11.11.2021 15:35
Завершено
Період кваліфікації
з 11.11.2021 15:35
до 12.11.2021 21:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.11.2021 21:05
до 23.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.11.2021 21:05
до 25.11.2021 16:06
Період уточнень
з 01.10.2021 17:10 до 22.10.2021 00:00
Період оскарження
з 01.10.2021 17:10 до 28.10.2021 00:00
Період аукціону
з 11.11.2021 15:12 до 11.11.2021 15:35
Період кваліфікації
з 01.11.2021 17:19 до 11.11.2021 00:00
Період кваліфікації
з 11.11.2021 15:35 до 12.11.2021 21:05
Період кваліфікації
з 11.11.2021 15:35 до 12.11.2021 21:05
Основні параметри
Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами»
Modernization of the information and telecommunication system "Unified city platform for electronic interaction, data management and services"
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
110 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами»
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Modernization of the information and telecommunication system "Unified city platform for electronic interaction, data management and services"
Код ДК 021:2015
72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А
Дата постачання по
31.12.2021 17:15
Документи позиції
Проект договору
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Виконавцю за Договором поетапно у відповідності до Календарного плану, в розмірі вартості фактично наданого етапу Послуг в термін протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі наданого етапу Послуг.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.10.2021 18:39
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Страдна Анна Антонівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Stradna Anna Antonovna
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тереверко Маріна Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tereverko Marina Leonidivna
Електронна пошта
Телефон
+380443668100
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
04013755
Назва
Назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Повна назва
КП ГІОЦ
Повна назва (англійською мовою)
ME KP GIOTs
Поштовий індекс
02192
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Космічна, 12А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології
Пропозиція:
11 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Пропозиція:
10 998 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП ЮГСТРОЙ 17
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" : [email protected]
10 998 800 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
01.11.2021 17:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2021 17:10
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2021 17:10
Вимога про усунення невідповідностей
ID
73ec1409f6454c04b1988dc97ae58969
Створено
03.11.2021 15:35
Надати до
04.11.2021 15:35
Зміст
Під час спільного розгляду членами тендерного комітету пропозиції Учасника було встановлено наступне: Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження відповідності такому критерію має надати в складі тендерної пропозиції, серед іншого: «Для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються копії нижченаведених документів: - (наказ про призначення на посаду;)». На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасником у складі тендерної пропозиції серед іншого було надано наказ 156-ОС від 14 липня 2020 про прийняття на роботу Балкового О.М. на посаду провідний аналітик систем автоматизації організації діяльності, згідно трудової книжки Балкового О.М. та інформації зазначеної в Довідці № 2760-Вих від 26.10.2021 які були надані Учасником в складі тендерної пропозиції Балковий О.М. займає посаду інженера-програміста І категорії третього відділу розробки інформаційних систем. Зважаючи на зазначене, у документах Учасника містяться невідповідності в інформації та документах поданих ним у складі тендерної пропозиції. Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження відповідності такому критерію має надати в складі тендерної пропозиції, серед іншого: «Для підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, в складі тендерної пропозиції надається будь-який з нижченаведених документів: - сертифікат(и), що підтверджує/ють кваліфікацію; - документ(и) про освіту працівників у галузі інформаційних технологій; - документ(и) про проходження курсів з впровадження, управління, супроводу інформаційних систем, баз даних, розробки програмного забезпечення тощо». Для підтвердження вище зазначеної вимоги тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції серед іншого було надано Довідку № 2760-Вих від 26.10.2021 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, в пункті 5 зазначеної довідки міститься інформація щодо Шаталюка В. О. разом з тим у складі тендерної пропозиції відсутній один з нижчезазначених документів: - сертифікат(и), що підтверджує/ють кваліфікацію; - документ(и) про освіту працівників у галузі інформаційних технологій; - документ(и) про проходження курсів з впровадження, управління, супроводу інформаційних систем, баз даних, розробки програмного забезпечення тощо». Зважаючи на зазначене, у документах Учасника містяться невідповідності в інформації та документах поданих ним у складі тендерної пропозиції. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. Оновлену довідку у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі. 2. Оновлені документи згідно вимог тендерної документації. 3. Наказ про призначення на посаду Балкового О.М. що підтверджують наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, відповідно до вимог тендерної документації.
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології : [email protected]
11 000 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
01.11.2021 17:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2021 17:10
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2021 17:10
ПП ЮГСТРОЙ 17 : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не надав забезпечення тендерної пропозиці. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником. Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерна документація на закупівлю: «Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення», містить вимоги щодо надання учасниками документів, серед яких: 1. Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації (абзац 2 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації), у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження зазначеного критерію; 2. Документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (абзац 5 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи; 3. Інформація та документи щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладених у Додатку 3 до цієї тендерної документації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) (абзац 6 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи; 4. Розрахунок цінової пропозиції за формою згідно із Календарним планом, що є Додатком 1 до Договору про закупівлю, який викладений у Додатку 4 до цієї тендерної документації; (абзац 7 підпункту 3.1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації), у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи. 5. Крім того, Учасником в складі тендерної пропозиції не було надано документів, передбачених пунктами 6, 8, 9 розділу «ІНШІ ДОКУМЕНТИ ВІД УЧАСНИКА» ДОДАТКУ 2 до тендерної документації. Водночас, у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Документи прекваліфікації
01.11.2021 17:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2021 17:10
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2021 17:10
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 12.11.2021 21:05 по 23.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
12.11.2021 21:05
-
Повідомлення про рішення
11.11.2021 15:35
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-10-01-004284-a-c1
Підписаний і діє
Номер
5207
10 998 800 грн.
10 998 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.11.2021
Строк дії договору з
25.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами»
Номенклатура
Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.11.2021 15:57
-
25.11.2021 15:44
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-12-09-000016
Дата створення проекту
09.12.2021 10:25
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
09.12.2021 15:41
Дата публікації висновку про результати
04.01.2022 12:55
Дата завершення усунення порушень
11.01.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
01.01.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 632-89-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Вінницька
Населений пункт
Вінниця
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2021 №705 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 09.12.2021 №705 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-10-01-004284-a 01.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.12.2021 00:00
Документи рішення
09.12.2021 15:41
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 21 жовтня 2021 року №300-зм, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 05 листопада 2021 року, тендерні пропозиції державного підприємства «Інфотех», ТОВ «Компютерні інформаційні технології», ПП «Югстрой 17», вимога про усунення невідповідностей до 15-35 04 листопада 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 25 листопада 2021 року №5207, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 25 листопада 2021 року та пояснення від 22 грудня 2021 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
04.01.2022 00:00
Дата публікації
04.01.2022 12:55
Документи висновку
04.01.2022 12:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з модернізації інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» (ДК 021:2015:72210000-0 – «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-01-004284-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
20.12.2021 14:29
Орган перевірки
24.12.2021 00:00
Відповідь
відповідь на запит
Про надання відповіді на запит Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 09 грудня 2021 року «Про надання пояснення», що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-01-004284-a), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 09 грудня 2021 року №705 «Про початок моніторингу закупівель», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надає наступні пояснення. У відповідь на питання: «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо про таке. Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» (далі – ІТС «Платформа») здійснюється на виконання пункту 14.1 «Розвиток та впровадження міської платформи управління даними та сервісами» заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18 грудня 2018 року № 461/6512. Мета модернізації ІТС «Платформа» – надання програмним рішенням міста Києва (автоматизованим, інформаційним, інформаційно-телекомунікаційним системам, реєстрам та базам даних) можливості використання механізмів технологічної та інформаційної взаємодії за рахунок автоматизації бізнес-процесів обміну даними між програмними рішеннями міста Києва або між програмними рішеннями міста Києва і державними електронними інформаційними ресурсами шляхом створення й модернізації (розширення функціональності) сервісів ІТС «Платформа», створення Компонента обліку, управління користувачами та інформаційними системами. Модернізація ІТС «Платформа» проводиться для покращення рівня обслуговування населення за рахунок централізації та спрощення доступу до інформаційних систем і сервісів, що впроваджені в місті Києві. Модернізація ІТС «Платформа» здійснюється шляхом розширення функціональності Модуля електронної взаємодії програмних рішень міста Києва з державними електронними інформаційними ресурсами: ? модернізацію існуючих сервісів електронної взаємодії з державними електронними інформаційними ресурсами; ? створення сервісів електронної взаємодії з програмними рішеннями міста Києва; ? створення Компонента обліку, управління користувачами та ІС. Враховуючи зазначене, КП ГІОЦ за рахунок асигнувань передбачених Комплексною міською цільовою програмою «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, провело закупівлю послуг: «Модернізація інформаційно-телекомунікаційної системи «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення». Технічні та якісні характеристики закупівлі (наведені в додатку 3 до Договору №5207 від 25 листопада 2021 року) визначались КП ГІОЦ, виходячи з заходів які мають бути виконані під час надання послуг з розширення функціональності Модуля електронної взаємодії програмних рішень міста Києва з державними електронними інформаційними ресурсами: ? створення та модернізація існуючих сервісів електронної взаємодії з державними електронними інформаційними ресурсами : - розробка сервісів обміну даними з інформаційними системами Міністерства внутрішніх справ України: • з Єдиним державним реєстром транспортних засобів – отримання даних про зареєстровані транспортні засоби, їх власників (співвласників), належних користувачів, закріплені номерні знаки та реєстраційні документи на такі транспортні засоби; • з Реєстром адміністративних правопорушень – надсилання матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за фактами адміністративних правопорушень; • з Єдиним державним демографічним реєстром – верифікація даних про особу та її документи; - розробка сервісів обміну даними з інформаційними системами Міністерства юстиції України: • з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно – отримання даних про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження; • з Державним реєстром обтяжень рухомого майна – отримання даних про виникнення, зміну, припинення обтяжень, а також про звернення стягнення на предмет обтяження; • з Автоматизованою системою виконавчого провадження – отримання даних про виконавчі провадження; • з Державним реєстром актів цивільного стану громадян – отримання даних про акти цивільного стану, внесені до них зміни і доповнення, видачу свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану; - розробка сервісів обміну даними з інформаційними системами Міністерства освіти і науки України: • з Реєстром студентських (учнівських) квитків Єдиної державної електронної бази з питань освіти – отримання даних для перевірки достовірності студентських і учнівських квитків закладів вищої і професійної (професійно-технічної) освіти; - розробка сервісу обміну даними з інформаційною системою Міністерства фінансів України: • з інформаційно-аналітичною системою управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGIKA» – отримання даних щодо управління плануванням та виконання основних показників бюджету міста Києва; - розробка сервісу обміну даними з інформаційною системою Міністерства соціальної політки України: • з Єдиним державним автоматизованим реєстром осіб, які мають право на пільги – отримання інформації про фізичних осіб, які мають право на пільги згідно із законами України та іншими нормативно-правовими актами; - розробка сервісу обміну даними з інформаційною системою Державної митної служби України: • отримання інформації щодо осіб, які ввезли транспортні засоби, зареєстровані за межами України, на територію України, за наявними даними про транспортні засоби; - модернізація сервісу обміну даними з інформаційними системами Державної податкової служби України: • виявлення помилок розшифрування повідомлень (помилок розшифрування транспортних контейнерів), перевірки підпису даних, опрацювання та кодування виявлених помилок, автоматизація процесу переходу на використання ключа КЕП з оновленим терміном дії, що використовується для захисту інформації в процесі обміну з ІТС ДПС; - розробка сервісів обміну даними з програмними рішеннями міста Києва: • з інформаційно-телекомунікаційною системою «Реєстр територіальної громади м. Києва» – отримання інформації про надання доступу до перегляду та/або зміну даних облікової картки особи за її запитом, даних про реєстрацію особи за її запитом, інформації щодо кількості зареєстрованих осіб за адресою реєстрації певної особи за її запитом; інформації щодо кількості зареєстрованих осіб у житловому будинку за певною адресою, приймання заяв на реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи; • з автоматизованою системою «Нормативно-довідкова інформація» в частині функціонального компонента «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості міста Києва» – отримання інформації про адресну ідентифікацію об’єктів нерухомості на території міста Києва, передмістя та Київської області та їх елементи; • з автоматизованою системою централізованого контролю й управління комунальною технікою – отримання інформації про розташування та маршрут руху комунальної техніки; • з автоматизованою системою контролю руху громадського транспорту – отримання інформації про розташування та маршрут руху громадського транспорту; • з сервісом моніторингу вільних паркомісць – отримання та надання інформації про наявність вільних місць на паркувальних майданчиках; - розробка сервісів взаємодії зі службами автоматизованої розсилки повідомлень операторів зв’язку: • забезпечення масової автоматизованої розсилки коротких текстових повідомлень та автентифікації користувачів за допомогою пароля, що дійсний тільки для одного сеансу автентифікації; ? створення Компонента обліку, управління користувачами та ІС для забезпечення єдиної точки реєстрації, ідентифікації, автентифікації, авторизації програмних рішень міста Києва для участі в інформаційному обміні в межах Платформи та реєстрації, ідентифікації, автентифікації, авторизації осіб як користувачів таких систем : ? створення модуля електронної реєстрації, ідентифікації, автентифікації та авторизації користувачів програмних рішень міста Києва; ? створення модуля управління та авторизації інформаційних систем, підключених до Платформи. Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. За результатом аналізу ринку на підставі отриманих підприємством цінових пропозицій від чотирьох підприємств, які додаються, було визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики, а саме визначено очікувану ціну за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розрахована за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Очікувану вартість закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін шляхом визначення середньоарифметичного значення: 11000500,00 + 10999000,00 + 10999800,00 + 11001000,00/ 4 = 11 000 075,00 грн (без ПДВ) та, враховуючи граничний розмір бюджетних планових призначень, передбачений паспортом бюджетної програми за пунктом заходу 14.1 Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2021 р. у сумі 11 000 000,00 грн, було оголошено закупівлю з очікуваною вартістю 11 000 000,00 грн (без ПДВ) з метою недопущення перевищення наявного граничного обсягу бюджетних планових призначень. У відповідь на вимогу: «…надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі». КП ГІОЦ є комунальним підприємством територіальної громади міста Києва, що не утворене органами державної влади та не використовує кошти державного бюджету при проведенні закупівель. Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України «2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів». Відповідно до частини третьої статті 24 Господарського кодексу України «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів». КП ГІОЦ відповідно до свого статуту діє на основі лише комунальної власності, власником підприємства є територіальна громада міста Києва (копія статуту додається). Отже, КП ГІОЦ не відноситься до суб'єктів господарювання державного сектору економіки. Також підприємство не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Враховуючи зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті не поширюються на КП ГІОЦ. За таких підстав підприємство правомірно не розміщувало обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі на власному веб-сайті, розмістивши вичерпну інформацію щодо цієї закупівлі на Офіційному майданчику в електронній системі публічних закупівель Prozorro. Додаток: 1. Копія статуту КП ГІОЦ. 2. Копії цінових пропозицій.
Рішеня
22.12.2021 16:22
Замовник
Документи повідомлення
22.12.2021 16:23
-
22.12.2021 16:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2021 17:15
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.11.2021 17:15
Замовник:
КП ГІОЦ
Контактний телефон:
+380443668100
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності