Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі страхування від шкоди чи збитків нежитлових приміщень в житловій будівлі «літ.А-6» загальною площею 967,7 м?, за адресою: пров. Соборний, 1 від Харківська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-09-29-001598-c
План UA-P-2021-09-28-005152-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.11.2021 15:09
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.10.2021 11:12
Закінчення аукціону 19.10.2021 11:35
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
31 300.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
156.5 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.09.2021 11:24 до 18.10.2021 10:00
Завершено
Період уточнень
з 29.09.2021 11:24
до 08.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.09.2021 11:24
до 14.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.10.2021 11:12
до 19.10.2021 11:35
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2021 11:35
до 27.10.2021 17:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2021 16:54
до 07.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2021 17:12
до 16.11.2021 15:09
Період уточнень
з 29.09.2021 11:24 до 08.10.2021 00:00
Період оскарження
з 29.09.2021 11:24 до 14.10.2021 00:00
Період аукціону
з 19.10.2021 11:12 до 19.10.2021 11:35
Період кваліфікації
з 19.10.2021 11:35 до 27.10.2021 17:12
Період кваліфікації
з 19.10.2021 11:35 до 27.10.2021 17:12
Основні параметри
Послуги зі страхування від шкоди чи збитків нежитлових приміщень в житловій будівлі «літ.А-6» загальною площею 967,7 м?, за адресою: пров. Соборний, 1
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі страхування від шкоди чи збитків нежитлових приміщень в житловій будівлі «літ.А-6» загальною площею 967,7 м?, за адресою: пров. Соборний, 1
Код ДК 021:2015
66510000-8 - Страхові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, провулок Соборний, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Загальний страховий платіж за цим Договором сплачується одноразово в розмірі 100% вартості страхового платежу, на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.09.2021 11:35
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Налєтько Тетяна
Електронна пошта
Телефон
380577253844
Замовник
ЄДРПОУ
04059243
Повна назва
Харківська міська рада
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
майдан Конституції, будинок 7
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія"
Пропозиція:
28 170.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ ПРОВІДНА"
Пропозиція:
15 650.3 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.10.2021 16:54 по 03.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Зміст
1) Учасником ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ ПРОВІДНА" у складі тендерної пропозиції не надано довідку, складену в довільній формі, стосовно інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним статтею 17 Закону, а саме, за пунктами 12, 13 частини першої статті 17 Закону, що суперечить вимогам абз. 2) пп. 1.1. п. 1. розділу ІІІ тендерної документації. 2) Учасником ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ ПРОВІДНА" у складі тендерної пропозиції не надано Проект договору про закупівлю у відповідності до Додатка 5 тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання учасником), що не відповідає вимогам абз. 6) пп. 1.1 п.1.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3) У наданій учасником ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ ПРОВІДНА" формі «Загальні відомості про учасника» не заповнено пункт 4 (Правовий статус учасника; організаційно-правова форма учасника - юридичної особи), що не відповідає вимогами Додатку 6 тендерної документації.
Документи кваліфікації
23.10.2021 16:50
-
documentType.award.awardNotice
19.10.2021 11:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2021 11:26
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2021 11:26
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
19.10.2021 11:35
Надати до
21.10.2021 0:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У процесі розгляду тендерної пропозиції ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ ПРОВІДНА" було виявлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які мали бути надані учасником відповідно до вимог п.п. 1 п. 1.1 Розділу III Тендерної документації, а саме ліцензія на право надання послуг страхування від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ, яка є чинною, що, в свою чергу, є кваліфікаційним критерієм відповідно до вимог тендерної документації, а саме пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації: «- Для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: 7) дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбаченого чинним законодавством, зокрема, ліцензії на право надання послуг страхування, що є чинними, а саме: - страхування майна; - страхування від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ;». Також у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які мали бути надані учасником відповідно до вимог пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації, а саме довідка, складена у довільній формі про відсутність/ наявність обмежень у статуті або в іншому установчому документі обмежень(з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції 4 Довідка, складена в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника – юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю).» Також, відповідно до пункту 8 зазначеного вище Додатку 6 до тендерної документації, учасником заповнюється та подається форма «Загальні відомості учасника» у вигляді, наведеному у відповідному Додатку 6. Так, у пункті 10 зазначеної форми відсутня інформація стосовно посади особи, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію, а також, відсутня інформація, яка мала бути зазначена у пункті 11. Таким чином, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Також, згідно із частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Отже, для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття Замовником рішення за результатами її розгляду, учасником- ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ ПРОВІДНА" протягом 24 годин має бути надано: ? ліцензію на право надання послуг страхування від вогневих ризиків та ризиків стихійних явищ; ? довідку, складену в довільній формі про відсутність/ наявність обмежень у статуті або в іншому установчому документі обмежень(з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 4 Додатку 6; ? повну інформацію по пунктах 10, 11 форми «Загальні відомості учасника» відповідно до пункту 8 Додатку 6 до тендерної документації.
Створено
22.10.2021 14:10
Надати до
23.10.2021 14:10
Період вимог/скарг з 27.10.2021 17:12 по 07.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
27.10.2021 17:11
-
documentType.award.awardNotice
24.10.2021 07:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2021 11:26
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.09.2021 11:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У процесі розгляду тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія" було виявлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які мали бути надані учасником відповідно до вимог пункту 4 Додатку 6 до тендерної документації, а саме довідка, складена у довільній формі про відсутність/ наявність обмежень у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції 4 Довідка, складена в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника – юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю).» Таким чином, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Також, згідно із частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Отже, учасником- Приватним акціонерним товариством "Українська пожежно-страхова компанія" протягом 24 годин має бути надано: ? довідку, складену в довільній формі про відсутність/ наявність обмежень у статуті або в іншому установчому документі обмежень(з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 4 Додатку 6.
Створено
26.10.2021 16:18
Надати до
27.10.2021 16:18
Договір
UA-2021-09-29-001598-c-c1
Підписаний і діє
Номер
179-21
28 170.54 грн.
28 170.54 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги зі страхування від шкоди чи збитків нежитлових приміщень в житловій будівлі «літ.А-6» загальною площею 967,7 м?, за адресою: пров. Соборний, 1
Номенклатура
Послуги зі страхування від шкоди чи збитків нежитлових приміщень в житловій будівлі «літ.А-6» загальною площею 967,7 м?, за адресою: пров. Соборний, 1
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
16.11.2021 15:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 300.6 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2021 10:00
Замовник:
Харківська міська рада
Контактний телефон:
380577253844
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 300.6 грн.
Період подання пропозицій
до 18.10.2021 10:00
Замовник:
Харківська міська рада
Контактний телефон:
380577253844
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності