Обгрунтування використання переговорної процедури
Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок» №2759-ІІІ від 04.10.2001р., поштова марка – державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку із зазначенням його номінальної вартості та держави, який є засобом оплати послуг поштового зв’язку, що надаються національним оператором. Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» (ПАТ «Укрпошта») є правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» та є національним оператором поштового зв’язку України згідно розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р. Згідно наказу Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 року № 611, змінено тип публічного акціонерного товариства «Укрпошта» з публічного на приватне та товариство перейменоване в Акціонерне товариство «Укрпошта» (скорочено АТ «Укрпошта»). Згідно з пунктом 7 частиною 2 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 270 від 05.03.2009, оператори поштового зв’язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв’язку, що надаються об’єктами поштового зв’язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. Частиною 3 статті 15 Закону України «Про поштовий зв’язок» передбачено, що національний оператор має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Відповідно до пункту 1 Положення про знаки поштової оплати, затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України №388 від 24.06.2010, це Положення визначає порядок видання, введення в обіг та організації розповсюдження знаків поштової оплати, до яких належить поштові марки, блоки, маркувальні конверти та картки, а також виведення їх з обігу. Пунктом 2 зазначеного Положення передбачено, що його дія поширюється тільки на національного оператора поштового зв’язку. На підставі вищевикладеного, оскільки продаж поштових марок може бути запропонований лише АТ «Укрпошта», Південно-Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Дніпро) згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами було б доцільно застосувати переговорну процедуру. В Дніпропетровській області розповсюдження поштових марок здійснюється філією Дніпропетровської дирекції АТ «Укрпошта». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Закон України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001р. №2759-ІІІ; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 р. № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку»; Постанова Кабінету Міністрів України від 05.03.2009р. № 270 «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв’язку»; Наказ Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010р. №388 «Про затвердження Положення про знаки поштової оплати».