Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв"язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-09-15-012606-b
План UA-P-2021-09-15-015811-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.12.2021 09:59
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.11.2021 15:49
Закінчення аукціону 03.11.2021 16:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
134 814 520.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
674 072.6 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.09.2021 18:31 до 02.11.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 15.09.2021 18:31
до 23.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.09.2021 18:31
до 29.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.11.2021 15:49
до 03.11.2021 16:18
Завершено
Період кваліфікації
з 03.11.2021 16:18
до 17.11.2021 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2021 15:44
до 28.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.11.2021 15:44
до 01.12.2021 09:59
Період уточнень
з 15.09.2021 18:31 до 23.10.2021 00:00
Період оскарження
з 15.09.2021 18:31 до 29.10.2021 00:00
Період аукціону
з 03.11.2021 15:49 до 03.11.2021 16:18
Період кваліфікації
з 03.11.2021 16:18 до 17.11.2021 15:44
Період кваліфікації
з 03.11.2021 16:18 до 17.11.2021 15:44
Основні параметри
«Капітальний ремонт вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
674 072
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10030, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе)
Дата постачання по
01.12.2022 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.10.2021 14:59
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Анатолійович Ткачук
Електронна пошта
Телефон
+380412474360
Замовник
ЄДРПОУ
39932654
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
134 814 420.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
Пропозиція:
134 814 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
134 807 138.5 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 17.11.2021 15:44 по 28.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.11.2021 15:44
-
17.11.2021 15:44
Звіт про оцінку
03.11.2021 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2021 18:31
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.09.2021 18:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після детального розгляду пропозиції Учасника ПП «Автомагістраль» було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. У графі 2 наданої учасником довідки №2799-15/ТВ від 26.10.21 про наявність АБЗ не повністю вказано місцезнаходження АБЗ відповідно до Атестату ви-ва; 2. Учасником не надано у повному обсязі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, які зазначені ним у довідці № 2841/ТВ від 01.11.2021 року. У складі пропозиції відсутні свідоцтва на: автомобіль бортовий (п. 1); асфальтоукладач (п. 2); навантажувач (п. 4); автогрейдер (п. 7); екскаватор (п. 10); 5 котків дорожніх (п. 11, 12, 14, 16, 18); автокран (п. 19); міні-навантажувач (п. 21); автомобіль-самоскид – 2 (п. 22, 24); автогудронатор (п. 30); агрегат для вбивання паль (п. 34), що не відповідає вимогам п. 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3. У п. 26-29, 31, 33, 36-39 довідки з інформацією про наявність техніки стовбчик 6 «Значення приналежності» містить посилання на бухгалтерську довідку №2842 від 01.11.2021 р., однак у складі документів тендерної пропозиції Учасник надає бухгалтерську довідку вих. №2842/ТВ від 01.11.2021 р. 4. У інформації про наявність техніки за вих. № 2841/ТВ від 01.11.2021 року, а саме у стовбці 3 позиції 38 та 39, не вказано рік випуску гайковерта та наріжчика швів відповідно, що суперечить вимогам встановленої таблицею 1.3 Додатку 1 форми. 5. У довідці про кваліфікацію і досвід працівників за вих. № 2846/ТВ від 01.11.2021, а саме у інформації, що стосується спеціальності за освітою Майстера виробничої дільниці №6 (п. 9) Денисюка С. Г. учасником зазначено «Будівництво», однак у складі документації надано диплом даного працівника, де вказано спеціальність «Автомобільні дороги і аеродроми». Перелік виявлених невідповідностей стосується інформації про підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які встановлені вимогами тендерної документації у відповідності до ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учаснику необхідно виправити перелічені невідповідності документації шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
15.11.2021 17:29
Надати до
16.11.2021 17:29
Договір
UA-2021-09-15-012606-b-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 45-21
134 807 138.5 грн.
112 339 282.09 грн.
З ПДВ
Підписано
30.11.2021
Строк дії договору з
30.11.2021
по
01.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
«Капітальний ремонт вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
134 807 138.5
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
1 грудня 2022 р.
Документи договору
01.12.2021 09:54
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-05-09-000015
Дата створення проекту
09.05.2022 09:24
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
09.05.2022 20:44
Дата публікації висновку про результати
01.06.2022 15:41
Дата завершення усунення порушень
07.06.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
31.05.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2022 № 137 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2022 № 137 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 24. UA-2021-09-15-012606-b Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації 134 814 520,80 Капітальний ремонт вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2022 00:00
Документи рішення
09.05.2022 20:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30.05.2022. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.09.2021 № 255 (зі змінами), тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2021, договір від 30.11.2021 № 45-21, додаткові угоди від 01.12.2021 №1, від 01.02.2022 №2, відповід ь Замовника на запит органу фінансового контролю від 13.05.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.05.2022 00:00
Дата публікації
01.06.2022 15:41
Документи висновку
01.06.2022 15:41
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе) в м. Житомирі», за кодом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-15-012606-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
10.05.2022 16:14
Орган перевірки
14.05.2022 00:00
Документи повідомлення
10.05.2022 16:14
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі «Капітальний ремонт вул. Київська (від вул. Небесної Сотні до шляхопроводу по Київському шосе) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за номером ID: UA-2021-09-15-012606-b) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи: - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - Розрахунок очікуваної вартості; - Експертний звіт. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів обласного рівня, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Рішеня
13.05.2022 11:24
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
134 814 520.8 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2021 17:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412474360
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
134 814 520.8 грн.
Період подання пропозицій
до 02.11.2021 17:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412474360
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності