Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування. від Управління дорожнього господарства Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-09-13-002599-a
План UA-P-2021-09-13-002280-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.10.2021 12:21
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 30.09.2021 14:16
Закінчення аукціону 30.09.2021 14:39
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
61 827 270 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
620 000 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.09.2021 16:09 до 29.09.2021 16:13
Завершено
Період уточнень
з 13.09.2021 16:09
до 19.09.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.09.2021 16:09
до 25.09.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.09.2021 14:16
до 30.09.2021 14:39
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2021 14:39
до 04.10.2021 09:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.10.2021 09:58
до 15.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.10.2021 09:58
до 23.10.2021 12:21
Період уточнень
з 13.09.2021 16:09 до 19.09.2021 00:00
Період оскарження
з 13.09.2021 16:09 до 25.09.2021 00:00
Період аукціону
з 30.09.2021 14:16 до 30.09.2021 14:39
Період кваліфікації
з 30.09.2021 14:39 до 04.10.2021 09:58
Період кваліфікації
з 30.09.2021 14:39 до 04.10.2021 09:58
Основні параметри
«Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування.
площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 12 439 м?
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
300 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування.
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Шота Руставелі
Дата постачання по
31.12.2022 16:13
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 360 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.09.2021 16:13
-
Проект договору
13.09.2021 16:09
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дєлієргієв Геннадій Георгійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380963616027
Факс
+380482329963
Замовник
ЄДРПОУ
26506412
Назва (англійською мовою)
Road Facilities Administration of Odesa City Council
Повна назва
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Road Facilities Administration of Odesa City Council
Поштовий індекс
65078
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. Генерала Петрова, 22
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
Пропозиція:
61 207 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Пропозиція:
60 873 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 04.10.2021 9:58 по 15.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.10.2021 09:58
-
Повідомлення про рішення
30.09.2021 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2021 16:09
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.09.2021 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕВРОДОР» виявлено невідповідності в інформації та документах подання яких вимагалось тендерною документацією. 1). У складі пропозиції ТОВ «ЕВРОДОР» на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність у учасника процедури закупівлі досвіду про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору виявлено невідповідність ціни виконаного договору. 2). На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути виявлені невідповідності шляхом розміщення документів, а саме: Довідки про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Створено
01.10.2021 12:19
Надати до
02.10.2021 12:19
Договір
UA-2021-09-13-002599-a-a1
Підписаний і діє
Номер
41
60 873 000 грн.
50 727 500 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2021
Строк дії договору з
22.10.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування.
Номенклатура
«Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування.
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
60 873 000
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2022 р.
Документи договору
23.10.2021 11:52
-
23.10.2021 11:36
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-10-26-000022
Дата створення проекту
26.10.2021 10:19
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.10.2021 11:31
Дата публікації висновку про результати
18.11.2021 18:49
Дата завершення усунення порушень
24.11.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
17.11.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.10.2021 № 371 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2021-09-13-002599-a 13.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.10.2021 00:00
Документи рішення
26.10.2021 11:31
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.09.2021 № 110, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідністю «Евродор» (далі – ТОВ «Евродор»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення від 04.10.2021 № 137, повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2021, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 22.10.2021 № 41, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.11.2021.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.11.2021 00:00
Дата публікації
18.11.2021 18:49
Документи висновку
18.11.2021 18:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-13-002599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
02.11.2021 09:42
Орган перевірки
06.11.2021 00:00
Документи повідомлення
02.11.2021 09:43
-
Відповідь
пояснення на запит
Моніторинг до закупівлі робіт «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування. UA-2021-09-13-002599-a На Ваш запит від 02.11.2021 09:42 пояснюємо наступне. 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1–218–182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно –кошторисної документації. Проектно-кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування затверджена наказом № 42 від 31 серпня 2021 року начальником Управління дорожнього господарства Бахмутовим О. В. на суму 64 234 643, 00 грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого Одеської філією Державного підприємства «Державний науково – дослідний та проектно – вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» № ЕК – 4273/08 – 21 та затвердженого директором Одеської філією Державного підприємства «Державний науково – дослідний та проектно – вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» Великим Р. М. від 25 серпня 2021 року. Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Пунктом 4 – 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати: – обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; – оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету. Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично – дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Рішеня
03.11.2021 15:43
Замовник
Документи повідомлення
03.11.2021 15:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
61 827 270 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2021 16:13
Замовник:
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380963616027
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
61 827 270 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2021 16:13
Замовник:
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380963616027
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності