Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення) від Фонд соціального захисту інвалідів.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-09-08-006734-c
План UA-P-2021-09-08-005754-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.11.2021 17:58
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 20.10.2021 13:37
Закінчення аукціону 20.10.2021 14:00
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
29 877 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
149 385 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2021 13:48 до 09.10.2021 18:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2021 13:48
до 29.09.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2021 13:48
до 05.10.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 09.10.2021 18:05
до 17.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 20.10.2021 13:37
до 20.10.2021 14:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2021 14:00
до 20.10.2021 15:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2021 15:07
до 31.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2021 15:07
до 05.11.2021 17:58
Період уточнень
з 08.09.2021 13:48 до 29.09.2021 00:00
Період оскарження
з 08.09.2021 13:48 до 05.10.2021 00:00
Період аукціону
з 20.10.2021 13:37 до 20.10.2021 14:00
Період кваліфікації
з 09.10.2021 18:05 до 17.10.2021 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2021 14:00 до 20.10.2021 15:07
Період кваліфікації
з 20.10.2021 14:00 до 20.10.2021 15:07
Основні параметри
Код ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення)
Code CPV - 34110000-1 Passenger cars (Specially equipped vehicles for the transportation of persons with disabilities and children with disabilities who have musculoskeletal disorders, and other low-mobility groups)
З організаційних питань щодо проведення процедури закупівлі – сектор публічних закупівель, завідувач сектору публічних закупівель – Сергієнко Дмитро Володимирович: номер телефону: +38 044 293 17 56
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
300 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Specially equipped vehicles for the transportation of persons with disabilities and children with disabilities who have musculoskeletal disorders, and other low-mobility groups
Код ДК 021:2015
34114000-9 - Транспортні засоби спеціального призначення
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2021 00:00
Умова оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2021 10:17
-
documentType.tender.billOfQuantity
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Сергієнко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dmytro Serhiienko
Електронна пошта
Телефон
+380442931756
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00034163
Назва (англійською мовою)
Invalids Social Protection Fund of the Ministry of Social Policy of Ukraine
Повна назва
Фонд соціального захисту інвалідів
Повна назва (англійською мовою)
Invalids Social Protection Fund of the Ministry of Social Policy of Ukraine
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вул. Глибочицька, 72, каб. 437
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІОН АВТО"
Пропозиція:
29 708 050 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІДІ ЕЛЕГАНС"
Пропозиція:
29 692 500 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІОН АВТО" : [email protected]
29 708 050 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
09.10.2021 18:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2021 13:48
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2021 13:48
ТОВ "ВІДІ ЕЛЕГАНС" : [email protected]
29 692 500 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
09.10.2021 18:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2021 13:48
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2021 13:48
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.10.2021 15:07 по 31.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.10.2021 15:07
-
20.10.2021 15:07
Звіт про оцінку
20.10.2021 14:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-09-08-006734-c-b1
Підписаний і діє
Номер
144
29 692 500 грн.
24 743 750 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2021
Строк дії договору з
05.11.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
23 (штуки)
Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення
Номенклатура
Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2021 р.
Документи договору
05.11.2021 17:58
-
05.11.2021 17:56
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-08-29-000038
Дата створення проекту
29.08.2022 09:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.08.2022 11:43
Дата публікації висновку про результати
21.09.2022 16:21
Дата завершення усунення порушень
06.10.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
20.09.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2022 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2021-09-08-006734-c 08.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2022 00:00
Документи рішення
29.08.2022 11:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами) (далі – Постанова № 1070), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель фонду соціального захисту інвалідів (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням завідувачем сектору публічних закупівель (уповноваженої особи Замовника), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДІ ЕЛЕГАНС» (далі – ТОВ «ВІДІ ЕЛЕГАНС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІОН АВТО» (далі – ТОВ «ЛІОН АВТО»), протокол щодо прийняття рішення від 20.10.2021 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2021, договір від 05.11.2021 № 144 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 09.09.2022. Згідно з абзацом 3 частини першої статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Замовником проведено дану закупівлю відповідно до річного плану закупівель (UA-P-2021-09-08-005754-c), тобто Замовник на 2021 рік спланував свої витрати згідно з потребами для забезпечення діяльності фонду соціального захисту інвалідів або з інших підстав. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник відповідно до пункту 4.4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації установив строк поставки товару (Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення) – протягом 180 робочих днів з моменту внесення предоплати. Вимоги тендерної документації відповідно до Закону не оскаржувались учасниками тендеру. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ВІДІ Елеганс» на виконання вимог додатку 1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (цінова)» до тендерної документації надав свою тендерну пропозицію (цінову) від 06.10.2021 № 3, відповідно до якої зазначив, що зобов'язується поставити спецавто відповідно до умов Договору. При цьому погодився, що оплата за поставлений спецавто, буде проводитись з урахуванням фактичного фінансування видатків (та/або надходження коштів) з Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. Крім того листом від 06.10.2021 № 17 учасник ТОВ «ВІДІ Елеганс» надав згоду з основними вимогами проєкту договору. За результатами моніторингу проведеної процедури закупівлі установлено, що Замовник уклав договір про закупівлю з ТОВ «ВІДІ ЕЛЕГАНС» (далі –Постачальник) від 05.11.2021 № 144 (далі – Договір) на суму 29 692 500,00 грн у тому числі ПДВ – 4 948 750,00 грн, умовами якого передбачив наступне: пунктом 4.1 Договору передбачено, що оплата за поставлений спецавто буде здійснюватися наступним чином: - Часткова попередня оплата (Аванс) та остаточна оплата; - Розмір Авансу становить не більше 30% (тридцяти відсотків) від ціни Договору та сплачується Постачальнику протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надання Постачальником Рахунку. Остаточна оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати з моменту підписання Сторонами трьохстороннього Акту приймання-передачі спецавто, за цінами, зазначеними в Специфікації в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, який зазначений у цьому Договорі. Пунктом 5.3 Договору зазначено що, сторони засвідчують поставку спецавто шляхом підписання видаткової накладної та трьохстороннього акту прийом-передачі. Пунктом 12.1 Договору передбачено, що Договір набирає чинності і вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, а в частині виконання зобов’язань, до повного їх виконання. Замовник додатковою угодою від 05.11.2021 № 1/145 (в день підписання Договору) вніс зміни до розділу 4 «Порядок здійснення оплати», зокрема: - до пункту 4.1 Договору «оплата Постачальнику здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами трьхстороннього Акту приймання-передачі спецавто, за цінами, зазначеними в Специфікації в національній валюті України - до пункту 4.2 Договору «Оплата Покупець за поставлені спецавто буде проводитись з урахуванням фактичного фінансування видатків (та/або надходження коштів) з державного бюджету на зазначені цілі Замовника. - до пункту 4.4 Договору в частині «Покупець може робити попередню оплату на період до 3 місяців відповідно до Постанови Кабінету Міністрі України від 04 грудня 2019 року № 1070 (зі змінами) «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних кошті попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постановою Кабінету міністрів України від 02.12.2020 № 1198 « Про внесення змін до постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 і від 22 липня 2020 року № 641». На запит Держаудислужби від 05.09.2022 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 09.09.2022 пояснення, в яких зазначив, що Постачальник листами від 15.12.2021 № 674 та від 28.12.2021 № 21-09/1 звернувся до нього з інформацією щодо виникнення обставин непереборної сили, а саме: зміна строку поставки виробника базових автомобілів ТОВ «Пежо Сітроен Україна» у зв’язку з кризовою ситуацією щодо виробництва напівпровідників та обмеження у роботі заводів виробників, які були встановлені з причин протиепідемічних заходів, які пов’язані боротьбою з COVID-19 не раніше кінця березня місяця 2022 року. Також Замовник 17.12.2021 додатковою угодою № 176 вніс зміни до Додатку 3 до Договору, зокрема щодо графіку поставки спеціально обладнаних автомобілів з розподілом до територіальних відділень Фонду спеціального захисту осіб з інвалідністю до 31.12.2021. За результатами пошуково-аналітичної системи https://www.007.org.ua/ 28.12.2021 Замовник здійснив перерахування коштів переможцю торгів ТОВ «ВІДІ ЕЛЕГАНС» у розмірі 100 % у сумі 29 692 500,00 грн за поставку товарів, передбачених Договором. Також згідно з Поясненнями Замовника зазначено що, на виконання п. 8.3 Договору (виникнення обставин непереборної сили та строк їх дії підтверджується висновком Торгово-Промислової Палати України чи іншою довідкою, процесуальним документом, виданих компетентним органом) Постачальник листом від 23.12.2021 № 12/20/8.05/101-21 звернувся за висновком до Торгово-промислової палати України щодо зміни строку поставки спецавто та здійснення аналізу, фактичних обставин, що склалися при виконанні Поставщиком Договору. При цьому Замовник в поясненнях зазначає, що на підставі вищезазначеного між Замовником та Постачальником було укладено додаткову угоду від 31.12.2021 № 187, відповідно до умов якої зобов’язання за Договором продовжено до 31.03.2022. Окрім цього в Поясненнях зазначено що, «в подальшому, листом від 18.03.2022 № 12/20/8.01/002-22 постачальник звернувся до Замовника щодо настання форс-мажорних обставин у зв’язку з військовою агресією РФ на введення в Україні воєнного стану. На підтвердження надано лист Торгово-Промислової Палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 постачальник запевнив, що умови договору будуть виконані у найкоротші строки після завершення обставин непереборної сили. 22.03.2022 за вих № 24 Управління державної казначейської служби України у Подільському р-ні м. Києва проінформовано про наявність форс мажорних обставин при виконанні Товариством умов Договору. Отже на сьогодні відповідно до умов чинного законодавства, Сторонами застосовані норми про дію обставин непереборної сили (форс-мажорні обставини), що означає зупинення строків виконання зобов’язань по Договору». При цьому на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник на запит Держаудитслужби від 05.09.2022 не надав документи, на які посилається в своїх Поясненнях, зокрема додаткову угоду від 31.12.2021 № 187, лист Постачальника від 18.03.2022 № 12/20/8.01/002-22, лист від 02.03.2022 № 24 про наявність форсмажорних обставин. Відповідно до вимог частини сьомої статті 41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 31.12.2021 № 187 не оприлюднено в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту одинадцять частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог пункту одинадцять частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВіДі Елеганс», ТОВ «ЛІОН АВТО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі повідомлення про внесення змін до договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.09.2022 00:00
Дата публікації
21.09.2022 16:21
Документи висновку
21.09.2022 16:21
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог висновку про результати моніторингу закупівлі UA- 2021-09-08-006734-c оприлюднено в електронній системі повідомлення про внесення змін до договору № 144 від 05.11.2021 та сканкопія додаткової угоди № 187 від 31.12.2021 до цього договору. Додатково надсилаємо копії листів.
Дата публікації
27.09.2022 13:54
Документи інформації про усунення порушення
27.09.2022 13:54
-
27.09.2022 13:54
-
27.09.2022 13:54
-
27.09.2022 13:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі легкових автомобілів (Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-08-006734-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Надати документальне підтвердження, інформацію (пояснення) яким чином переможець процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ВІДІ ЕЛЕГАНС» (далі – Постачальник) виконав умови пункту 4.3 та 5.4 договору від 05.11.2021 № 144 (далі – Договір) в частині: - поставки товару до 31.12.2021 (акти приймання-передачі, рахунки, видаткові накладні, та інші документи); - здійснення сплати авансу відповідно до пункту 4.1 який становить не більше 30% від ціни Договору (ціна Договору 29 692 500,00 грн) за поставлений товар. Враховуючи що за результатами пошуково-аналітичною системою dozorro https://www.007.org.ua/ 2021-12-28 Замовником здійснено попередню стовідсоткову оплату (29 692 500,00 грн) за спеціально обладнані автомобілі згідно Договору, проте як у пункті 5.4 зазначено що, оплата здійснюється згідно акту прийом-передачі де Постачальник підтверджує факт поставки спецавто, це і є підставою для оплати; 4. Надати документальне підтвердження використання постачальником попередньої оплати відповідно до пункту 4.4 додаткової угоди від 05.11.2021 Договору. Враховуючи стовідсоткову оплату за товар, станом на 29.08.2022 відсутній звіт про виконання договору про закупівлю. 5. Надати інформацію та її документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди від 05.11.2021 № 1 та додаткової угоди від 17.12.2021 № 2 до Договору. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
05.09.2022 11:13
Орган перевірки
09.09.2022 00:00
Документи повідомлення
05.09.2022 11:14
-
Відповідь
Про надання пояснень щодо закупівлі легкових автомобілів (Спеціально обладнані автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-08-006734-c) .
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Паспортом бюджетної програми на 2021 рік за КПКВК 2507030 "Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю", затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 10.12.2021 № 691, по направленню "Придбання автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухомого апарату" затверджено фінансування в розмірі 30000 тис. гривень. Визначено середню вартість автомобіля на рівні 1304,3 тис. грн, запланована кількість придбаних автомобілів - 23 шт. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована шляхом збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також в комерційних пропозиціях надісланих постачальниками товару. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. https://www.ispf.gov.ua/diyalnist/plani-zakupivel-fondu 3. Надати документальне підтвердження, інформацію (пояснення) яким чином переможець процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ВІДІ ЕЛЕГАНС» (далі – Постачальник) виконав умови пункту 4.3 та 5.4 договору від 05.11.2021 № 144 (далі – Договір) в частині: - поставки товару до 31.12.2021 (акти приймання-передачі, рахунки, видаткові накладні, та інші документи); - здійснення сплати авансу відповідно до пункту 4.1 який становить не більше 30% від ціни Договору (ціна Договору 29 692 500,00 грн) за поставлений товар. Враховуючи що за результатами пошуково-аналітичною системою dozorro https://www.007.org.ua/ 2021-12-28 Замовником здійснено попередню стовідсоткову оплату (29 692 500,00 грн) за спеціально обладнані автомобілі згідно Договору, проте як у пункті 5.4 зазначено що, оплата здійснюється згідно акту прийом-передачі де Постачальник підтверджує факт поставки спецавто, це і є підставою для оплати; Відповідно до п. 4.4 додаткової угоди від 05.11.2021 № 1/145 до Договору про закупівлю спеціально-обладнаних автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, та інших маломобільних груп населення № 144 від 05.11.2021 року покупцю (Фонду) надано можливість робити попередню оплату на період до 3 місяців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 № 1198 "Про внесення змін до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 і від 22.07.2020 № 641". Щодо термінів поставки автомобілів інформуємо наступне. Листами від 15.12.2021 № 674 та від 28.12.2021 постачальник (ТОВ "ВіДі Елеганс" звернувся до Фонду з інформацією щодо виникнення обставин непереборної сили, а саме: зміна строку поставки виробника базових автомобілів ТОВ "Пежо Сітроен Україна" у зв’язку з кризовою ситуацією щодо виробництва напівпровідників та обмеження у роботі заводів виробників, які були встановлені з причин протиепідимічних заходів, які по’язані боротьбою з COVID-19. На виконання п. 8.3 Договору постачальник звернувся за висновком до Торгово-промислової палати України. На підставі викладеного між Фондом та ТОВ "ВіДі Елеганс" підписано додаткову угоду від 31.12.2021 № 187 відповідно до умов якої зобов’язання за Договором продовжено до 31.03.2022 року. В подальшому, листом від 18.03.2022 № 12/20/8.01/002-22 постачальник звернувся до Фонду щодо настання форс-мажорних обставин у зв’язку з військовою агресією РФ на введення в Україні воєнного стану. на підтвердження надано лист ТПП від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. постачальник запевнив, що умови договору будуть виконані у найкоротші строки після завершення обставин непереборної сили. 22.03.2022 за вих № 24 Управління державної казначейської служби України у Подільському р-ні м. Києва проінформовано про наявність форс мажорних обставин при виконанні Товариством умов Договору. Отже на сьогодні відповідно до умов чинного законодавства, Сторонами застосовані норми про дію обставин непереборної сили (форс-мажорні обставини), що означає зупинення строків виконання зобов’язань по Договору. 4. Надати документальне підтвердження використання постачальником попередньої оплати відповідно до пункту 4.4 додаткової угоди від 05.11.2021 Договору. Враховуючи стовідсоткову оплату за товар, станом на 29.08.2022 відсутній звіт про виконання договору про закупівлю. Інформація щодо виконання умов Договору наведена вище за текстом, у відповіді на питання № 3. 5. Надати інформацію та її документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю відповідно до додаткової угоди від 05.11.2021 № 1 та додаткової угоди від 17.12.2021 № 2 до Договору. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. В пункті 1 додаткової угоди від 05.11.2021 № 1/145 допущено виключно технічну помилку, а саме не вірно здійснено посилання на норму законодавства.
Рішеня
09.09.2022 19:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 877 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2021 18:00
Замовник:
Фонд соціального захисту інвалідів
Контактний телефон:
+380442931756
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 877 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2021 18:00
Замовник:
Фонд соціального захисту інвалідів
Контактний телефон:
+380442931756
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності