Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» від ДП "ПРОЗОРРО".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2021-09-07-005722-c
План UA-P-2021-09-06-002265-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.11.2021 16:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.10.2021 13:06
Закінчення аукціону 19.10.2021 13:29
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
16 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
163 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.09.2021 13:02 до 08.10.2021 17:00
Завершено
Період уточнень
з 07.09.2021 13:02
до 28.09.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.09.2021 13:02
до 04.10.2021 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 08.10.2021 17:01
до 19.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.10.2021 13:06
до 19.10.2021 13:29
Завершено
Період кваліфікації
з 19.10.2021 13:29
до 19.10.2021 17:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.10.2021 17:30
до 30.10.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.10.2021 17:30
до 01.11.2021 16:29
Період уточнень
з 07.09.2021 13:02 до 28.09.2021 00:00
Період оскарження
з 07.09.2021 13:02 до 04.10.2021 00:00
Період аукціону
з 19.10.2021 13:06 до 19.10.2021 13:29
Період кваліфікації
з 08.10.2021 17:01 до 19.10.2021 00:00
Період кваліфікації
з 19.10.2021 13:29 до 19.10.2021 17:30
Період кваліфікації
з 19.10.2021 13:29 до 19.10.2021 17:30
Основні параметри
Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Support and administration services ITS “PROZORRO”
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
326 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Support and administration services ITS “PROZORRO”
Код ДК 021:2015
72253200-5 - Послуги з підтримки систем
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Дата постачання з
12.11.2021 00:00
Дата постачання по
11.01.2023 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється на підставі підписаного Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання такого Акту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.09.2021 13:08
-
Тендерна документація
14.09.2021 13:08
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ася Мансурова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Asya Mansurova
Електронна пошта
Телефон
+380442814296
Мова спілкування
Українська
Сайт:
https://prozorro.gov.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Пазич
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Роман Пазич
Електронна пошта
Телефон
+380442814296
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
02426097
Назва (англійською мовою)
State company «PROZORRO»
Повна назва
ДП "ПРОЗОРРО"
Повна назва (англійською мовою)
State company «PROZORRO»
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
15 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
15 087 600 грн.
Відповіді на критерії
Прекваліфікація
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ" : [email protected]
15 200 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
08.10.2021 17:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 13:02
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 13:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК-КОНСАЛТИНГ" : [email protected]
15 087 600 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
08.10.2021 17:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 13:02
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 13:02
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 19.10.2021 17:30 по 30.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.10.2021 17:30
-
19.10.2021 13:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-09-07-005722-c-c1
Підписаний і діє
Номер
00000364/Г
15 087 600 грн.
12 573 000 грн.
З ПДВ
Підписано
01.11.2021
Строк дії договору з
01.11.2021
по
31.01.2023
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Номенклатура
Послуги з підтримки та адміністрування інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
11 січня 2023 р.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-11-30-000087
Дата створення проекту
30.11.2021 16:28
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
30.11.2021 16:45
Дата публікації висновку про результати
16.12.2021 17:33
Дата завершення усунення порушень
22.12.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
22.12.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.11.2021 № 402 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2021-09-07-005722-c 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.11.2021 00:00
Документи рішення
30.11.2021 16:45
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «ПРОЗОРРО» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 07.09.2021 № 07/09-ВТ (зі змінами внесеними протоколом засідання від 14.09.2021 № 14/09-ЗВТ), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МК-КОНСАЛТИНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЗОРІ РІШЕННЯ», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 19.10.2021, договір про надання послуг з підтримки та адміністрування ІТС «PROZORRO» від 01.11.2021 № 00000364/Г.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.12.2021 00:00
Дата публікації
16.12.2021 17:33
Документи висновку
16.12.2021 17:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2021 17:00
Замовник:
ДП "ПРОЗОРРО"
Контактний телефон:
+380442814296
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.10.2021 17:00
Замовник:
ДП "ПРОЗОРРО"
Контактний телефон:
+380442814296
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності