Показати схожі тендери

Закупівля Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи) від Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-09-07-001861-b
План UA-P-2021-08-31-003435-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.11.2021 14:20
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.09.2021 15:05
Закінчення аукціону 29.09.2021 15:46
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
597 900 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.09.2021 11:39 до 28.09.2021 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.09.2021 11:39
до 18.09.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.09.2021 11:39
до 24.09.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.09.2021 15:05
до 29.09.2021 15:46
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2021 15:46
до 09.11.2021 15:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2021 15:14
до 20.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.11.2021 15:42
до 23.11.2021 14:20
Період уточнень
з 07.09.2021 11:39 до 18.09.2021 00:00
Період оскарження
з 07.09.2021 11:39 до 24.09.2021 00:00
Період аукціону
з 29.09.2021 15:05 до 29.09.2021 15:46
Період кваліфікації
з 29.09.2021 15:46 до 09.11.2021 15:42
Період кваліфікації
з 29.09.2021 15:46 до 09.11.2021 15:42
Основні параметри
Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи)
Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи
Код ДК 021:2015
85120000-6 - Лікарська практика та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
25.10.2021 00:00
Дата постачання по
30.09.2022 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2021 11:32
-
16.09.2021 11:26
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Орлова Ірина
Електронна пошта
Телефон
380445209320
Сайт:
http://www.centrenergo.com
Замовник
ЄДРПОУ
00131334
Повна назва
Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Поштовий індекс
08720
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Українка
Адреса
Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ"
Пропозиція:
597 885 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БІЛДІНГ"
Пропозиція:
547 794 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування"
Пропозиція:
470 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Лаян Віннер"
Пропозиція:
401 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФ"
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.10.2021 15:14 по 17.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
06.10.2021 15:14
-
29.09.2021 15:47
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.10.2021 12:17 по 31.10.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Зміст
Учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Період вимог/скарг з 25.10.2021 15:40 по 05.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Не відповідає умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Період вимог/скарг з 02.11.2021 16:10 по 13.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Зміст
Не відповідає умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.09.2021 11:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не містить інформації стосовно технологій. Згідно з Додатком №5 до Тендерної документації надати відповідну довідку.
Створено
27.10.2021 15:51
Надати до
28.10.2021 15:51
Період вимог/скарг з 09.11.2021 15:42 по 20.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
09.11.2021 15:41
-
02.11.2021 16:11
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2021-09-07-001861-b-c2
Підписаний і діє
Номер
15/57
547 794 грн.
545 844 грн.
З ПДВ
Підписано
23.11.2021
Строк дії договору з
23.11.2021
по
30.09.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи
Номенклатура
Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.11.2021 14:20
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-05-15-000006
Дата створення проекту
15.05.2022 19:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.05.2022 09:49
Дата публікації висновку про результати
06.06.2022 15:05
Дата завершення усунення порушень
22.06.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
08.06.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 681-46-81
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.05.2022 № 146 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 16.05.2022 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 14. UA-2021-09-07-001861-b Публічне Акціонерне Товариство «Центренерго» Трипільська ТЕС 597 900,00 Лікарська практика та супутні послуги Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.05.2022 00:00
Документи рішення
17.05.2022 09:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД), вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 16.09.2021 № 673 зі змінами, тендерну пропозицію ТОВ «МЕДПРОФ», ТОВ «Лаян Віннер», КНП Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування", ТОВ «Будівельна компанія «ОЛВІ БІЛДІНГ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозиції від 29.09.2021, повідомлення про намір укласти договір від 09.11.2021, договір від 23.11.2021 № 15/57, додаткову угоду від 01.12.2021 № 1, відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 19.05.2022. Перевіркою відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII. Поряд з тим, частиною 1 статті 16 Закону № 922-VIII визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Проте, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказана вимога не відповідає вимогам Закону № 922-VIII, оскільки в частині 1 ст. 16 Закону № 922-VIII зазначено про необхідність надання документально підтвердженої інформації. Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази чи працівників, не може розглядатися як документально підтверджена інформація. Враховуючи зазначене, ТД складена з порушенням п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII в частині, що ТД не містить інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно Закону № 922- VIII За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, пунктом 13.7 Додатку 2 ТД передбачено, що Медичний заклад Виконавця повинен знаходитись на території Обухівського району Київської області (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, про місцезнаходження медичного закладу Учасника). Переможцем, у складі тендерної пропозиції не надано довідку, складену у довільній формі, про місцезнаходження медичного закладу Учасника, чим не дотримано вимогу пункту 13.7 Додатку 2 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір від 23.11.2021 № 15/57 на суму 574 794, 00 грн. Крім цього, вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі  відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 2 та пункту 8 частини 2 статті 22, частини 1 статті 31 та частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII . За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені зміни до договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
03.06.2022 00:00
Дата публікації
06.06.2022 15:05
Документи висновку
06.06.2022 15:05
-
Оскарження в суді
Просимо визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби щодо закупівлі: Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001861-b), оприлюднений в системі електронних закупівель "Прозорро" 17.05.2022 року.
Дата публікації
21.06.2022 11:58
Інформація про відкриття провадження
24.06.2022
640/9332/22
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи) (надалі – Висновок). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001861-b. 1. Згідно з Висновком: Перевіркою відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII. Заперечення: у частині четвертій розділу VI тендерної документації на вищезазначену закупівлю зазначено: істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, викладені Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в Додатках №№ 2,3 до Тендерної документації. У Додатку № 1 до Тендерної документації на вищезазначену закупівлю «Комерційна пропозиція» зазначено, зокрема, що Договір укладатиметься згідно з Проектом договору про закупівлю (Додаток № 3 до Тендерної документації) з урахуванням Технічних вимог (Додаток № 2 до Тендерної документації). У пункті 13.9 додатку № 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» викладений порядок змін умов договору, а саме: зміни до умов Договору вносяться шляхом укладання додаткової угоди до Договору з обов’язковим урахуванням вимог частини 5,6 статті 41 Закону. Таким чином, Замовником не порушені вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону. 2. Згідно з Висновком: частиною 1 статті 16 Закону № 922-VIII визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Проте, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказана вимога не відповідає вимогам Закону № 922-VIII, оскільки в частині 1 ст. 16 Закону № 922-VIII зазначено про необхідність надання документально підтвердженої інформації. Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази чи працівників, не може розглядатися як документально підтверджена інформація. Враховуючи зазначене, ТД складена з порушенням п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII в частині, що ТД не містить інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно Закону № 922- VIII. Заперечення: 1. Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з частиною першою статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Форма документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Законом не визначена. Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та досвіду роботи з закупівлями. На сайті Прозорро (https://infobox.prozorro.org/articles/uzagalneni-rekomendaciji-dlya-zamovnikiv-shchodo-zapovnennya-tendernoji-dokumentaciji-dlya-proceduri-zakupivli-vidkriti-torgi) викладені Узагальнені рекомендації для замовників щодо заповнення тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (надалі – Рекомендації). У частині п’ятій Рекомендацій зазначено, зокрема: • на підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформація може бути надана учасниками або у вигляді таблиці, або довідки (у довільній формі або за формою встановленою замовником) із зазначенням необхідних відомостей, наприклад: ПІБ працівників, кваліфікація/спеціальність, досвід роботи за конкретною спеціальністю; • вимоги щодо документів на підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність обладнання та матеріально-технічної бази установлюються у залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі. Інформація може бути надана у вигляді таблиці або довідки із зазначенням конкретних відомостей (можуть бути надані копії відповідних документів (технічних паспортів) обладнання, документи щодо наявності власного та/або залученого парку машин, механізмів, приміщень, наявність орендованих або власних виробничих потужностей необхідних для виконання замовлення тощо; • для підтвердження наявності досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів. Таким чином, тендерну документацію щодо закупівлі: Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи) Трипільською ТЕС складено у повній відповідності з вимогами статтей 16, 22 Закону. 3. Згідно з Висновком: За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, пунктом 13.7 Додатку 2 ТД передбачено, що Медичний заклад Виконавця повинен знаходитись на території Обухівського району Київської області (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, про місцезнаходження медичного закладу Учасника). Переможцем, у складі тендерної пропозиції не надано довідку, складену у довільній формі, про місцезнаходження медичного закладу Учасника, чим не дотримано вимогу пункту 13.7 Додатку 2 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір від 23.11.2021 № 15/57 на суму 574 794, 00 грн. Крім цього, вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Заперечення: Відповідно до п.19 ч.2 ст.22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з пп. 3, 12 Переліку формальних помилок, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, невірна назва документа, що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, а також подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, є формальною помилкою. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛВІ БІЛДІНГ» надані документи, на бланках яких зазначено поштову адресу Учасника, за якою були проведені медичні огляди працівників Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» за договорами, що були укладені раніше. Таким чином, зазначення адреси місцезнаходження медичного закладу Учасника не в окремій довідці, а на бланках документів тендерної пропозиції Учасника є формальною помилкою. Відповідно до п.19 ч.2 ст.22 Закону допущення формальних (несуттєвих) помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій
Дата публікації
09.06.2022 13:43
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на закупівлісторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета . Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
18.05.2022 14:25
Орган перевірки
24.05.2022 00:00
Документи повідомлення
18.05.2022 14:26
-
Відповідь
Пояснення на запит щодо закупівлі: "Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи)"
Надаємо пояснення на запит Замовнику на пояснення від 18.05.2022 щодо закупівлі: Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001861-b. 1) Згідно з запитом: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викладене в Інформаційній довідці щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель (додається). Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі моніторингу цін. 2) Згідно з запитом: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: http://www.centrenergo.com
Рішеня
19.05.2022 15:02
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
597 900 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2021 09:00
Замовник:
Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Контактний телефон:
380445209320
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
597 900 грн.
Період подання пропозицій
до 28.09.2021 09:00
Замовник:
Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Контактний телефон:
380445209320
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності