Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція внутрішніх систем водопостачання, водовідведення та нагріву води чаші басейну КП СК «Шахтар» за адресою: Львівська обл., м. Червоноград, вул. Героїв Майдану, 2 від КП СК "Шахтар".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2021-09-01-002045-a
План UA-P-2021-08-31-000857-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.11.2021 10:43
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 29.10.2021 15:14
Закінчення аукціону 29.10.2021 15:38
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 368 893.49 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 688.93 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2021 11:01 до 29.10.2021 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2021 11:01
до 19.10.2021 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2021 11:01
до 25.10.2021 00:00
Завершено
Період аукціону
з 29.10.2021 15:14
до 29.10.2021 15:38
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:38
до 02.11.2021 10:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.11.2021 10:49
до 13.11.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.11.2021 10:49
до 19.11.2021 10:43
Період уточнень
з 01.09.2021 11:01 до 19.10.2021 00:00
Період оскарження
з 01.09.2021 11:01 до 25.10.2021 00:00
Період аукціону
з 29.10.2021 15:14 до 29.10.2021 15:38
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:38 до 02.11.2021 10:49
Період кваліфікації
з 29.10.2021 15:38 до 02.11.2021 10:49
Основні параметри
Реконструкція внутрішніх систем водопостачання, водовідведення та нагріву води чаші басейну КП СК «Шахтар» за адресою: Львівська обл., м. Червоноград, вул. Героїв Майдану, 2
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
25 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція внутрішніх систем водопостачання, водовідведення та нагріву води чаші басейну КП СК «Шахтар» за адресою: Львівська обл., м. Червоноград, вул. Героїв Майдану, 2
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80100, Україна, Львівська область, місто Червоноград, вулиця Героїв Майдану, 2
Дата постачання по
31.12.2022 11:05
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після підписання акту приймання виконаних робіт, а також протягом 10 календарних днів з дати підписання договору може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2021 11:33
-
15.10.2021 11:28
Тендерна документація
15.10.2021 11:28
Тендерна документація
15.10.2021 11:28
Проект договору
15.10.2021 11:28
Тендерна документація
15.10.2021 11:28
Тендерна документація
15.10.2021 11:28
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
30.09.2021 11:03
Тендерна документація
30.09.2021 11:03
Тендерна документація
30.09.2021 11:03
Тендерна документація
30.09.2021 11:03
Тендерна документація
30.09.2021 11:03
Тендерна документація
30.09.2021 11:03
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
16.09.2021 17:35
Тендерна документація
16.09.2021 17:35
Тендерна документація
16.09.2021 17:35
Тендерна документація
16.09.2021 17:35
Тендерна документація
16.09.2021 17:35
Тендерна документація
16.09.2021 17:35
Тендерна документація
Тендерна документація
01.09.2021 11:01
-
01.09.2021 11:01
Тендерна документація
01.09.2021 11:01
Тендерна документація
01.09.2021 11:01
Тендерна документація
01.09.2021 11:01
Тендерна документація
01.09.2021 11:01
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мазан Мар'яна Валеріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380324942550
Замовник
ЄДРПОУ
41466374
Повна назва
КП СК "Шахтар"
Поштовий індекс
80100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Червоноград
Адреса
вулиця Героїв Майдану, буд. 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Баландюх Марія Василівна
Пропозиція:
4 971 888.63 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАМ-монтаж"
Пропозиція:
4 499 939.2 грн.
Відповіді на критерії
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.11.2021 10:49 по 13.11.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
02.11.2021 10:49
-
02.11.2021 10:47
Повідомлення про рішення
29.10.2021 15:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2021-09-01-002045-a-c1
Підписаний і діє
Номер
16/11/1
4 499 939.2 грн.
3 749 949.34 грн.
З ПДВ
Підписано
16.11.2021
Строк дії договору з
16.11.2021
по
31.12.2022
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція внутрішніх систем водопостачання, водовідведення та нагріву води чаші басейну КП СК «Шахтар» за адресою: Львівська обл., м. Червоноград, вул. Героїв Майдану, 2
Номенклатура
Реконструкція внутрішніх систем водопостачання, водовідведення та нагріву води чаші басейну КП СК «Шахтар» за адресою: Львівська обл., м. Червоноград, вул. Героїв Майдану, 2
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-04-06-000016
Дата створення проекту
06.04.2022 14:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.04.2022 15:11
Дата публікації висновку про результати
20.04.2022 14:32
Дата завершення усунення порушень
07.05.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
29.04.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 555-05-13
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Закарпатська
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 050-18-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.04.2022 № 2 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022 та №003100-18/2584-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.04.2022 № 2 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-09-01-002045-a 01.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.04.2022 00:00
Документи рішення
06.04.2022 15:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
conclusion.other
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства спортивний комплекс «ШАХТАР» Червоноградської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 15.10.2021 №70; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНАМ-монтаж» (далі – ТОВ «ЮНАМ-монтаж»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЮНАМ-монтаж» від 02.11.2021 №73; повідомлення про намір укласти договір від 02.11.2021; договір № 16/11/1 від 16.11.2021 року з усіма додатками до нього; додаткову угоду №1 від 14.12.2021року. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозиції. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено, що Замовником тендерну документацію складено з порушенням частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме: відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону № 922-VIII розроблення та затвердження, в тому числі, переліку формальних помилок, є однією з основних функцій Уповноваженого органу. Так, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповідності до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону № 922-VIII 15.04.2020 видано наказ №710 (далі – Наказ № 710) та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок» з детальним описом помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Проте, за результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710, чим порушено пункт 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII. В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 07 квітня 2022 року направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте Замовником відповіді та/або документів у строки встановлені законодавством не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та Наказу № 710. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушення, яке на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, здійснити заходи щодо недопущення такого порушення у подальшому та дотримання вимог пункту 9 частини другої статті 21, пункту 19 частини другої статті 22 та абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону №922-VIII (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.04.2022 00:00
Дата публікації
20.04.2022 14:32
Документи висновку
20.04.2022 14:32
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Реконструкція внутрішніх систем водопостачання, водовідведення та нагріву води чаші басейну КП СК «Шахтар» за адресою: Львівська обл., м. Червоноград, вул. Героїв Майдану, 2» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-01-002045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
07.04.2022 10:26
Орган перевірки
13.04.2022 00:00
Документи повідомлення
07.04.2022 10:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 368 893.49 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2021 00:00
Замовник:
КП СК "Шахтар"
Контактний телефон:
+380324942550
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 368 893.49 грн.
Період подання пропозицій
до 29.10.2021 00:00
Замовник:
КП СК "Шахтар"
Контактний телефон:
+380324942550
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності