Показати схожі тендери

Закупівля Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2021-08-27-006173-a
План UA-P-2021-08-27-000741-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.09.2021 11:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 08.09.2021 13:15
Закінчення аукціону 08.09.2021 14:02
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
141 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 415 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2021 10:36 до 07.09.2021 10:37
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2021 10:38
до 02.09.2021 10:36
Завершено
Період аукціону
з 08.09.2021 13:15
до 08.09.2021 14:02
Завершено
Період кваліфікації
з 08.09.2021 14:02
до 15.09.2021 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2021 11:47
до 18.09.2021 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2021 16:31
до 24.09.2021 11:29
Період уточнень
з 27.08.2021 10:38 до 02.09.2021 10:36
Період аукціону
з 08.09.2021 13:15 до 08.09.2021 14:02
Період кваліфікації
з 08.09.2021 14:02 до 15.09.2021 16:31
Період кваліфікації
з 08.09.2021 14:02 до 15.09.2021 16:31
Основні параметри
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
крісла офісні
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04050, Україна, м. Київ, Київ, Студентська 12А
Дата постачання по
11.10.2021 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
27.08.2021 10:43
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вячеслав Рудницький
Електронна пошта
Телефон
+380444810640
Замовник
ЄДРПОУ
00013698
Повна назва
ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський р-н, вул. Студентська, 12-А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КІСТАЄВ ТИМОФІЙ АНДРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
139 800 грн.
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
117 312 грн.
Учасник:
ТОВ "АВБ СІСТЕМ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
103 000 грн.
Учасник:
ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
102 999 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
Пропозиція:
102 170 грн.
Учасник:
ТОВ АРТ-ПРОМ
Пропозиція:
99 900 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.09.2021 11:47 по 15.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.Учасник запропонував у складі своєї цінової пропозиції товар: крісло Ultra Хром сидіння А-1 /спинка Сітка чорна, вставка Скаден чорний, що не відповідають вимогам Замовника. Постачання еквівалентного товару Оголошенням на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель не передбачено.
Документи кваліфікації
10.09.2021 11:47
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 13.09.2021 9:23 по 16.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до вимог Замовника, зазначених у розділі І Додатку 4 до Оголошення на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель Учасник повинен був запропонувати товар: крісла офісні «Офіс» KISPRI. Учасник запропонував у складі своєї цінової пропозиції товар: Крісла офісні «Офіс» KISPRI (Крісло офісне Донсо), (а фактично: Крісло офісне Донсо Виробник: ТОВ «СМФ «Престиж», Україна, це випливає з порівняльної таблиці та копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності товару санітарним вимогам які надано на Крісло офісне Донсо замість Крісел офісних «Офіс» KISPRI) що не відповідають вимогам Замовника. Постачання еквівалентного товару Оголошенням на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель не передбачено.
Документи кваліфікації
13.09.2021 09:23
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 14.09.2021 9:39 по 17.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до вимог Замовника, зазначених у розділі І Додатку 4 до Оголошення на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель Учасник повинен був запропонувати товар: крісла офісні «Офіс» KISPRI. Учасник запропонував у складі своєї цінової пропозиції товар: Крісло офісне Ultra Chrome що не відповідають вимогам Замовника. Постачання еквівалентного товару Оголошенням на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель не передбачено.
Документи кваліфікації
14.09.2021 09:39
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.09.2021 8:47 по 18.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.Відповідно до вимог Замовника, зазначених у розділі І Додатку 4 до Оголошення на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель Учасник повинен був запропонувати товар: крісла офісні «Офіс» KISPRI. Учасник запропонував у складі своєї цінової пропозиції товар: Крісло Halmar Vire що не відповідають вимогам Замовника. Постачання еквівалентного товару Оголошенням на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель не передбачено. Крім того характеристики запропонованого крісла не відповідають заявленим Замовником (максимальне навантаження, розміри сидіння, та інші).
Документи кваліфікації
15.09.2021 08:47
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.09.2021 10:55 по 18.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до вимог Замовника, зазначених у розділі І Додатку 4 до Оголошення на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель Учасник повинен був запропонувати товар: крісла офісні «Офіс» KISPRI. Учасник запропонував у складі своєї цінової пропозиції товар: крісло офісне Ultra Хром сидіння тканина чорна /спинка Сітка чорна, що не відповідає вимогам Замовника. Постачання еквівалентного товару Оголошенням на проведення спрощеної закупівлі Товару через систему електронних закупівель не передбачено. Крім того висота спинки запропонованого крісла не відповідає заявленій Замовником.
Документи кваліфікації
15.09.2021 10:55
-
Звіт про оцінку
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.09.2021 16:31 по 18.09.2021 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
15.09.2021 16:31
-
Звіт про оцінку
Договір
UA-2021-08-27-006173-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53
139 800 грн.
139 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.09.2021
Строк дії договору з
24.09.2021
по
31.12.2021
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
50 (штуки)
крісла офісні
Номенклатура
крісла офісні
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
11 жовтня 2021 р.
Документи договору
24.09.2021 11:28
-
24.09.2021 11:28
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 500 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2021 10:37
Замовник:
ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Контактний телефон:
+380444810640
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 500 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2021 10:37
Замовник:
ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
Контактний телефон:
+380444810640
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності